Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2025 #2541 Skrevet 22. desember 2025 Strigiformes skrev (35 minutter siden): When you wish upon a @Ford3000 ✨ When @Ciaran og Ciara wish upon a @Ford3000. Makes no KG who @MissStiles are Anything @Cids heart desires Will come to @Maskinfører. If @jukkapalmes heart is @KnekkeBørres dream. No @xQueenKx is too extreme. When @tånegla wish upon a @Ford3000 As @Phoenix Heart do. Like a bolt @Rumle of the 💙 @Mokkabønne steps in and sees @SPOCA through. When @noshame wish upon a @Ford3000 @Ford3000 dreams come true ☁️ Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger denne sangen. Og vi synes at du er skikkelig flink og kreativ til å lage disse episodene, tusen takk for at vi får være med i episodene dine. Og vi gleder oss til neste episode. 1
Strigiformes Skrevet 22. desember 2025 #2542 Skrevet 22. desember 2025 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger denne sangen. Og vi synes at du er skikkelig flink og kreativ til å lage disse episodene, tusen takk for at vi får være med i episodene dine. Og vi gleder oss til neste episode. Tusen hjertelig takk @Ciaran og Ciara 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2025 #2543 Skrevet 22. desember 2025 Strigiformes skrev (2 minutter siden): Tusen hjertelig takk @Ciaran og Ciara 1
Maskinfører Skrevet 22. desember 2025 #2544 Skrevet 22. desember 2025 Strigiformes skrev (58 minutter siden): When you wish upon a @Ford3000 ✨ When @Ciaran og Ciara wish upon a @Ford3000. Makes no KG who @MissStiles are Anything @Cids heart desires Will come to @Maskinfører. If @jukkapalmes heart is @KnekkeBørres dream. No @xQueenKx is too extreme. When @tånegla wish upon a @Ford3000 As @Phoenix Heart do. Like a bolt @Rumle of the 💙 @Mokkabønne steps in and sees @SPOCA through. When @noshame wish upon a @Ford3000 @Ford3000 dreams come true ☁️ Ja du får det til du @Strigiformes
Strigiformes Skrevet 22. desember 2025 #2545 Skrevet 22. desember 2025 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja du får det til du @Strigiformes Tusen hjertelig takk @Maskinfører Har lært av @Cid 🙌 1
Maskinfører Skrevet 22. desember 2025 #2546 Skrevet 22. desember 2025 Strigiformes skrev (33 minutter siden): Tusen hjertelig takk @Maskinfører Har lært av @Cid 🙌 Bare koselig @Strigiformes ja jeg ser det 😀 @Cid 😀 2
Cid Skrevet 22. desember 2025 Forfatter #2548 Skrevet 22. desember 2025 Blitt min arvtager for denne tråden du 😄 1
Ford3000 Skrevet 23. desember 2025 #2549 Skrevet 23. desember 2025 Strigiformes skrev (11 timer siden): When you wish upon a @Ford3000 ✨ When @Ciaran og Ciara wish upon a @Ford3000. Makes no KG who @MissStiles are Anything @Cids heart desires Will come to @Maskinfører. If @jukkapalmes heart is @KnekkeBørres dream. No @xQueenKx is too extreme. When @tånegla wish upon a @Ford3000 As @Phoenix Heart do. Like a bolt @Rumle of the 💙 @Mokkabønne steps in and sees @SPOCA through. When @noshame wish upon a @Ford3000 @Ford3000 dreams come true ☁️ Du tok mitt forslag! Herlighet, takk! Måtte jula være god med deg og nissen gi deg alt du ønsker deg! 🎄 1
Ford3000 Skrevet 23. desember 2025 #2550 Skrevet 23. desember 2025 Strigiformes skrev (11 timer siden): When you wish upon a @Ford3000 ✨ When @Ciaran og Ciara wish upon a @Ford3000. Makes no KG who @MissStiles are Anything @Cids heart desires Will come to @Maskinfører. If @jukkapalmes heart is @KnekkeBørres dream. No @xQueenKx is too extreme. When @tånegla wish upon a @Ford3000 As @Phoenix Heart do. Like a bolt @Rumle of the 💙 @Mokkabønne steps in and sees @SPOCA through. When @noshame wish upon a @Ford3000 @Ford3000 dreams come true ☁️ Du tok mitt forslag! Herlighet, takk! Måtte jula være god med deg og nissen gi deg alt du ønsker deg! 🎄 1
Beneath the Moon Skrevet 23. desember 2025 #2551 Skrevet 23. desember 2025 På KG sitter @SVK med sin julegrøt Så god og søt så god og søt Han nikker og han smiler og han er så glad For julegrøten vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @Cid Og de skotter og de skotter De vil så gjerne ha litt julegodter Og de danser danser rundt i ring Men @SVK han truer med sin store skje Nei bare se og kom avsted For julegrøten min den vil jeg ha i fred Og ingen ingen vil jeg dele med Men @Cidde hopper og de danser Og de svinser og de svanser De klorer etter grøten og de stanser Og de står om @SVKtett i ring Men @SVK han er en liten hissigpropp Og med sin kropp han gjør et hopp Jeg henter @Hoppetaujenta hvis de ikke holder opp Når @Hoppetaujentakommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Cidså bange Ja så bange Ja så bange De svinser og de svanser noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. desember 2025 #2553 Skrevet 23. desember 2025 Phoenix Heart skrev (18 minutter siden): På KG sitter @SVK med sin julegrøt Så god og søt så god og søt Han nikker og han smiler og han er så glad For julegrøten vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @Cid Og de skotter og de skotter De vil så gjerne ha litt julegodter Og de danser danser rundt i ring Men @SVK han truer med sin store skje Nei bare se og kom avsted For julegrøten min den vil jeg ha i fred Og ingen ingen vil jeg dele med Men @Cidde hopper og de danser Og de svinser og de svanser De klorer etter grøten og de stanser Og de står om @SVKtett i ring Men @SVK han er en liten hissigpropp Og med sin kropp han gjør et hopp Jeg henter @Hoppetaujenta hvis de ikke holder opp Når @Hoppetaujentakommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Cidså bange Ja så bange Ja så bange De svinser og de svanser noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk Vi synes at denne er skikkelig bra.
jukkapalme Skrevet 23. desember 2025 #2554 Skrevet 23. desember 2025 (endret) Så mange fine sanger dere har laget, @Cidog @Strigiformes♥️ Så koselig å bli inkludert, selv om jeg har vært borte herfra lenge 💜 Jeg blir alltid så rørt når Timmy gresshoppe synger when you wish upon a star Endret 23. desember 2025 av jukkapalme 1
Strigiformes Skrevet 23. desember 2025 #2555 Skrevet 23. desember 2025 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Så mange fine sanger dere har laget, @Cidog @Strigiformes♥️ Så koselig å bli inkludert, selv om jeg har vært borte herfra lenge 💜 Jeg blir alltid så rørt når Timmy gresshoppe synger when you wish upon a star Tusen hjertelig takk @jukkapalme Ja den er magisk ✨ 2
Ciaran og Ciara Skrevet 23. desember 2025 #2556 Skrevet 23. desember 2025 jukkapalme skrev (46 minutter siden): Så mange fine sanger dere har laget, @Cidog @Strigiformes♥️ Så koselig å bli inkludert, selv om jeg har vært borte herfra lenge 💜 Jeg blir alltid så rørt når Timmy gresshoppe synger when you wish upon a star Vi er helt enige, lenge siden vi har sett deg og vi håper du har det bra.Vi ønsker deg og dine en fin og god jul @jukkapalme🎅🤶🎄🎄 1
jukkapalme Skrevet 23. desember 2025 #2557 Skrevet 23. desember 2025 (endret) Strigiformes skrev (2 timer siden): Tusen hjertelig takk @jukkapalme Ja den er magisk ✨ Bare hyggelig ♥️ Ja, det er den ✨ Riktig god jul! 🎄 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi er helt enige, lenge siden vi har sett deg og vi håper du har det bra.Vi ønsker deg og dine en fin og god jul @jukkapalme🎅🤶🎄🎄 Tusen takk! ♥️ Riktig god jul dere også! 🎄nå er det midnatt og julaften 🤶 Endret 23. desember 2025 av jukkapalme
Cid Skrevet 23. desember 2025 Forfatter #2558 Skrevet 23. desember 2025 jukkapalme skrev (2 timer siden): Så mange fine sanger dere har laget, @Cidog @Strigiformes♥️ Så koselig å bli inkludert, selv om jeg har vært borte herfra lenge 💜 Jeg blir alltid så rørt når Timmy gresshoppe synger when you wish upon a star Vært innom kåge kalender serien?:p
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2025 #2559 Skrevet 24. desember 2025 jukkapalme skrev (1 time siden): Bare hyggelig ♥️ Ja, det er den ✨ Riktig god jul! 🎄 Tusen takk! ♥️ Riktig god jul dere også! 🎄nå er det midnatt og julaften 🤶 Ja vi ønsker deg og dine en riktig god jul.🎅🤶🎄🎄
Cid Skrevet 24. desember 2025 Forfatter #2560 Skrevet 24. desember 2025 @Cid as old as @Stacy__ True as it can be Barely even @Lur Venn Then somebody @Kryneren Unexpectedly Just a little @Rosewood @Bælfeit to say the least Both a little @Perine Neither one @CAPS LOCKED @MegJa and the @Anki-2.0 Ever just the @sofie777 Ever a @Frøkenfryden Ever as @jukkapalme And ever just as @Fighter83 As the @Sola de will rise, oh Ever just the @tånegla, oh And ever a @KnekkeBørre, yeah Ever as @Gladikaffe And ever just as @Aldrisur As the @Ford3000 will drive Oh, oh, oh @Snok1 as old as @Titania @Ost as old as @Nietsoj, oh Bitter-sweet and @Polly Ester Finding you can @SPOCA Learning you were @Minimeg1234, oh Certain as the @DesmondMiles Certain as the @Ciaran og Ciara Rising in the @Phoenix Heart @SVK as old as @mia83 @Irak as old as @Strigiformes @Maskinfører and the @MissStiles Posts as old as @Hoppetaujenta Likes as old as @Hakkespett1 @Nowayback and the @xQueenKx Woah @lolitsme and @Amantha and the @n0vember 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå