sofie777 Skrevet 16. desember #2441 Skrevet 16. desember Cid skrev (2 minutter siden): Anbefaler Cobra Kai, sykt god serie. Jeg er i begynnelsen av 2022 i mine tv-serier jeg vil se i kronologisk rekkefølge. Har jeg plass til flere serier? Tror ikke det, men vet om serien, selvfølgelig! 1
Cid Skrevet 16. desember Forfatter #2442 Skrevet 16. desember sofie777 skrev (5 minutter siden): Jeg er i begynnelsen av 2022 i mine tv-serier jeg vil se i kronologisk rekkefølge. Har jeg plass til flere serier? Tror ikke det, men vet om serien, selvfølgelig! Jeg hadde aldri sett Karate Kid før tidligere i år, Cobra Kai fikk meg interessert i filmene. Anbefaler å se de 3 første filmene fra 80 tallet før du starter på Cobra slik at du har filmene friskt i minne og vil ta referansene, gamle karakterer som dukker opp osv Håper de lager en lignende serie for Politiskolen. 1
sofie777 Skrevet 16. desember #2443 Skrevet 16. desember Cid skrev (16 minutter siden): Jeg hadde aldri sett Karate Kid før tidligere i år, Cobra Kai fikk meg interessert i filmene. Anbefaler å se de 3 første filmene fra 80 tallet før du starter på Cobra slik at du har filmene friskt i minne og vil ta referansene, gamle karakterer som dukker opp osv Håper de lager en lignende serie for Politiskolen. Igjen, tid ⏱️🕰️ og interesse 1
Cid Skrevet 16. desember Forfatter #2444 Skrevet 16. desember sofie777 skrev (1 minutt siden): Igjen, tid ⏱️🕰️ og interesse Hvorfor ser du ting i rekkefølge ved utgivelsesdato? 1
Strigiformes Skrevet 16. desember #2445 Skrevet 16. desember Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Du er kjempeflink til å lage episoder, vi gleder oss til den neste episoden din. Tusen hjertelig takk @Ciaran og Ciara 1
Strigiformes Skrevet 16. desember #2446 Skrevet 16. desember Cid skrev (1 time siden): Anbefaler Cobra Kai, sykt god serie. Den er veldig bra 💪 1
Cid Skrevet 16. desember Forfatter #2447 Skrevet 16. desember Strigiformes skrev (4 minutter siden): Den er veldig bra 💪 Tenk om vi fikk en lignende serie med Michael Winslow og Steven Guttenberg 😃 1
Strigiformes Skrevet 16. desember #2448 Skrevet 16. desember Cid skrev (4 minutter siden): Tenk om vi fikk en lignende serie med Michael Winslow og Steven Guttenberg 😃 De kan gjerne lage flere slike serier 🙌 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #2449 Skrevet 16. desember Strigiformes skrev (31 minutter siden): Tusen hjertelig takk @Ciaran og Ciara 1
sofie777 Skrevet 16. desember #2450 Skrevet 16. desember Cid skrev (1 time siden): Hvorfor ser du ting i rekkefølge ved utgivelsesdato? Fordi det er det jeg er vant med og det er gøy på en måte. Jeg har unntak for serier som det snakkes mye om. Det er valg jeg må ta hver gang jeg begynner på eller finner en ny serie, skal jeg se det nå eller om noen år. Det begynte med the Arrow-verse, der var det så mange ting som måtte sees i riktig rekkefølge og så ble det bare sånn. Det finnes heldigvis en nettside der jeg kan se hvilken dag mine serier gikk og andre steder jeg kan sette episodene i riktig rekkefølge måned for måned 1
Strigiformes Skrevet 17. desember #2451 Skrevet 17. desember Je ringer en gammel @Magwen te meg. Hei @Kryneren 🙌 Vi skal reparere @Ford3000. Jeg har akkurat riktig @Fighter83 for å få det full fres til kg. Spell opp! Der ingen @CAPS LOCK tror at @Lur Venn bor. En oppfinnsom @Cid. Han setter ut på @flaxlodd. Gjennom @Bælfeit, gjennom @Mokkabønne, skal @Gladikaffe trosse alle kg'er. Ifra @jukkapalme til @Hakkespett I alle @tånegla, alle land Fra Nordkapp til Egypt. Fra no' gammalt te no' nytt. Det fins intet kg som det gamle gode kg. Når kg stormer, vender han @Rumle. Der han finner @Polly Ester, naturen er hans @Aldrisur. Sjuogtredve @Frøkenfryden, ligger bygda hans blant annet @Sola de og @Phoenix Heart. En il tempo @DeLorean. Har ren @Soft mann. To følges @Ciaran og Ciara med. For alle gode ting er @Grønnsaksvaffel. Gjennom @Snok1, gjennom @SVK Skal han trosse alle kg'er Ifra @Pippi Lotta til @noshame I alle @Sparkling_Pink alle @Capazitet Fra Nordkapp til Egypt Fra no' gammalt te no' nytt Det fins intet kg som den gamle gode kg Når kg stormer, vender han hjem Der @Maskinfører finner @MegJa, naturen er hans venn Sjuogtredve @Bamseklemmer, ligger bygda hans blant annet @Hydrium og @KnekkeBørre. Når kg stormer, vender han hjem Der @xQueenKx finner @Titania, naturen er hans venn. Sjuogtredve @Rotehue, ligger bygda hans blant annet @Anonymnymnym og @Strigiformes. Gratulerer så mye med dagen på forskudd 🙌 🎁🎁🎁🎁 5
Strigiformes Skrevet 17. desember #2453 Skrevet 17. desember Cid skrev (2 minutter siden): Bra Tusen hjertelig takk @Cid. Dette var med ærefrykt i halsen, for Flåklypa har en spesiell plass i hjertet mitt ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. desember #2454 Skrevet 17. desember Strigiformes skrev (4 timer siden): Je ringer en gammel @Magwen te meg. Hei @Kryneren 🙌 Vi skal reparere @Ford3000. Jeg har akkurat riktig @Fighter83 for å få det full fres til kg. Spell opp! Der ingen @CAPS LOCK tror at @Lur Venn bor. En oppfinnsom @Cid. Han setter ut på @flaxlodd. Gjennom @Bælfeit, gjennom @Mokkabønne, skal @Gladikaffe trosse alle kg'er. Ifra @jukkapalme til @Hakkespett I alle @tånegla, alle land Fra Nordkapp til Egypt. Fra no' gammalt te no' nytt. Det fins intet kg som det gamle gode kg. Når kg stormer, vender han @Rumle. Der han finner @Polly Ester, naturen er hans @Aldrisur. Sjuogtredve @Frøkenfryden, ligger bygda hans blant annet @Sola de og @Phoenix Heart. En il tempo @DeLorean. Har ren @Soft mann. To følges @Ciaran og Ciara med. For alle gode ting er @Grønnsaksvaffel. Gjennom @Snok1, gjennom @SVK Skal han trosse alle kg'er Ifra @Pippi Lotta til @noshame I alle @Sparkling_Pink alle @Capazitet Fra Nordkapp til Egypt Fra no' gammalt te no' nytt Det fins intet kg som den gamle gode kg Når kg stormer, vender han hjem Der @Maskinfører finner @MegJa, naturen er hans venn Sjuogtredve @Bamseklemmer, ligger bygda hans blant annet @Hydrium og @KnekkeBørre. Når kg stormer, vender han hjem Der @xQueenKx finner @Titania, naturen er hans venn. Sjuogtredve @Rotehue, ligger bygda hans blant annet @Anonymnymnym og @Strigiformes. Gratulerer så mye med dagen på forskudd 🙌 🎁🎁🎁🎁 Vi synes at dette er en skikkelig bra episode og vi digger Flåklypa. vi synes at du er skikkelig flink og kreativ å lage disse episodene. Og Tusen Takk foe at vi får være med i episodene dine, og vi gleder oss til neste episode. 1
Kryneren Skrevet 17. desember #2455 Skrevet 17. desember Strigiformes skrev (4 timer siden): Je ringer en gammel @Magwen te meg. Hei @Kryneren 🙌 Vi skal reparere @Ford3000. Jeg har akkurat riktig @Fighter83 for å få det full fres til kg. Spell opp! Der ingen @CAPS LOCK tror at @Lur Venn bor. En oppfinnsom @Cid. Han setter ut på @flaxlodd. Gjennom @Bælfeit, gjennom @Mokkabønne, skal @Gladikaffe trosse alle kg'er. Ifra @jukkapalme til @Hakkespett I alle @tånegla, alle land Fra Nordkapp til Egypt. Fra no' gammalt te no' nytt. Det fins intet kg som det gamle gode kg. Når kg stormer, vender han @Rumle. Der han finner @Polly Ester, naturen er hans @Aldrisur. Sjuogtredve @Frøkenfryden, ligger bygda hans blant annet @Sola de og @Phoenix Heart. En il tempo @DeLorean. Har ren @Soft mann. To følges @Ciaran og Ciara med. For alle gode ting er @Grønnsaksvaffel. Gjennom @Snok1, gjennom @SVK Skal han trosse alle kg'er Ifra @Pippi Lotta til @noshame I alle @Sparkling_Pink alle @Capazitet Fra Nordkapp til Egypt Fra no' gammalt te no' nytt Det fins intet kg som den gamle gode kg Når kg stormer, vender han hjem Der @Maskinfører finner @MegJa, naturen er hans venn Sjuogtredve @Bamseklemmer, ligger bygda hans blant annet @Hydrium og @KnekkeBørre. Når kg stormer, vender han hjem Der @xQueenKx finner @Titania, naturen er hans venn. Sjuogtredve @Rotehue, ligger bygda hans blant annet @Anonymnymnym og @Strigiformes. Gratulerer så mye med dagen på forskudd 🙌 🎁🎁🎁🎁 Nydelig, @Strigiformes. Takk for at jeg får være med i denne episoden 🥰 1
Maskinfører Skrevet 17. desember #2456 Skrevet 17. desember Strigiformes skrev (5 timer siden): Je ringer en gammel @Magwen te meg. Hei @Kryneren 🙌 Vi skal reparere @Ford3000. Jeg har akkurat riktig @Fighter83 for å få det full fres til kg. Spell opp! Der ingen @CAPS LOCK tror at @Lur Venn bor. En oppfinnsom @Cid. Han setter ut på @flaxlodd. Gjennom @Bælfeit, gjennom @Mokkabønne, skal @Gladikaffe trosse alle kg'er. Ifra @jukkapalme til @Hakkespett I alle @tånegla, alle land Fra Nordkapp til Egypt. Fra no' gammalt te no' nytt. Det fins intet kg som det gamle gode kg. Når kg stormer, vender han @Rumle. Der han finner @Polly Ester, naturen er hans @Aldrisur. Sjuogtredve @Frøkenfryden, ligger bygda hans blant annet @Sola de og @Phoenix Heart. En il tempo @DeLorean. Har ren @Soft mann. To følges @Ciaran og Ciara med. For alle gode ting er @Grønnsaksvaffel. Gjennom @Snok1, gjennom @SVK Skal han trosse alle kg'er Ifra @Pippi Lotta til @noshame I alle @Sparkling_Pink alle @Capazitet Fra Nordkapp til Egypt Fra no' gammalt te no' nytt Det fins intet kg som den gamle gode kg Når kg stormer, vender han hjem Der @Maskinfører finner @MegJa, naturen er hans venn Sjuogtredve @Bamseklemmer, ligger bygda hans blant annet @Hydrium og @KnekkeBørre. Når kg stormer, vender han hjem Der @xQueenKx finner @Titania, naturen er hans venn. Sjuogtredve @Rotehue, ligger bygda hans blant annet @Anonymnymnym og @Strigiformes. Gratulerer så mye med dagen på forskudd 🙌 🎁🎁🎁🎁 Denne var skikkelig fin du er god på Disse @Strigiformes 2
Strigiformes Skrevet 17. desember #2457 Skrevet 17. desember Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode og vi digger Flåklypa. vi synes at du er skikkelig flink og kreativ å lage disse episodene. Og Tusen Takk foe at vi får være med i episodene dine, og vi gleder oss til neste episode. Tusen hjertelig takk @Ciaran og Ciara 1
Strigiformes Skrevet 17. desember #2458 Skrevet 17. desember Kryneren skrev (51 minutter siden): Nydelig, @Strigiformes. Takk for at jeg får være med i denne episoden 🥰 Bare koselig @Kryneren ✨ 2
Strigiformes Skrevet 17. desember #2459 Skrevet 17. desember Maskinfører skrev (39 minutter siden): Denne var skikkelig fin du er god på Disse @Strigiformes Tusen hjertelig takk @Maskinfører 2
Maskinfører Skrevet 17. desember #2460 Skrevet 17. desember (endret) Strigiformes skrev (2 minutter siden): Tusen hjertelig takk @Maskinfører Bare koselig den var det Endret 17. desember av Maskinfører 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå