Cid Skrevet 21. oktober Forfatter #2141 Skrevet 21. oktober sofie777 skrev (2 timer siden): Takk for at du husker hvilken dag det er Kraften i kjærligheten er sterk i denne tråden! Det visste jeg faktisk ikke men så kult! Elsker filmene Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at dette er en bra episode, og vi bare Digger den sangen der. Vi synes at du er kjempeflink og kreativ å lage disse episodene, og du velger bra sanger. Og tusen takk for at vi får være med i episodene dine. Takk Ford3000 skrev (1 time siden): Det at du husker på meg og mange andre brukere gjør meg oppriktig glad! Du er en flott fyr! 😊🥰 Må innrømme at jeg bruker å ha forrige episode tilgjengelig for å være sikker på at ingen blir glemt 😅 takk, du er en flott kvinne 😃 2
Ford3000 Skrevet 21. oktober #2142 Skrevet 21. oktober Cid skrev (42 minutter siden): Det visste jeg faktisk ikke men så kult! Elsker filmene Takk Må innrømme at jeg bruker å ha forrige episode tilgjengelig for å være sikker på at ingen blir glemt 😅 takk, du er en flott kvinne 😃 Fullt forståelig, da det er ganske mange brukernavn i drift! 😊 Takk! 🥰 2
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #2143 Skrevet 21. oktober Cid skrev (2 timer siden): Det visste jeg faktisk ikke men så kult! Elsker filmene Takk Må innrømme at jeg bruker å ha forrige episode tilgjengelig for å være sikker på at ingen blir glemt 😅 takk, du er en flott kvinne 😃
Cid Skrevet 21. oktober Forfatter #2145 Skrevet 21. oktober Ford3000 skrev (3 timer siden): Fullt forståelig, da det er ganske mange brukernavn i drift! 😊 Takk! 🥰 Men etter den litte skremselen i går så prøver jeg å ikke tagge brukere som aldri kommenterer her siden jeg da ikke vet om de liker å bli tagga eller ikke, jeg vil istedenfor nevne brukere en ekstra gang til i løpet av sangen Noe jeg alltid har prøvd å unngå men bedre enn å risikere at noen blir lei og rapporterer meg for spamming 1
Kryneren Skrevet 21. oktober #2146 Skrevet 21. oktober Cid skrev (1 time siden): Men etter den litte skremselen i går så prøver jeg å ikke tagge brukere som aldri kommenterer her siden jeg da ikke vet om de liker å bli tagga eller ikke, jeg vil istedenfor nevne brukere en ekstra gang til i løpet av sangen Noe jeg alltid har prøvd å unngå men bedre enn å risikere at noen blir lei og rapporterer meg for spamming Det vil vi ikke risikere. Tusen takk også for denne siste låta, @Cid 2
Cid Skrevet 22. oktober Forfatter #2147 Skrevet 22. oktober Kryneren skrev (15 timer siden): Det vil vi ikke risikere. Tusen takk også for denne siste låta, @Cid 2
Minimeg1234 Skrevet 22. oktober #2148 Skrevet 22. oktober Cid skrev (På 21.10.2025 den 20.27): Men etter den litte skremselen i går så prøver jeg å ikke tagge brukere som aldri kommenterer her siden jeg da ikke vet om de liker å bli tagga eller ikke, jeg vil istedenfor nevne brukere en ekstra gang til i løpet av sangen Noe jeg alltid har prøvd å unngå men bedre enn å risikere at noen blir lei og rapporterer meg for spamming Vet ikke hva som skjedde i går men må si jeg syns det var superkoselig da jeg ble tagget for en stund siden. You made my Day😊 2
Cid Skrevet 22. oktober Forfatter #2149 Skrevet 22. oktober Minimeg1234 skrev (17 minutter siden): Vet ikke hva som skjedde i går men må si jeg syns det var superkoselig da jeg ble tagget for en stund siden. You made my Day😊 Kjekt å høre, takk 1
Ford3000 Skrevet torsdag kl. 13:26 #2150 Skrevet torsdag kl. 13:26 Cid skrev (På 21.10.2025 den 20.27): Men etter den litte skremselen i går så prøver jeg å ikke tagge brukere som aldri kommenterer her siden jeg da ikke vet om de liker å bli tagga eller ikke, jeg vil istedenfor nevne brukere en ekstra gang til i løpet av sangen Noe jeg alltid har prøvd å unngå men bedre enn å risikere at noen blir lei og rapporterer meg for spamming Har ikke fått med meg noe skremsel, men kan forstå hva du mener. Det er nok lurt ja, vi er jo mange som liker det du gjør. Ikke er det ondsinnet og jeg kjenner i alle fall bare på glede i disse tekstene dine 😊 2
Cid Skrevet torsdag kl. 13:46 Forfatter #2151 Skrevet torsdag kl. 13:46 Ford3000 skrev (19 minutter siden): Har ikke fått med meg noe skremsel, men kan forstå hva du mener. Det er nok lurt ja, vi er jo mange som liker det du gjør. Ikke er det ondsinnet og jeg kjenner i alle fall bare på glede i disse tekstene dine 😊 Takk 2
Cid Skrevet lørdag kl. 13:48 Forfatter #2152 Skrevet lørdag kl. 13:48 It's not in the way that you hold @SVK It's not in the way you say you @jukkapalme It's not in the way you've been treatin' @Phoenix Heart It's not in the way that you @Kryneren 'til the end It's not in the way you post Or the things that you say that you'll like Hold the @MegJa @Boetica isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Cid @Hydrium isn't always on time, oh, oh, oh It's not in the forum that you told me, yeah It's not in the way you say you're @Lur Venn, ooh It's not in the way that you came back to @sofie777 It's not in the way that your @xQueenKx set me free It's not in the way @Irak look Or the things that you say that you'll tag Hold the @tånegla Love isn't always @Aldrisur, oh, oh, oh Hold the @Letharia Love isn't always @Strigiformes, oh, oh, oh It's not in the words that you told @Perine It's not in the way you say you're @Gladikaffe, ooh It's not in the way that @Minimeg1234 came back to me It's not in the way that your love set @mia83 free It's not in the way you @Fighter83 Or the things that @Titania say that you'll do Hold the @Ford3000 @Amantha isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Maskinfører Love isn't always on @Dr. Ops (Love isn't always on Dr. Ops) Hold @Frøkenfrydens @Mokkabønner Love isn't always @lolitsme time (Love isn't always, love isn't always lolitsme time) Hold the @Nietsoj @Sola de isn’t always on time @Hoppetaujenta isn't always on time Love isn't always @Ciaran og Ciara @Stacy__ isn't always on time, oh, oh, oh 5
SVK Skrevet lørdag kl. 13:52 #2153 Skrevet lørdag kl. 13:52 (endret) @Cid Digger teksten din og melodien. Endret lørdag kl. 13:52 av SVK 1
Cid Skrevet lørdag kl. 14:05 Forfatter #2154 Skrevet lørdag kl. 14:05 SVK skrev (13 minutter siden): @Cid Digger teksten din og melodien. Takk husker musikken ekstremt godt fra GTA SA 😄 1
Kryneren Skrevet lørdag kl. 14:11 #2155 Skrevet lørdag kl. 14:11 Cid skrev (22 minutter siden): It's not in the way that you hold @SVK It's not in the way you say you @jukkapalme It's not in the way you've been treatin' @Phoenix Heart It's not in the way that you @Kryneren 'til the end It's not in the way you post Or the things that you say that you'll like Hold the @MegJa @Boetica isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Cid @Hydrium isn't always on time, oh, oh, oh It's not in the forum that you told me, yeah It's not in the way you say you're @Lur Venn, ooh It's not in the way that you came back to @sofie777 It's not in the way that your @xQueenKx set me free It's not in the way @Irak look Or the things that you say that you'll tag Hold the @tånegla Love isn't always @Aldrisur, oh, oh, oh Hold the @Letharia Love isn't always @Strigiformes, oh, oh, oh It's not in the words that you told @Perine It's not in the way you say you're @Gladikaffe, ooh It's not in the way that @Minimeg1234 came back to me It's not in the way that your love set @mia83 free It's not in the way you @Fighter83 Or the things that @Titania say that you'll do Hold the @Ford3000 @Amantha isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Maskinfører Love isn't always on @Dr. Ops (Love isn't always on Dr. Ops) Hold @Frøkenfrydens @Mokkabønner Love isn't always @lolitsme time (Love isn't always, love isn't always lolitsme time) Hold the @Nietsoj @Sola de isn’t always on time @Hoppetaujenta isn't always on time Love isn't always @Ciaran og Ciara @Stacy__ isn't always on time, oh, oh, oh Superfin låt. Herlig @Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl. 16:49 #2156 Skrevet lørdag kl. 16:49 Cid skrev (2 timer siden): It's not in the way that you hold @SVK It's not in the way you say you @jukkapalme It's not in the way you've been treatin' @Phoenix Heart It's not in the way that you @Kryneren 'til the end It's not in the way you post Or the things that you say that you'll like Hold the @MegJa @Boetica isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Cid @Hydrium isn't always on time, oh, oh, oh It's not in the forum that you told me, yeah It's not in the way you say you're @Lur Venn, ooh It's not in the way that you came back to @sofie777 It's not in the way that your @xQueenKx set me free It's not in the way @Irak look Or the things that you say that you'll tag Hold the @tånegla Love isn't always @Aldrisur, oh, oh, oh Hold the @Letharia Love isn't always @Strigiformes, oh, oh, oh It's not in the words that you told @Perine It's not in the way you say you're @Gladikaffe, ooh It's not in the way that @Minimeg1234 came back to me It's not in the way that your love set @mia83 free It's not in the way you @Fighter83 Or the things that @Titania say that you'll do Hold the @Ford3000 @Amantha isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Maskinfører Love isn't always on @Dr. Ops (Love isn't always on Dr. Ops) Hold @Frøkenfrydens @Mokkabønner Love isn't always @lolitsme time (Love isn't always, love isn't always lolitsme time) Hold the @Nietsoj @Sola de isn’t always on time @Hoppetaujenta isn't always on time Love isn't always @Ciaran og Ciara @Stacy__ isn't always on time, oh, oh, oh Skikkelig bra episode, vi digger den sangen her. Og du er så flink og kreativ å lage episodene og velge sangene. Tusen Takk, for at vi får være med i episodene dine. 1
MegJa Skrevet søndag kl. 16:43 #2157 Skrevet søndag kl. 16:43 Cid skrev (På 25.10.2025 den 15.48): It's not in the way that you hold @SVK It's not in the way you say you @jukkapalme It's not in the way you've been treatin' @Phoenix Heart It's not in the way that you @Kryneren 'til the end It's not in the way you post Or the things that you say that you'll like Hold the @MegJa @Boetica isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Cid @Hydrium isn't always on time, oh, oh, oh It's not in the forum that you told me, yeah It's not in the way you say you're @Lur Venn, ooh It's not in the way that you came back to @sofie777 It's not in the way that your @xQueenKx set me free It's not in the way @Irak look Or the things that you say that you'll tag Hold the @tånegla Love isn't always @Aldrisur, oh, oh, oh Hold the @Letharia Love isn't always @Strigiformes, oh, oh, oh It's not in the words that you told @Perine It's not in the way you say you're @Gladikaffe, ooh It's not in the way that @Minimeg1234 came back to me It's not in the way that your love set @mia83 free It's not in the way you @Fighter83 Or the things that @Titania say that you'll do Hold the @Ford3000 @Amantha isn't always on time, oh, oh, oh Hold the @Maskinfører Love isn't always on @Dr. Ops (Love isn't always on Dr. Ops) Hold @Frøkenfrydens @Mokkabønner Love isn't always @lolitsme time (Love isn't always, love isn't always lolitsme time) Hold the @Nietsoj @Sola de isn’t always on time @Hoppetaujenta isn't always on time Love isn't always @Ciaran og Ciara @Stacy__ isn't always on time, oh, oh, oh Flink du er, @Cid 1
Cid Skrevet 23 timer siden Forfatter #2158 Skrevet 23 timer siden MegJa skrev (På 26.10.2025 den 17.43): Flink du er, @Cid Ciaran og Ciara skrev (På 25.10.2025 den 18.49): Skikkelig bra episode, vi digger den sangen her. Og du er så flink og kreativ å lage episodene og velge sangene. Tusen Takk, for at vi får være med i episodene dine. Kryneren skrev (På 25.10.2025 den 16.11): Superfin låt. Herlig @Cid Tusen takk 1
Cid Skrevet 23 timer siden Forfatter #2159 Skrevet 23 timer siden Jag är högt över @Kryneren Nya @Ford3000 Under @MegJa är jag Jag ser allting som @jukkapalmer Askims @Maskinfører Och under @Frøkenfryden är jag Vem är @Cid nu? Jag är på en kvinnors forum Letar efter @Hydrium @Phoenix Heart och @sofie777 Jag behöver @tånegla Ligger under @Fighter83 Jag bor i den mörka @Sola de Lys på SVK Lys på Irak Jag är ljuset i @Hoppetaujenta @lolitsme Hela @Irak är jag Jag är alla dina KnekkeBørrer Var är dina @Stacy__? Och när det Jukkapalmer, vem står lurven? Vem är @Gladikaffe? Jag är på en Maskinfører Letar eftеr @Minimeg1234 @Strigiformes och @xQueenKx Jag behöver @mia83 Ligger under @Dr. Opset Jag bor i den mörka @Lur Venns stad Lys på Boetica Lys på Hydrium Lys på Fighter83 Lys på mia83 Jag är på en @SVK Letar efter @Nietsoj @Ciaran og Ciara och @Boetica Jag behöver @Letharia Men ligger under @KnekkeBørre Jag bor i den mörka @Perines stad Lys på Perine Lys på Letharia Jag är @Aldrisur Letar efter @Titania @FrankDrebin 2 1/2 och @Amantha Lys på Kryneren 3
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #2160 Skrevet 22 timer siden Cid skrev (1 time siden): Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå