sofie777 Skrevet 4. oktober #2061 Skrevet 4. oktober Hadde ikke hørt annet enn koret før, så du åpner øynene mine til mye fin musikk @Cid 2
Cid Skrevet 5. oktober Forfatter #2062 Skrevet 5. oktober sofie777 skrev (16 timer siden): Hadde ikke hørt annet enn koret før, så du åpner øynene mine til mye fin musikk @Cid 1
Cid Skrevet 5. oktober Forfatter #2063 Skrevet 5. oktober lolitsme skrev (17 timer siden): 10/10 🔥 Takk 2
xQueenKx Skrevet 5. oktober #2064 Skrevet 5. oktober Cid skrev (På 3.10.2025 den 21.02): Give me a @powerpuffen, I I need to get my story @Lur Venn My @Maestros are in the @Hydrium getting higher than the @Phoenix Heart My @Perine, she's waiting for me just across the @Irak My @Maskinførers been taken by some @Amanthas asking 'bout her @tånegla and I know I gave it to @SVK months ago I know you're trying to @jukkapalme But between the @MegJa and @Million things The holes in my @KnekkeBørre You know I'm trying hard to take it back So if by the time the @Ford3000 closes And you feel like @CAPS LOCKING I'll @Kryneren you home Tonight We are @Frøkenfryden So let's set the @Cid on fire We can burn brighter than @Sola de Tonight We are @Gladikaffe So let's set the @Laraa on fire We can burn brighter than @Helene Louise Now I know that I'm not all that @Oddy got I guess that I, I just thought Maybe we could find new ways to @Polly Ester But our @Polyesters are back So let's raise a @Titania 'Cause I found someone to carry @Fighter83 home Tonight We are @Hoppetaujenta So let's set the @Anki-2.0 on fire We can burn brighter than @Ciaran og Ciara Tonight We are @Aldrisur So let's set the @mia83 on fire We can burn brighter than @Strigiformes Carry @Stacy__ home tonight Just carry @Strigiformes home tonight Carry @MarianneE home tonight Just carry @Nietsoj home tonight The @Dr. Ops is on my side I have no reason to @Rumle So will someone come and carry @Nadya home tonight? The @xQueenKx never arrived But I can hear the @sofie777 So will someone come and carry @lolitsme home? Tonight We are @LiseTV So let's set @fugl fønix on fire We can burn brighter than @Perelandra Tonight We are @Bælfeit So let's set the @Trish on fire We can burn brighter than @Dr. A. Kula So if by the time the @Hakkespett1 closes And you feel like @Disney Adult I'll carry @Boetica home tonight 1
Cid Skrevet 7. oktober Forfatter #2066 Skrevet 7. oktober Made a wrong @Dr. Ops, once or twice Dug my way out, @Ciaran og Ciara @Lur Venn decisions, that's alright Welcome to my @Phoenix Heart @jukkapalmed, @Rosewooded, @CAPS LOCKED Miss "Knowing it's @Gladikaffe, " it didn't slow @SVK down Mistaken, always @Aldrisur, @Kryneren Look, I'm still around Pretty, pretty @MegJa, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @Hydrium, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Cid You're so @Bælfeit (you're so Bælfeit) When you @Rumle (when you Rumle) About @sofie777, you were @Polyester Change the @Strigiformes (change the Strigiformes) In your @Ford3000 (in your Ford3000) Make them like @Trish instead So @Dr. A. Kula, look @Oddy, you'll make it Filled with so much @Letharia, such a @FrankDrebin 2 1/2 It's enough, I've done all I can think of Chased down all my @Amanthas, I've seen @lolitsme do the same, ohh-oh Pretty, pretty @Frøkenfryden, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @KnekkeBørre, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Perine The whole @Iraks scared, so I swallow the @tånegla The only thing I should be drinking is an ice cold @Polly Ester So cool in line, and we try, try, try But we try too hard and it's a waste of @Sola de Done looking for the @Titanias 'cause they're everywhere They don't like my @Stacy__, they don't get my @Boetica Exchange @Helene Louise and we do it all the time Why do we do that, why do I do that? Why do I do that? Yeah, ohh-oh, oh pretty, pretty @Hoppetaujenta Pretty, pretty @Anki-2.0, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @xQueenKx, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @mia83, yeah You're perfect, you're perfect Pretty, pretty @Fighter83, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Maskinfører 1 4 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #2067 Skrevet 7. oktober Cid skrev (1 time siden): Made a wrong @Dr. Ops, once or twice Dug my way out, @Ciaran og Ciara @Lur Venn decisions, that's alright Welcome to my @Phoenix Heart @jukkapalmed, @Rosewooded, @CAPS LOCKED Miss "Knowing it's @Gladikaffe, " it didn't slow @SVK down Mistaken, always @Aldrisur, @Kryneren Look, I'm still around Pretty, pretty @MegJa, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @Hydrium, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Cid You're so @Bælfeit (you're so Bælfeit) When you @Rumle (when you Rumle) About @sofie777, you were @Polyester Change the @Strigiformes (change the Strigiformes) In your @Ford3000 (in your Ford3000) Make them like @Trish instead So @Dr. A. Kula, look @Oddy, you'll make it Filled with so much @Letharia, such a @FrankDrebin 2 1/2 It's enough, I've done all I can think of Chased down all my @Amanthas, I've seen @lolitsme do the same, ohh-oh Pretty, pretty @Frøkenfryden, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @KnekkeBørre, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Perine The whole @Iraks scared, so I swallow the @tånegla The only thing I should be drinking is an ice cold @Polly Ester So cool in line, and we try, try, try But we try too hard and it's a waste of @Sola de Done looking for the @Titanias 'cause they're everywhere They don't like my @Stacy__, they don't get my @Boetica Exchange @Helene Louise and we do it all the time Why do we do that, why do I do that? Why do I do that? Yeah, ohh-oh, oh pretty, pretty @Hoppetaujenta Pretty, pretty @Anki-2.0, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @xQueenKx, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @mia83, yeah You're perfect, you're perfect Pretty, pretty @Fighter83, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Maskinfører Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den sangen der. Du er skikkelig kreativ, og flink med disse episodene her. Og tusen takk for at vi får være med i disse fantastiske kule episodene dine. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober #2068 Skrevet 7. oktober Det samme sier jeg. Kjenner meg beæret over å få være med i "puslespillet" ditt, Cid. 1 1
Strigiformes Skrevet 7. oktober #2069 Skrevet 7. oktober Cid skrev (5 timer siden): Made a wrong @Dr. Ops, once or twice Dug my way out, @Ciaran og Ciara @Lur Venn decisions, that's alright Welcome to my @Phoenix Heart @jukkapalmed, @Rosewooded, @CAPS LOCKED Miss "Knowing it's @Gladikaffe, " it didn't slow @SVK down Mistaken, always @Aldrisur, @Kryneren Look, I'm still around Pretty, pretty @MegJa, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @Hydrium, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Cid You're so @Bælfeit (you're so Bælfeit) When you @Rumle (when you Rumle) About @sofie777, you were @Polyester Change the @Strigiformes (change the Strigiformes) In your @Ford3000 (in your Ford3000) Make them like @Trish instead So @Dr. A. Kula, look @Oddy, you'll make it Filled with so much @Letharia, such a @FrankDrebin 2 1/2 It's enough, I've done all I can think of Chased down all my @Amanthas, I've seen @lolitsme do the same, ohh-oh Pretty, pretty @Frøkenfryden, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @KnekkeBørre, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Perine The whole @Iraks scared, so I swallow the @tånegla The only thing I should be drinking is an ice cold @Polly Ester So cool in line, and we try, try, try But we try too hard and it's a waste of @Sola de Done looking for the @Titanias 'cause they're everywhere They don't like my @Stacy__, they don't get my @Boetica Exchange @Helene Louise and we do it all the time Why do we do that, why do I do that? Why do I do that? Yeah, ohh-oh, oh pretty, pretty @Hoppetaujenta Pretty, pretty @Anki-2.0, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @xQueenKx, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @mia83, yeah You're perfect, you're perfect Pretty, pretty @Fighter83, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Maskinfører ❤️ 2
Ford3000 Skrevet 7. oktober #2070 Skrevet 7. oktober Cid skrev (13 timer siden): Made a wrong @Dr. Ops, once or twice Dug my way out, @Ciaran og Ciara @Lur Venn decisions, that's alright Welcome to my @Phoenix Heart @jukkapalmed, @Rosewooded, @CAPS LOCKED Miss "Knowing it's @Gladikaffe, " it didn't slow @SVK down Mistaken, always @Aldrisur, @Kryneren Look, I'm still around Pretty, pretty @MegJa, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @Hydrium, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Cid You're so @Bælfeit (you're so Bælfeit) When you @Rumle (when you Rumle) About @sofie777, you were @Polyester Change the @Strigiformes (change the Strigiformes) In your @Ford3000 (in your Ford3000) Make them like @Trish instead So @Dr. A. Kula, look @Oddy, you'll make it Filled with so much @Letharia, such a @FrankDrebin 2 1/2 It's enough, I've done all I can think of Chased down all my @Amanthas, I've seen @lolitsme do the same, ohh-oh Pretty, pretty @Frøkenfryden, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @KnekkeBørre, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Perine The whole @Iraks scared, so I swallow the @tånegla The only thing I should be drinking is an ice cold @Polly Ester So cool in line, and we try, try, try But we try too hard and it's a waste of @Sola de Done looking for the @Titanias 'cause they're everywhere They don't like my @Stacy__, they don't get my @Boetica Exchange @Helene Louise and we do it all the time Why do we do that, why do I do that? Why do I do that? Yeah, ohh-oh, oh pretty, pretty @Hoppetaujenta Pretty, pretty @Anki-2.0, don't you ever, ever feel Like you're less than fuckin' perfect Pretty, pretty @xQueenKx, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @mia83, yeah You're perfect, you're perfect Pretty, pretty @Fighter83, if you ever, ever feel like you're nothing You're fuckin' perfect to @Maskinfører Aldri feil med Pink og Cid 🤩 2
Gladikaffe Skrevet 10. oktober #2073 Skrevet 10. oktober Takk @Cid som husker alltid å ta med meg i sangene dine, du er god. 3
Cid Skrevet 10. oktober Forfatter #2074 Skrevet 10. oktober Gladikaffe skrev (9 timer siden): Takk @Cid som husker alltid å ta med meg i sangene dine, du er god. Må jo ta deg med, jeg er jo gladideg 3
Gladikaffe Skrevet 11. oktober #2075 Skrevet 11. oktober Cid skrev (4 timer siden): Må jo ta deg med, jeg er jo gladideg Jeg har ikke vært så mye på kk i det siste, jeg må bli flinkere igjen. 😉 Glad i deg og! 🥰 3
Kryneren Skrevet 11. oktober #2076 Skrevet 11. oktober Ciaran og Ciara skrev (På 7.10.2025 den 20.54): Det rf alltid en ære å være med i sangene dine, @Cid. Tusen takk! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #2077 Skrevet 11. oktober Kryneren skrev (3 minutter siden): Det rf alltid en ære å være med i sangene dine, @Cid. Tusen takk! Vi er helt enige. 1
Cid Skrevet 11. oktober Forfatter #2078 Skrevet 11. oktober Kryneren skrev (1 time siden): Det rf alltid en ære å være med i sangene dine, @Cid. Tusen takk! Tusen takk 1
Cid Skrevet 11. oktober Forfatter #2079 Skrevet 11. oktober (endret) Gladikaffe skrev (20 timer siden): Jeg har ikke vært så mye på kk i det siste, jeg må bli flinkere igjen. 😉 Glad i deg og! 🥰 Jeg setter pris på alle dere hyggelige brukere på sosial prat, dere bidrar alle til at jeg har hatt det kjekt her daglig i årevis og det setter jeg stor pris på ❤️ Endret 11. oktober av Cid 2
Gladikaffe Skrevet 12. oktober #2080 Skrevet 12. oktober Cid skrev (3 timer siden): Jeg setter pris på alle dere hyggelige brukere på sosial prat, dere bidrar alle til at jeg har hatt det kjekt her daglig i årevis og det setter jeg stor pris på ❤️ @Cid Skjønner vi setter pris på deg og, jeg koser meg skikkelig med sangene dine. 🫶🏻😉 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå