Cid Skrevet 30. desember 2025 Forfatter #2581 Skrevet 30. desember 2025 Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Enda klokka er midt på natten og jeg ikke får sove, blir effekten "Boom!!!" og jeg er lys våken, klar til det meste med et smil. Takk, Cid. Du og samboeren din Anton er fine folk
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2025 #2582 Skrevet 30. desember 2025 Cid skrev (6 minutter siden): Du og kameraten din Anton er fine folk Å, jeg takker også på vegne av ham som jo sover i sitt eget hjem på denne tiden av døgnet.
Cid Skrevet 30. desember 2025 Forfatter #2583 Skrevet 30. desember 2025 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Å, jeg takker også på vegne av ham som jo sover i sitt eget hjem på denne tiden av døgnet. 1
MissStiles Skrevet 30. desember 2025 #2584 Skrevet 30. desember 2025 Det var hyggelig å våkne til en ny episode! Veldig bra @Cid!!!! 1
Cid Skrevet 30. desember 2025 Forfatter #2585 Skrevet 30. desember 2025 MissStiles skrev (1 minutt siden): Det var hyggelig å våkne til en ny episode! Veldig bra @Cid!!!!
Strigiformes Skrevet 30. desember 2025 #2586 Skrevet 30. desember 2025 Cid skrev (8 timer siden): Takk synes at @Strigiformes og @Phoenix Heart er ganske flinke med Tusen hjertelig takk @Cid 1
Fighter83 Skrevet 30. desember 2025 #2587 Skrevet 30. desember 2025 Cid skrev (11 timer siden): Do you ever feel like a @Polly Ester Drifting through the forum, wanting to post again? Do you ever feel, feel so @Bælfeit thin Like a house of @MegJas, one @tånegla from cavin' in? Do you ever feel already @Lur Venn? Six feet under @xQueenKx, but no one seems to hear a thing Do you know that there's still a chance for @Irak? 'Cause there's a @Fighter83 in you You just gotta ignite the @Cid And let it @jukkapalme Just own the @SVK Like the @FrankDrebin 2 1/2 'Cause baby, you're a @Frøkenfryden Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you @Kryneren across the sky Baby, you're a @fugl fønix Come on, let your @n0vembers burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe You don't have to feel like a @Ciaran og Ciara You're @sofie777, cannot be replaced If @SVK only knew what the future holds After a @Nietsoj comes a @Jostein Maybe a reason why all the @Strigiformes are closed So you could open one that leads you to the @Phoenix Heart Like a @Minimeg1234, your @Titania will glow And when it's time, you'll know You just gotta ignite the @Snok1 And let it @Perine Just own the @Nowayback Like the Fourth of Egmont 'Cause baby, you're @Gladikaffe Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you shoot across @Sola de Baby, you're a @Ford3000 Come on, let your @KnekkeBørre burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe @Maskinfører, maskinfører, maskinfører Even brighter than the maskinfører, maskinfører, maskinfører It's always been inside of @Magwen, you, you And now it's time to let it through 'Cause baby, you're a @Hoppetaujenta Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you shoot across @lolitsme Baby, you're a @Hakkespett1 Come on, let your @MissStiles burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe @Stacy__, stacy_, stacy_ Even brighter than the stacy_, stacy_, stacy_ @mia83, mia83, mia83 Even brighter than the mia83, mia83, mia83 Jeg trengte å bli minnet på at det er noen gode kvaliteter i oss alle. Bare å få de til å åpne seg og skinne 💓 2
Kryneren Skrevet 30. desember 2025 #2588 Skrevet 30. desember 2025 Cid skrev (12 timer siden): Do you ever feel like a @Polly Ester Drifting through the forum, wanting to post again? Do you ever feel, feel so @Bælfeit thin Like a house of @MegJas, one @tånegla from cavin' in? Do you ever feel already @Lur Venn? Six feet under @xQueenKx, but no one seems to hear a thing Do you know that there's still a chance for @Irak? 'Cause there's a @Fighter83 in you You just gotta ignite the @Cid And let it @jukkapalme Just own the @SVK Like the @FrankDrebin 2 1/2 'Cause baby, you're a @Frøkenfryden Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you @Kryneren across the sky Baby, you're a @fugl fønix Come on, let your @n0vembers burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe You don't have to feel like a @Ciaran og Ciara You're @sofie777, cannot be replaced If @SVK only knew what the future holds After a @Nietsoj comes a @Jostein Maybe a reason why all the @Strigiformes are closed So you could open one that leads you to the @Phoenix Heart Like a @Minimeg1234, your @Titania will glow And when it's time, you'll know You just gotta ignite the @Snok1 And let it @Perine Just own the @Nowayback Like the Fourth of Egmont 'Cause baby, you're @Gladikaffe Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you shoot across @Sola de Baby, you're a @Ford3000 Come on, let your @KnekkeBørre burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe @Maskinfører, maskinfører, maskinfører Even brighter than the maskinfører, maskinfører, maskinfører It's always been inside of @Magwen, you, you And now it's time to let it through 'Cause baby, you're a @Hoppetaujenta Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you shoot across @lolitsme Baby, you're a @Hakkespett1 Come on, let your @MissStiles burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe @Stacy__, stacy_, stacy_ Even brighter than the stacy_, stacy_, stacy_ @mia83, mia83, mia83 Even brighter than the mia83, mia83, mia83 Så herlig, @Cid. Tusen takk!
sofie777 Skrevet 30. desember 2025 #2589 Skrevet 30. desember 2025 Cid skrev (14 timer siden): Tusen takk! følte meg litt nedpå, da hjelper det å høre på god musikk og lage parodisanger 😄 Syntes at denne sangen passet bra med nå når det snart er nyttår (uansett om jeg misliker nyttårsraketter 🤪, men digger Katy Perry!) Jeg er motsatt, liker fyrverkeri, men er ikke så begeistret for KP. Men denne sangen liker jeg. Takk til @Cid for at du nevner meg. Godt nyttår til alle som er mer eller mindre aktiv her inne! 1
Cid Skrevet 31. desember 2025 Forfatter #2590 Skrevet 31. desember 2025 sofie777 skrev (13 timer siden): Jeg er motsatt, liker fyrverkeri, men er ikke så begeistret for KP. Men denne sangen liker jeg. Takk til @Cid for at du nevner meg. Godt nyttår til alle som er mer eller mindre aktiv her inne! Tusen takk Kryneren skrev (15 timer siden): Så herlig, @Cid. Tusen takk! Takker Fighter83 skrev (16 timer siden): Jeg trengte å bli minnet på at det er noen gode kvaliteter i oss alle. Bare å få de til å åpne seg og skinne 💓 ❤️ Strigiformes skrev (18 timer siden): Tusen hjertelig takk @Cid Takk 😄 1
xQueenKx Skrevet torsdag kl. 12:23 #2592 Skrevet torsdag kl. 12:23 Cid skrev (På 29.12.2025 den 23.49): Do you ever feel like a @Polly Ester Drifting through the forum, wanting to post again? Do you ever feel, feel so @Bælfeit thin Like a house of @MegJas, one @tånegla from cavin' in? Do you ever feel already @Lur Venn? Six feet under @xQueenKx, but no one seems to hear a thing Do you know that there's still a chance for @Irak? 'Cause there's a @Fighter83 in you You just gotta ignite the @Cid And let it @jukkapalme Just own the @SVK Like the @FrankDrebin 2 1/2 'Cause baby, you're a @Frøkenfryden Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you @Kryneren across the sky Baby, you're a @fugl fønix Come on, let your @n0vembers burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe You don't have to feel like a @Ciaran og Ciara You're @sofie777, cannot be replaced If @SVK only knew what the future holds After a @Nietsoj comes a @Jostein Maybe a reason why all the @Strigiformes are closed So you could open one that leads you to the @Phoenix Heart Like a @Minimeg1234, your @Titania will glow And when it's time, you'll know You just gotta ignite the @Snok1 And let it @Perine Just own the @Nowayback Like the Fourth of Egmont 'Cause baby, you're @Gladikaffe Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you shoot across @Sola de Baby, you're a @Ford3000 Come on, let your @KnekkeBørre burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe @Maskinfører, maskinfører, maskinfører Even brighter than the maskinfører, maskinfører, maskinfører It's always been inside of @Magwen, magwen, magwen And now it's time to let it through 'Cause baby, you're a @Hoppetaujenta Come on, show 'em what you're worth Make 'em go, "Oh, oh, oh" As you shoot across @lolitsme Baby, you're a @Hakkespett1 Come on, let your @MissStiles burst Make 'em go, "Oh, oh, oh" You're gonna leave 'em all in awe, awe, awe @Stacy__, stacy_, stacy_ Even brighter than the stacy_, stacy_, stacy_ @mia83, mia83, mia83 Even brighter than the mia83, mia83, mia83 Elsker den sangen, så flink du er som alltid! 1
Cid Skrevet torsdag kl. 14:03 Forfatter #2593 Skrevet torsdag kl. 14:03 xQueenKx skrev (1 time siden): Elsker den sangen, så flink du er som alltid! Takk
Cid Skrevet fredag kl. 07:37 Forfatter #2594 Skrevet fredag kl. 07:37 There are nine million @Ford3000s in @Irak That's a fact It's a thing @Perine can't deny Like the fact that I will love @SVK 'til I die We are 12 billion @Phoenix Hearts from the @MegJa That's a fact No one can ever say I’m @Gladikaffe But I know that I will always be with @Fighter83 I'm warmed by the fire of your @Titania every day So don't call me a @Cid, just believe everything that @sofie777 say There are six billion @MissStiles in the @Kryneren, more or less And it makes me feel quite @Lur Venn But you're the one I @jukkapalme the most of all We're high on the @Stacy__ with @Strigiformes in our sight And I'll never tire of the @Frøkenfryden that you give me every @Sola de There are nine million @Maskinførers in @Minimeg1234 That's a fact It's a thing @fugl fønix can't deny Like the fact that I will love @mia83 'til I die And there are nine million @Hoppetaujenta in @n0vember And you know that I will love @xQueenKx 'til I die 1 3 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 08:03 #2595 Skrevet fredag kl. 08:03 Nyyydelig sang og jeg fikk plass midt inni der = TAKK! 1
Cid Skrevet fredag kl. 08:15 Forfatter #2596 Skrevet fredag kl. 08:15 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Nyyydelig sang og jeg fikk plass midt inni der = TAKK! Du og mannen din Anton har alltid en plass i hjertet mitt 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 08:25 #2597 Skrevet fredag kl. 08:25 Cid skrev (8 minutter siden): Du og kameraten din Anton har alltid en plass i hjertet mitt Det føler vi oss beæret over å vite. Vi er utvalgte. Tusen takk.
Cid Skrevet fredag kl. 08:26 Forfatter #2598 Skrevet fredag kl. 08:26 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det føler vi oss beæret over å vite. Vi er utvalgte. Tusen takk. Vil jeg alltid ha en plass i magen til dyrene? 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 10:34 #2600 Skrevet fredag kl. 10:34 Sang til forfatterkunstner Cid . Ha en bra helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå