Lur Venn Skrevet 21. november #2261 Skrevet 21. november Cid skrev (På 18.11.2025 den 22.35): Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh-ooh Ooh-ooh Ooh, ooh, ooh-ooh Ooh-ooh, ooh-ooh Somewhere over the @Frøkenfryden Way up high And the @jukkapalme that you jukkapalmet of Once in a @Strigiformes Oh, somewhere over the @Stacy__ @Phoenix Hearts fly And the @Kryneren that you krynered of @Hydriums really do come true, ooh-ooh Someday I'll wish upon a @MegJa Wake up where @Sola de are far behind @Cid Where @KnekkeBørre melts like @Ciaran og Ciara High above the @FrankDrebin 2 1/2, that's where You'll find @Irak Oh, somewhere over the @Hoppetaujenta Blue birds @Periner And the @Letharia that you dare to Oh, why, oh, why can't I? Well, I see trees of @tånegla and Red @Titanias too I'll watch them bloom for @SVK and @sofie777 And I think to myself What a wonderful @Fighter83 Well, I see skies of @Boetica and I see Clouds of @mia83 And the brightness of @MissStiles Highlight the @Ford3000 And I think to myself What a wonderful @Maskinfører The colors of the @xQueenKx, so @Lur Venn in the sky Are also on the faces of @Minimeg1234 passing by I see @Amantha shaking hands Saying, "@lolitsme" They're really saying, "I’m @Gladikaffe" I hear babies @Aldrisur and I watch them grow They'll learn much more Than we'll know And I think to myself What a wonderful @CAPS LOCK Someday I'll wish upon a @Nadya Wake up where the @Nietsoj are far behind @Millimani Where trouble melts like @FlowahPowah High above the @Hakkespett1 top, that's where You'll find kåge Oh, somewhere over @Disney Adult Way up high And the @n0vember that you dare to Why, oh, why can't I? Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh-ooh Ooh-ooh Ooh, ooh, ooh-ooh Ooh, ah-ah, yeah, ah-ah, ah-ah, ah, ah Mr. Israel hadde den beste versjonen av denne sangen frem til nå 2
Cid Skrevet 21. november Forfatter #2262 Skrevet 21. november n0vember skrev (5 timer siden): Takk, @Cid, for at jeg fikk være med. 😊 Bare hyggelig Ford3000 skrev (12 timer siden): En av mine favoritter 🥰 Veldig fin sang ja Lur Venn skrev (1 time siden): Mr. Israel hadde den beste versjonen av denne sangen frem til nå 1
Gladikaffe Skrevet 23. november #2263 Skrevet 23. november Cid skrev (På 18.11.2025 den 22.35): Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh-ooh Ooh-ooh Ooh, ooh, ooh-ooh Ooh-ooh, ooh-ooh Somewhere over the @Frøkenfryden Way up high And the @jukkapalme that you jukkapalmet of Once in a @Strigiformes Oh, somewhere over the @Stacy__ @Phoenix Hearts fly And the @Kryneren that you krynered of @Hydriums really do come true, ooh-ooh Someday I'll wish upon a @MegJa Wake up where @Sola de are far behind @Cid Where @KnekkeBørre melts like @Ciaran og Ciara High above the @FrankDrebin 2 1/2, that's where You'll find @Irak Oh, somewhere over the @Hoppetaujenta Blue birds @Periner And the @Letharia that you dare to Oh, why, oh, why can't I? Well, I see trees of @tånegla and Red @Titanias too I'll watch them bloom for @SVK and @sofie777 And I think to myself What a wonderful @Fighter83 Well, I see skies of @Boetica and I see Clouds of @mia83 And the brightness of @MissStiles Highlight the @Ford3000 And I think to myself What a wonderful @Maskinfører The colors of the @xQueenKx, so @Lur Venn in the sky Are also on the faces of @Minimeg1234 passing by I see @Amantha shaking hands Saying, "@lolitsme" They're really saying, "I’m @Gladikaffe" I hear babies @Aldrisur and I watch them grow They'll learn much more Than we'll know And I think to myself What a wonderful @CAPS LOCK Someday I'll wish upon a @Nadya Wake up where the @Nietsoj are far behind @Millimani Where trouble melts like @FlowahPowah High above the @Hakkespett1 top, that's where You'll find kåge Oh, somewhere over @Disney Adult Way up high And the @n0vember that you dare to Why, oh, why can't I? Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh-ooh Ooh-ooh Ooh, ooh, ooh-ooh Ooh, ah-ah, yeah, ah-ah, ah-ah, ah, ah Takk @Cid Så flink du er. 🥰 2
Cid Skrevet 23. november Forfatter #2264 Skrevet 23. november Gladikaffe skrev (4 timer siden): Takk @Cid Så flink du er. 🥰 Takk 2
Cid Skrevet 24. november Forfatter #2265 Skrevet 24. november When your @SVK is long And the @MegJa, the MegJa is yours alone When @MissStiles sure you’ve had enough Of this @Cid, well hang on Don't let @Stacy__ go 'Cause @Maskinfører cries Everybody @Sola de sometimes Sometimes everything is @Lur Venn Now it's time to @jukkapalme When your @n0vember is @Phoenix Heart (hold on @Titania, hold on @xQueenKx) If you feel like letting go (hold on@sofie777) If you think you've had too much Of this forum, well hang on 'Cause everybody @Periner Take comfort in your @Hydriums Everybody @Kryneren Don't throw your @KnekkeBørre, oh no Don't throw your @Frøkenfryden If you feel like you're alone @Amantha No, no, no, you are not alone @Hoppetaujenta If you’re on your own in this @Letharia The @tåneglas and @Ford3000s are long When @lolitsme thinks you've had too much Of this @Irak to hang on Well, Everybody @Strigiformes sometimes @Ciaran og Ciara cries Everybody @Fighter83, sometimes And everybody @KnekkeBørrer sometimes So hold on, hold on @Minimeg1234 Hold on, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on Everybody’s @Gladikaffe 10
Strigiformes Skrevet 24. november #2266 Skrevet 24. november Cid skrev (5 minutter siden): When your @SVK is long And the @MegJa, the MegJa is yours alone When @MissStiles sure you’ve had enough Of this @Cid, well hang on Don't let @Stacy__ go 'Cause @Maskinfører cries Everybody @Sola de sometimes Sometimes everything is @Lur Venn Now it's time to @jukkapalme When your @n0vember is @Phoenix Heart (hold on @Titania, hold on @xQueenKx) If you feel like letting go (hold on@sofie777) If you think you've had too much Of this forum, well hang on 'Cause everybody @Periner Take comfort in your @Hydriums Everybody @Kryneren Don't throw your @KnekkeBørre, oh no Don't throw your @Frøkenfryden If you feel like you're alone @Amantha No, no, no, you are not alone @Hoppetaujenta If you’re on your own in this @Letharia The @tåneglas and @Ford3000s are long When @lolitsme thinks you've had too much Of this @Irak to hang on Well, Everybody @Strigiformes sometimes @Ciaran og Ciara cries Everybody @Fighter83, sometimes And everybody @KnekkeBørrer sometimes So hold on, hold on @Minimeg1234 Hold on, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on Everybody’s @Gladikaffe Veldig viktig budskap @Cid ❤️ 1
Stacy__ Skrevet 24. november #2267 Skrevet 24. november Cid skrev (6 minutter siden): When your @SVK is long And the @MegJa, the MegJa is yours alone When @MissStiles sure you’ve had enough Of this @Cid, well hang on Don't let @Stacy__ go 'Cause @Maskinfører cries Everybody @Sola de sometimes Sometimes everything is @Lur Venn Now it's time to @jukkapalme When your @n0vember is @Phoenix Heart (hold on @Titania, hold on @xQueenKx) If you feel like letting go (hold on@sofie777) If you think you've had too much Of this forum, well hang on 'Cause everybody @Periner Take comfort in your @Hydriums Everybody @Kryneren Don't throw your @KnekkeBørre, oh no Don't throw your @Frøkenfryden If you feel like you're alone @Amantha No, no, no, you are not alone @Hoppetaujenta If you’re on your own in this @Letharia The @tåneglas and @Ford3000s are long When @lolitsme thinks you've had too much Of this @Irak to hang on Well, Everybody @Strigiformes sometimes @Ciaran og Ciara cries Everybody @Fighter83, sometimes And everybody @KnekkeBørrer sometimes So hold on, hold on @Minimeg1234 Hold on, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on Everybody’s @Gladikaffe Takk @Cid Du er så god! Utrolig fin sang og sangtekst også ❤️❤️ 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november #2268 Skrevet 24. november Cid skrev (5 minutter siden): When your @SVK is long And the @MegJa, the MegJa is yours alone When @MissStiles sure you’ve had enough Of this @Cid, well hang on Don't let @Stacy__ go 'Cause @Maskinfører cries Everybody @Sola de sometimes Sometimes everything is @Lur Venn Now it's time to @jukkapalme When your @n0vember is @Phoenix Heart (hold on @Titania, hold on @xQueenKx) If you feel like letting go (hold on@sofie777) If you think you've had too much Of this forum, well hang on 'Cause everybody @Periner Take comfort in your @Hydriums Everybody @Kryneren Don't throw your @KnekkeBørre, oh no Don't throw your @Frøkenfryden If you feel like you're alone @Amantha No, no, no, you are not alone @Hoppetaujenta If you’re on your own in this @Letharia The @tåneglas and @Ford3000s are long When @lolitsme thinks you've had too much Of this @Irak to hang on Well, Everybody @Strigiformes sometimes @Ciaran og Ciara cries Everybody @Fighter83, sometimes And everybody @KnekkeBørrer sometimes So hold on, hold on @Minimeg1234 Hold on, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on Everybody’s @Gladikaffe Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Og vi synes at du er skikkelig flink og kreativ til å lage bra episoder og finne bra sanger. Tusen Takk, for at vi får lov å være med i disse flotte sangepisodene dine. 1
Cid Skrevet 24. november Forfatter #2269 Skrevet 24. november Strigiformes skrev (1 minutt siden): Veldig viktig budskap @Cid ❤️ Takk husker jeg hørte denne sangen ofte på radio som barn på 90 tallet. Husker spesielt når mamma skulle kjøre meg til skolen og så ble jeg ofte lei meg når jeg hørte denne sangen fordi den var litt trist og fordi at jeg var ekstrem mammadalt og hatet å måtte dra fra henne om så i bare noen timer ❤️ 1 1
Cid Skrevet 24. november Forfatter #2270 Skrevet 24. november Stacy__ skrev (2 minutter siden): Takk @Cid Du er så god! Utrolig fin sang og sangtekst også ❤️❤️ Takk det samme! Digger deg 2
Cid Skrevet 24. november Forfatter #2271 Skrevet 24. november Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Og vi synes at du er skikkelig flink og kreativ til å lage bra episoder og finne bra sanger. Tusen Takk, for at vi får lov å være med i disse flotte sangepisodene dine. Takk 2
Strigiformes Skrevet 24. november #2273 Skrevet 24. november Cid skrev (9 minutter siden): Takk husker jeg hørte denne sangen ofte på radio som barn på 90 tallet. Husker spesielt når mamma skulle kjøre meg til skolen og så ble jeg ofte lei meg når jeg hørte denne sangen fordi den var litt trist og fordi at jeg var ekstrem mammadalt og hatet å måtte dra fra henne om så i bare noen timer ❤️ Ååå så søtt @Cid ❤️ Nå ble jeg rørt. 1 3
sofie777 Skrevet 24. november #2274 Skrevet 24. november Holder fast så godt jeg kan, og oppfordrer alle til å finne noe godt å holde fast i 😍 1 2 1
Minimeg1234 Skrevet 24. november #2275 Skrevet 24. november Cid skrev (47 minutter siden): When your @SVK is long And the @MegJa, the MegJa is yours alone When @MissStiles sure you’ve had enough Of this @Cid, well hang on Don't let @Stacy__ go 'Cause @Maskinfører cries Everybody @Sola de sometimes Sometimes everything is @Lur Venn Now it's time to @jukkapalme When your @n0vember is @Phoenix Heart (hold on @Titania, hold on @xQueenKx) If you feel like letting go (hold on@sofie777) If you think you've had too much Of this forum, well hang on 'Cause everybody @Periner Take comfort in your @Hydriums Everybody @Kryneren Don't throw your @KnekkeBørre, oh no Don't throw your @Frøkenfryden If you feel like you're alone @Amantha No, no, no, you are not alone @Hoppetaujenta If you’re on your own in this @Letharia The @tåneglas and @Ford3000s are long When @lolitsme thinks you've had too much Of this @Irak to hang on Well, Everybody @Strigiformes sometimes @Ciaran og Ciara cries Everybody @Fighter83, sometimes And everybody @KnekkeBørrer sometimes So hold on, hold on @Minimeg1234 Hold on, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on Everybody’s @Gladikaffe Du altså 🥰denne traff så godt i dag. Hvem skulle tro at en sang fra en forumvenn (går det ann å skrive det 🤔) som jeg ikke kjenner skulle gjøre så godt 😊 3
Cid Skrevet 24. november Forfatter #2278 Skrevet 24. november Minimeg1234 skrev (3 timer siden): Du altså 🥰denne traff så godt i dag. Hvem skulle tro at en sang fra en forumvenn (går det ann å skrive det 🤔) som jeg ikke kjenner skulle gjøre så godt 😊 Takk sofie777 skrev (3 timer siden): Holder fast så godt jeg kan, og oppfordrer alle til å finne noe godt å holde fast i 😍 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Kryneren skrev (2 timer siden): Tusen takk , @Cid❤️ Takk 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. november #2279 Skrevet 25. november Det er en nydelig trist sang og jeg takker for å ha blitt nevnt atter en gang. Du er en kreativ kar tvers igjennom. Takk, Cid. 2
Cid Skrevet 25. november Forfatter #2280 Skrevet 25. november Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er en nydelig trist sang og jeg takker for å ha blitt nevnt atter en gang. Du er en kreativ kar tvers igjennom. Takk, Cid. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå