Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 14:57 #2361 Skrevet tirsdag kl. 14:57 Kryneren skrev (1 time siden): Kjempfin episode, gode @Strigiformes Tusen takk 😍 Bare koselig @Kryneren. Hyggelig du synes det 💕 2
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 14:59 #2362 Skrevet tirsdag kl. 14:59 MissStiles skrev (15 minutter siden): Så utrolig bra!!! Tusen hjertelig takk ☀️ 1
Lur Venn Skrevet tirsdag kl. 15:32 #2363 Skrevet tirsdag kl. 15:32 Tror det skulle være doggy pound da jeg var involvert 1
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 16:30 #2364 Skrevet tirsdag kl. 16:30 Lur Venn skrev (56 minutter siden): Tror det skulle være doggy pound da jeg var involvert Var ikke så langt unna etter det jeg kan synge 🎶🎶🎶 2
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl. 17:50 #2366 Skrevet tirsdag kl. 17:50 Strigiformes skrev (4 timer siden): Bare koselig søte dere Tusen hjertelig takk for en kjempe koselig tilbakemelding 💕 Jeg setter så utrolig pris på dere. Tusen Takk for fine ord, vi håper at du lager flere episoder her inne, for vi likte kjempegodt denne episoden din her. 1
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 18:53 #2367 Skrevet tirsdag kl. 18:53 SVK skrev (2 timer siden): @Strigiformes Tusen hjertelig takk @SVK 1
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 18:56 #2368 Skrevet tirsdag kl. 18:56 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Tusen Takk for fine ord, vi håper at du lager flere episoder her inne, for vi likte kjempegodt denne episoden din her. Takk. Får se hva jeg klarer.... 2
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl. 19:14 #2369 Skrevet tirsdag kl. 19:14 Strigiformes skrev (18 minutter siden): Takk. Får se hva jeg klarer.... 1
Cid Skrevet torsdag kl. 17:38 Forfatter #2371 Skrevet torsdag kl. 17:38 Det var en deilig sommerdag at @Fighter83 sa til @sofie777 Nå går vi ut i skauen for det er så mye @tånegla Så får vi med oss @KnekkeBørre Og @Nietsoj og @mia83 For det er nok å ta av, det er mange tuer der Men vi må ha en @Strigiformes Og den må være stor Så stormet alle sammen inn I kjøkkenet til @MegJa Og @SVK fikk et @Perine og @Stacy__ fikk et @Irak og @Snok1 fikk en @MissStiles Og @Sola de et @FrankDrebin 2 1/2 Så fløy de opp i skauen i En glad og vilter flokk Og @Lur Venn fløy sist og skulle Plukke i et @Ford3000 så kom de opp i skauen og Så kom de til ei forum Der var det bare likes i blått Så langt du kunne se Sa satte de seg ende ned Så @jukkapalmet de seg mette Så fant de seg en @Cid hver Og ropte @Gladikaffe for det Nå ser vi hvem som først får likes Nå setter vi gang og over hele kåge sa det Kling og pling og plang Først sang det i et @Minimeg1234 så Klang det i et @lolitsme det danset i en @Kruset og Raslet i et @Phoenix Heart Men fra den minste brukeren sa det Plingeling i flokk For oppi den satt @Titania og Plukket i et lokk Men plutselig så hørte de Det raslet bakom trådene Jeg tror det er en @AnonymBruker Sa @Amantha, jeg vil hjem, uhu Det er nok kanskje @CAPS LOCK, sa @Maskinfører Ja @Dr. Ops er det gjerne I hvert fall er det sikkert at Det kanskje er ei @Hoppetaujenta Det beste er, sa @n0vember og så seg listig om At vi går pent og stille ned Den vegen hvor vi kom Først gikk @Kryneren med et @snøblomst Og @Letharia med et @Headset og @xQueenKx med en @flaxlodd Og @Frøkenfryden et @Mokkabønne Men @Ciaran og Ciara som sistetvilling gikk Ikke stille nok Der ringlet det av tjuefire danglebær i et lokk Så kom de no'bak @powerpuffen det Braket så i @eroken Så spratt det fram et @Bælfeit @FruR fra blåbærlyng og bar og tenk Så var det @Million du som ville leke sisten Han hadde luktet @Hakkespett1 Så han visste hvor de var Så lekte de en stund og Spiste hele @Magwen tom og siden gikk de hjem Og trommet trommelommelom Ja' @Polyester på et @Polly Ester og @Rumle på et @Brumle og @Aldrisur på en @luft@ballong Og @Nadya et @Millimani Slik gikk de hele vegen hjem I rekke og i flokk Og aller sist gikk @Disney Adult og Trommet på et @Anki-2.0 5
Maskinfører Skrevet torsdag kl. 17:42 #2372 Skrevet torsdag kl. 17:42 Cid skrev (3 minutter siden): Det var en deilig sommerdag at @Fighter83 sa til @sofie777 Nå går vi ut i skauen for det er så mye @tånegla Så får vi med oss @KnekkeBørre Og @Nietsoj og @mia83 For det er nok å ta av, det er mange tuer der Men vi må ha en @Strigiformes Og den må være stor Så stormet alle sammen inn I kjøkkenet til @MegJa Og @SVK fikk et @Perine og @Stacy__ fikk et @Irak og @Snok1 fikk en @MissStiles Og @Sola de et @FrankDrebin 2 1/2 Så fløy de opp i skauen i En glad og vilter flokk Og @Lur Venn fløy sist og skulle Plukke i et @Ford3000 så kom de opp i skauen og Så kom de til ei forum Der var det bare likes i blått Så langt du kunne se Sa satte de seg ende ned Så @jukkapalmet de seg mette Så fant de seg en @Cid hver Og ropte @Gladikaffe for det Nå ser vi hvem som først får likes Nå setter vi gang og over hele kåge sa det Kling og pling og plang Først sang det i et @Minimeg1234 så Klang det i et @lolitsme det danset i en @Kruset og Raslet i et @Phoenix Heart Men fra den minste brukeren sa det Plingeling i flokk For oppi den satt @Titania og Plukket i et lokk Men plutselig så hørte de Det raslet bakom trådene Jeg tror det er en @AnonymBruker Sa @Amantha, jeg vil hjem, uhu Det er nok kanskje @CAPS LOCK, sa @Maskinfører Ja @Dr. Ops er det gjerne I hvert fall er det sikkert at Det kanskje er ei @Hoppetaujenta Det beste er, sa @n0vember og så seg listig om At vi går pent og stille ned Den vegen hvor vi kom Først gikk @Kryneren med et @snøblomst Og @Letharia med et @Headset og @xQueenKx med en @flaxlodd Og @Frøkenfryden et @Mokkabønne Men @Ciaran og Ciara som sistetvilling gikk Ikke stille nok Der ringlet det av tjuefire danglebær i et lokk Så kom de no'bak @powerpuffen det Braket så i @eroken Så spratt det fram et @Bælfeit @FruR fra blåbærlyng og bar og tenk Så var det @Million du som ville leke sisten Han hadde luktet @Hakkespett1 Så han visste hvor de var Så lekte de en stund og Spiste hele @Magwen tom og siden gikk de hjem Og trommet trommelommelom Ja' @Polyester på et @Polly Ester og @Rumle på et @Brumle og @Aldrisur på en @luft@ballong Og @Nadya et @Millimani Slik gikk de hele vegen hjem I rekke og i flokk Og aller sist gikk @Disney Adult og Trommet på et @Anki-2.0 Den var fin @Cid du er rå på disse 😀👍 2
Cid Skrevet torsdag kl. 17:43 Forfatter #2373 Skrevet torsdag kl. 17:43 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Den var fin @Cid du er rå på disse 😀👍 Takk 2
Strigiformes Skrevet torsdag kl. 17:44 #2374 Skrevet torsdag kl. 17:44 Cid skrev (5 minutter siden): Det var en deilig sommerdag at @Fighter83 sa til @sofie777 Nå går vi ut i skauen for det er så mye @tånegla Så får vi med oss @KnekkeBørre Og @Nietsoj og @mia83 For det er nok å ta av, det er mange tuer der Men vi må ha en @Strigiformes Og den må være stor Så stormet alle sammen inn I kjøkkenet til @MegJa Og @SVK fikk et @Perine og @Stacy__ fikk et @Irak og @Snok1 fikk en @MissStiles Og @Sola de et @FrankDrebin 2 1/2 Så fløy de opp i skauen i En glad og vilter flokk Og @Lur Venn fløy sist og skulle Plukke i et @Ford3000 så kom de opp i skauen og Så kom de til ei forum Der var det bare likes i blått Så langt du kunne se Sa satte de seg ende ned Så @jukkapalmet de seg mette Så fant de seg en @Cid hver Og ropte @Gladikaffe for det Nå ser vi hvem som først får likes Nå setter vi gang og over hele kåge sa det Kling og pling og plang Først sang det i et @Minimeg1234 så Klang det i et @lolitsme det danset i en @Kruset og Raslet i et @Phoenix Heart Men fra den minste brukeren sa det Plingeling i flokk For oppi den satt @Titania og Plukket i et lokk Men plutselig så hørte de Det raslet bakom trådene Jeg tror det er en @AnonymBruker Sa @Amantha, jeg vil hjem, uhu Det er nok kanskje @CAPS LOCK, sa @Maskinfører Ja @Dr. Ops er det gjerne I hvert fall er det sikkert at Det kanskje er ei @Hoppetaujenta Det beste er, sa @n0vember og så seg listig om At vi går pent og stille ned Den vegen hvor vi kom Først gikk @Kryneren med et @snøblomst Og @Letharia med et @Headset og @xQueenKx med en @flaxlodd Og @Frøkenfryden et @Mokkabønne Men @Ciaran og Ciara som sistetvilling gikk Ikke stille nok Der ringlet det av tjuefire danglebær i et lokk Så kom de no'bak @powerpuffen det Braket så i @eroken Så spratt det fram et @Bælfeit @FruR fra blåbærlyng og bar og tenk Så var det @Million du som ville leke sisten Han hadde luktet @Hakkespett1 Så han visste hvor de var Så lekte de en stund og Spiste hele @Magwen tom og siden gikk de hjem Og trommet trommelommelom Ja' @Polyester på et @Polly Ester og @Rumle på et @Brumle og @Aldrisur på en @luft@ballong Og @Nadya et @Millimani Slik gikk de hele vegen hjem I rekke og i flokk Og aller sist gikk @Disney Adult og Trommet på et @Anki-2.0 Den var fantastisk herlig @Cid 🙌 Absolutt en av mine desiderte favoritter 👏👏👏👏 Tusen hjertelig takk 💕 1
Maskinfører Skrevet torsdag kl. 17:44 #2375 Skrevet torsdag kl. 17:44 Cid skrev (1 minutt siden): Takk Bare koselig 😀 2
Cid Skrevet torsdag kl. 17:46 Forfatter #2376 Skrevet torsdag kl. 17:46 Strigiformes skrev (1 minutt siden): Den var fantastisk herlig @Cid 🙌 Absolutt en av mine desiderte favoritter 👏👏👏👏 Tusen hjertelig takk 💕 Skikkelig 90 talls klassiker 😄 Tusen takk Ble en god del ekstra brukere den gangen men tenkte at siden det snart er julaften så kunne dette være min måte å ønske alle på kåge god jul 2 1
sofie777 Skrevet torsdag kl. 17:49 #2377 Skrevet torsdag kl. 17:49 Nå fikk jeg lyst til å plukke blåbær.... 🫐 Æsj, feil årstid! 2
Cid Skrevet torsdag kl. 17:50 Forfatter #2378 Skrevet torsdag kl. 17:50 sofie777 skrev (Akkurat nå): Nå fikk jeg lyst til å plukke blåbær.... 🫐 Æsj, feil årstid! 1 1
Strigiformes Skrevet torsdag kl. 17:50 #2379 Skrevet torsdag kl. 17:50 Cid skrev (1 minutt siden): Skikkelig 90 talls klassiker 😄 Tusen takk Ble en god del ekstra brukere den gangen men tenkte at siden det snart er julaften så kunne dette være min måte å ønske alle på kåge god jul Det var koselig tenkt av deg @Cid 2
Strigiformes Skrevet torsdag kl. 17:50 #2380 Skrevet torsdag kl. 17:50 Cid skrev (Akkurat nå): Du kan plukke i frysa 😂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå