Cid Skrevet tirsdag kl. 13:58 Forfatter #2141 Skrevet tirsdag kl. 13:58 sofie777 skrev (2 timer siden): Takk for at du husker hvilken dag det er Kraften i kjærligheten er sterk i denne tråden! Det visste jeg faktisk ikke men så kult! Elsker filmene Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at dette er en bra episode, og vi bare Digger den sangen der. Vi synes at du er kjempeflink og kreativ å lage disse episodene, og du velger bra sanger. Og tusen takk for at vi får være med i episodene dine. Takk Ford3000 skrev (1 time siden): Det at du husker på meg og mange andre brukere gjør meg oppriktig glad! Du er en flott fyr! 😊🥰 Må innrømme at jeg bruker å ha forrige episode tilgjengelig for å være sikker på at ingen blir glemt 😅 takk, du er en flott kvinne 😃 2
Ford3000 Skrevet tirsdag kl. 14:40 #2142 Skrevet tirsdag kl. 14:40 Cid skrev (42 minutter siden): Det visste jeg faktisk ikke men så kult! Elsker filmene Takk Må innrømme at jeg bruker å ha forrige episode tilgjengelig for å være sikker på at ingen blir glemt 😅 takk, du er en flott kvinne 😃 Fullt forståelig, da det er ganske mange brukernavn i drift! 😊 Takk! 🥰 2
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl. 16:43 #2143 Skrevet tirsdag kl. 16:43 Cid skrev (2 timer siden): Det visste jeg faktisk ikke men så kult! Elsker filmene Takk Må innrømme at jeg bruker å ha forrige episode tilgjengelig for å være sikker på at ingen blir glemt 😅 takk, du er en flott kvinne 😃
Cid Skrevet tirsdag kl. 18:27 Forfatter #2145 Skrevet tirsdag kl. 18:27 Ford3000 skrev (3 timer siden): Fullt forståelig, da det er ganske mange brukernavn i drift! 😊 Takk! 🥰 Men etter den litte skremselen i går så prøver jeg å ikke tagge brukere som aldri kommenterer her siden jeg da ikke vet om de liker å bli tagga eller ikke, jeg vil istedenfor nevne brukere en ekstra gang til i løpet av sangen Noe jeg alltid har prøvd å unngå men bedre enn å risikere at noen blir lei og rapporterer meg for spamming 1
Kryneren Skrevet tirsdag kl. 19:45 #2146 Skrevet tirsdag kl. 19:45 Cid skrev (1 time siden): Men etter den litte skremselen i går så prøver jeg å ikke tagge brukere som aldri kommenterer her siden jeg da ikke vet om de liker å bli tagga eller ikke, jeg vil istedenfor nevne brukere en ekstra gang til i løpet av sangen Noe jeg alltid har prøvd å unngå men bedre enn å risikere at noen blir lei og rapporterer meg for spamming Det vil vi ikke risikere. Tusen takk også for denne siste låta, @Cid 2
Cid Skrevet onsdag kl. 11:21 Forfatter #2147 Skrevet onsdag kl. 11:21 Kryneren skrev (15 timer siden): Det vil vi ikke risikere. Tusen takk også for denne siste låta, @Cid 2
Minimeg1234 Skrevet onsdag kl. 20:18 #2148 Skrevet onsdag kl. 20:18 Cid skrev (På 21.10.2025 den 20.27): Men etter den litte skremselen i går så prøver jeg å ikke tagge brukere som aldri kommenterer her siden jeg da ikke vet om de liker å bli tagga eller ikke, jeg vil istedenfor nevne brukere en ekstra gang til i løpet av sangen Noe jeg alltid har prøvd å unngå men bedre enn å risikere at noen blir lei og rapporterer meg for spamming Vet ikke hva som skjedde i går men må si jeg syns det var superkoselig da jeg ble tagget for en stund siden. You made my Day😊 2
Cid Skrevet onsdag kl. 20:36 Forfatter #2149 Skrevet onsdag kl. 20:36 Minimeg1234 skrev (17 minutter siden): Vet ikke hva som skjedde i går men må si jeg syns det var superkoselig da jeg ble tagget for en stund siden. You made my Day😊 Kjekt å høre, takk 1
Ford3000 Skrevet torsdag kl. 13:26 #2150 Skrevet torsdag kl. 13:26 Cid skrev (På 21.10.2025 den 20.27): Men etter den litte skremselen i går så prøver jeg å ikke tagge brukere som aldri kommenterer her siden jeg da ikke vet om de liker å bli tagga eller ikke, jeg vil istedenfor nevne brukere en ekstra gang til i løpet av sangen Noe jeg alltid har prøvd å unngå men bedre enn å risikere at noen blir lei og rapporterer meg for spamming Har ikke fått med meg noe skremsel, men kan forstå hva du mener. Det er nok lurt ja, vi er jo mange som liker det du gjør. Ikke er det ondsinnet og jeg kjenner i alle fall bare på glede i disse tekstene dine 😊 2
Cid Skrevet torsdag kl. 13:46 Forfatter #2151 Skrevet torsdag kl. 13:46 Ford3000 skrev (19 minutter siden): Har ikke fått med meg noe skremsel, men kan forstå hva du mener. Det er nok lurt ja, vi er jo mange som liker det du gjør. Ikke er det ondsinnet og jeg kjenner i alle fall bare på glede i disse tekstene dine 😊 Takk 2
Cid Skrevet 12 timer siden Forfatter #2152 Skrevet 12 timer siden It's not in the way that you hold @SVK It's not in the way you say you @jukkapalme It's not in the way you've been treatin' @Phoenix Heart It's not in the way that you @Kryneren 'til the end It's not in the way you post Or the things that you say that you'll like Hold the @MegJa @Boetica isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Cid @Hydrium isn't always on time, oh, oh, oh It's not in the forum that you told me, yeah It's not in the way you say you're @Lur Venn, ooh It's not in the way that you came back to @sofie777 It's not in the way that your @xQueenKx set me free It's not in the way @Irak look Or the things that you say that you'll tag Hold the @tånegla Love isn't always @Aldrisur, oh, oh, oh Hold the @Letharia Love isn't always @Strigiformes, oh, oh, oh It's not in the words that you told @Perine It's not in the way you say you're @Gladikaffe, ooh It's not in the way that @Minimeg1234 came back to me It's not in the way that your love set @mia83 free It's not in the way you @Fighter83 Or the things that @Titania say that you'll do Hold the @Ford3000 @Amantha isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Maskinfører Love isn't always on @Dr. Ops (Love isn't always on Dr. Ops) Hold @Frøkenfrydens @Mokkabønner Love isn't always @lolitsme time (Love isn't always, love isn't always lolitsme time) Hold the @Nietsoj @Sola de isn’t always on time @Hoppetaujenta isn't always on time Love isn't always @Ciaran og Ciara @Stacy__ isn't always on time, oh, oh, oh 3
SVK Skrevet 12 timer siden #2153 Skrevet 12 timer siden (endret) @Cid Digger teksten din og melodien. Endret 12 timer siden av SVK 1
Cid Skrevet 12 timer siden Forfatter #2154 Skrevet 12 timer siden SVK skrev (13 minutter siden): @Cid Digger teksten din og melodien. Takk husker musikken ekstremt godt fra GTA SA 😄 1
Kryneren Skrevet 12 timer siden #2155 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (22 minutter siden): It's not in the way that you hold @SVK It's not in the way you say you @jukkapalme It's not in the way you've been treatin' @Phoenix Heart It's not in the way that you @Kryneren 'til the end It's not in the way you post Or the things that you say that you'll like Hold the @MegJa @Boetica isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Cid @Hydrium isn't always on time, oh, oh, oh It's not in the forum that you told me, yeah It's not in the way you say you're @Lur Venn, ooh It's not in the way that you came back to @sofie777 It's not in the way that your @xQueenKx set me free It's not in the way @Irak look Or the things that you say that you'll tag Hold the @tånegla Love isn't always @Aldrisur, oh, oh, oh Hold the @Letharia Love isn't always @Strigiformes, oh, oh, oh It's not in the words that you told @Perine It's not in the way you say you're @Gladikaffe, ooh It's not in the way that @Minimeg1234 came back to me It's not in the way that your love set @mia83 free It's not in the way you @Fighter83 Or the things that @Titania say that you'll do Hold the @Ford3000 @Amantha isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Maskinfører Love isn't always on @Dr. Ops (Love isn't always on Dr. Ops) Hold @Frøkenfrydens @Mokkabønner Love isn't always @lolitsme time (Love isn't always, love isn't always lolitsme time) Hold the @Nietsoj @Sola de isn’t always on time @Hoppetaujenta isn't always on time Love isn't always @Ciaran og Ciara @Stacy__ isn't always on time, oh, oh, oh Superfin låt. Herlig @Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #2156 Skrevet 9 timer siden Cid skrev (2 timer siden): It's not in the way that you hold @SVK It's not in the way you say you @jukkapalme It's not in the way you've been treatin' @Phoenix Heart It's not in the way that you @Kryneren 'til the end It's not in the way you post Or the things that you say that you'll like Hold the @MegJa @Boetica isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Cid @Hydrium isn't always on time, oh, oh, oh It's not in the forum that you told me, yeah It's not in the way you say you're @Lur Venn, ooh It's not in the way that you came back to @sofie777 It's not in the way that your @xQueenKx set me free It's not in the way @Irak look Or the things that you say that you'll tag Hold the @tånegla Love isn't always @Aldrisur, oh, oh, oh Hold the @Letharia Love isn't always @Strigiformes, oh, oh, oh It's not in the words that you told @Perine It's not in the way you say you're @Gladikaffe, ooh It's not in the way that @Minimeg1234 came back to me It's not in the way that your love set @mia83 free It's not in the way you @Fighter83 Or the things that @Titania say that you'll do Hold the @Ford3000 @Amantha isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Maskinfører Love isn't always on @Dr. Ops (Love isn't always on Dr. Ops) Hold @Frøkenfrydens @Mokkabønner Love isn't always @lolitsme time (Love isn't always, love isn't always lolitsme time) Hold the @Nietsoj @Sola de isn’t always on time @Hoppetaujenta isn't always on time Love isn't always @Ciaran og Ciara @Stacy__ isn't always on time, oh, oh, oh Skikkelig bra episode, vi digger den sangen her. Og du er så flink og kreativ å lage episodene og velge sangene. Tusen Takk, for at vi får være med i episodene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå