Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars #1241 Del Skrevet 3. mars Irak skrev (17 minutter siden): 👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars #1242 Del Skrevet 3. mars Cid skrev (1 time siden): I want to @jukkapalme, I want to @jukkapalme I want to @jukkapalme from your @Cid’s You're so @Lur Venn I don't need you I've got to break @SVK God knows, God knows I want to @Perine @Irak I've @MegJa in @Ford3000 I've @MegJa in @Ford3000 for the first time This time I know it's for real I've fallen in @Anki-2.0, yeah @FruN knows, @FruN knows I've fallen in kåge It's @Maskinfører but it's true, hey I can't get over the way you love @Frøkenfryden like you do @Kokos@Nusse But I have to be sure when I walk out that forum Oh, I want to be @Peanut, baby Oh, how I want to be @Peanut Oh, I want to @Hoppetaujenta But kg still goes on I can't get used to @FrankDrebin 2 1/2, @FrankDrebin 2 1/2 Living without @Boetica by my side I don't want to live alone, hey @skruf knows, got to @MarianneE it on my own So, @Titania, can't you see I've got to @Phoenix Heart? I've got to @Fighter83 I want to @KnekkeBørre, yeah @Ane Rikke, @Ane Rikke, @Ane Rikke I want to @Polly Ester Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars #1243 Del Skrevet 3. mars 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3. mars #1244 Del Skrevet 3. mars Cid skrev (3 timer siden): I want to @jukkapalme, I want to @jukkapalme I want to @jukkapalme from your @Cid’s You're so @Lur Venn I don't need you I've got to break @SVK God knows, God knows I want to @Perine @Irak I've @MegJa in @Ford3000 I've @MegJa in @Ford3000 for the first time This time I know it's for real I've fallen in @Anki-2.0, yeah @FruN knows, @FruN knows I've fallen in kåge It's @Maskinfører but it's true, hey I can't get over the way you love @Frøkenfryden like you do @Kokos@Nusse But I have to be sure when I walk out that forum Oh, I want to be @Peanut, baby Oh, how I want to be @Peanut Oh, I want to @Hoppetaujenta But kg still goes on I can't get used to @FrankDrebin 2 1/2, @FrankDrebin 2 1/2 Living without @Boetica by my side I don't want to live alone, hey @skruf knows, got to @MarianneE it on my own So, @Titania, can't you see I've got to @Phoenix Heart? I've got to @Fighter83 I want to @KnekkeBørre, yeah @Ane Rikke, @Ane Rikke, @Ane Rikke I want to @Polly Ester ❤️ Queen ❤️ En av de aller største for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mars Forfatter #1245 Del Skrevet 3. mars MegJa skrev (1 minutt siden): ❤️ Queen ❤️ En av de aller største for min del. Dumt Freddie døde så tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3. mars #1246 Del Skrevet 3. mars Cid skrev (35 minutter siden): Dumt Freddie døde så tidlig Det stemmer! Han var noe helt spesielt ❤️ Jeg har sett på 3 forskjellige Queen dokumentarer til dags dato, og jeg har aldri kommet meg gjennom slutten på noen av de uten å gråte. Og på den ene da Roger Taylor sier følgende, om den dagen Freddie døde; Det var som om bakken ble borte under meg, han var som en bror for meg. Og det å høre Brian May synge No One But you ( Only the good die young ), det er så sterkt, så det er umulig for en Queen fan å ikke få en tåre i øyekroken av den låta, for den er fylt av så mye kjærlighet. Queen er for meg lyden av barndom, og dem vil alltid være der, gjennom de fantastiske låtene dem har gitt oss ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 5. mars #1247 Del Skrevet 5. mars 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mars Forfatter #1248 Del Skrevet 6. mars What's new, @Ane Rikke? Whoa, whoa What's new, @MarianneE? Whoa, whoa @Frøkenfryden, @Frøkenfryden, I've got @Mokkabønner And lots of @Titania To spend with @Irak So go and @jukkapalme your cute little @KnekkeBørre @Cid! @Fighter83, @Fighter83, I love you Yes, I do! You and your @Phoenix Heart! What's new, @Maskinfører? Whoa, whoa What's new, @Anki-2.0? Whoa, whoa @Boetica, @Boetica, you're so @Lur Venn And I'm so @Hurven To care for @SVK So go and make up your cute little @FrankDrebin 2 1/2! @Peanut, @Peanut, I love you Yes, I do! You and your @Polly Ester! What's new, @Perine? Whoa, whoa What's new, @MegJa? Whoa, whoa @Hoppetaujenta, @Hoppetaujenta, you're fabulous And if my posts Can all come true I'll soon be jumping your sweet little @Sola de! @Ford3000, @Ford3000, I love you Yes, I do! You and your @Ford POWER! (whoa) You and your @fordberte! (whoa) You and your @Ford_Granada_2.3_GL! (whoa) 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars #1249 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (1 minutt siden): What's new, @Ane Rikke? Whoa, whoa What's new, @MarianneE? Whoa, whoa @Frøkenfryden, @Frøkenfryden, I've got @Mokkabønner And lots of @Titania To spend with @Irak So go and @jukkapalme your cute little @KnekkeBørre @Cid! @Fighter83, @Fighter83, I love you Yes, I do! You and your @Phoenix Heart! What's new, @Maskinfører? Whoa, whoa What's new, @Anki-2.0? Whoa, whoa @Boetica, @Boetica, you're so @Lur Venn And I'm so @Hurven To care for @SVK So go and make up your cute little @FrankDrebin 2 1/2! @Peanut, @Peanut, I love you Yes, I do! You and your @Polly Ester! What's new, @Perine? Whoa, whoa What's new, @MegJa? Whoa, whoa @Hoppetaujenta, @Hoppetaujenta, you're fabulous And if my posts Can all come true I'll soon be jumping your sweet little @Sola de! @Ford3000, @Ford3000, I love you Yes, I do! You and your @Ford POWER! (whoa) You and your @fordberte! (whoa) You and your @Ford_Granada_2.3_GL! (whoa) Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars #1250 Del Skrevet 6. mars Det er en morsom sang og jeg er beæret over å bli omtalt, for jeg liker Tom Jones! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. mars #1251 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (8 minutter siden): What's new, @Ane Rikke? Whoa, whoa What's new, @MarianneE? Whoa, whoa @Frøkenfryden, @Frøkenfryden, I've got @Mokkabønner And lots of @Titania To spend with @Irak So go and @jukkapalme your cute little @KnekkeBørre @Cid! @Fighter83, @Fighter83, I love you Yes, I do! You and your @Phoenix Heart! What's new, @Maskinfører? Whoa, whoa What's new, @Anki-2.0? Whoa, whoa @Boetica, @Boetica, you're so @Lur Venn And I'm so @Hurven To care for @SVK So go and make up your cute little @FrankDrebin 2 1/2! @Peanut, @Peanut, I love you Yes, I do! You and your @Polly Ester! What's new, @Perine? Whoa, whoa What's new, @MegJa? Whoa, whoa @Hoppetaujenta, @Hoppetaujenta, you're fabulous And if my posts Can all come true I'll soon be jumping your sweet little @Sola de! @Ford3000, @Ford3000, I love you Yes, I do! You and your @Ford POWER! (whoa) You and your @fordberte! (whoa) You and your @Ford_Granada_2.3_GL! (whoa) Ja du er god på disse takk takk for benevnelse 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mars Forfatter #1252 Del Skrevet 6. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja du er god på disse takk takk for benevnelse 😀😀👍👍 Bare hyggelig og takk, synes det er veldig moro å lage de til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. mars #1253 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (Akkurat nå): Bare hyggelig og takk, synes det er veldig moro å lage de til Takk igjen 😀 ja det vet jeg at du synes du er veldig flink til det 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. mars #1254 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (13 minutter siden): What's new, @Ane Rikke? Whoa, whoa What's new, @MarianneE? Whoa, whoa @Frøkenfryden, @Frøkenfryden, I've got @Mokkabønner And lots of @Titania To spend with @Irak So go and @jukkapalme your cute little @KnekkeBørre @Cid! @Fighter83, @Fighter83, I love you Yes, I do! You and your @Phoenix Heart! What's new, @Maskinfører? Whoa, whoa What's new, @Anki-2.0? Whoa, whoa @Boetica, @Boetica, you're so @Lur Venn And I'm so @Hurven To care for @SVK So go and make up your cute little @FrankDrebin 2 1/2! @Peanut, @Peanut, I love you Yes, I do! You and your @Polly Ester! What's new, @Perine? Whoa, whoa What's new, @MegJa? Whoa, whoa @Hoppetaujenta, @Hoppetaujenta, you're fabulous And if my posts Can all come true I'll soon be jumping your sweet little @Sola de! @Ford3000, @Ford3000, I love you Yes, I do! You and your @Ford POWER! (whoa) You and your @fordberte! (whoa) You and your @Ford_Granada_2.3_GL! (whoa) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mars Forfatter #1255 Del Skrevet 6. mars Irak skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. mars #1256 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (14 minutter siden): What's new, @Ane Rikke? Whoa, whoa What's new, @MarianneE? Whoa, whoa @Frøkenfryden, @Frøkenfryden, I've got @Mokkabønner And lots of @Titania To spend with @Irak So go and @jukkapalme your cute little @KnekkeBørre @Cid! @Fighter83, @Fighter83, I love you Yes, I do! You and your @Phoenix Heart! What's new, @Maskinfører? Whoa, whoa What's new, @Anki-2.0? Whoa, whoa @Boetica, @Boetica, you're so @Lur Venn And I'm so @Hurven To care for @SVK So go and make up your cute little @FrankDrebin 2 1/2! @Peanut, @Peanut, I love you Yes, I do! You and your @Polly Ester! What's new, @Perine? Whoa, whoa What's new, @MegJa? Whoa, whoa @Hoppetaujenta, @Hoppetaujenta, you're fabulous And if my posts Can all come true I'll soon be jumping your sweet little @Sola de! @Ford3000, @Ford3000, I love you Yes, I do! You and your @Ford POWER! (whoa) You and your @fordberte! (whoa) You and your @Ford_Granada_2.3_GL! (whoa) Denne sangen har jeg ikke hørt før. Kul sang 🐯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 6. mars #1257 Del Skrevet 6. mars Cid skrev (54 minutter siden): Bare hyggelig og takk, synes det er veldig moro å lage de til Tusen takk fra meg også 🥰 Jeg måtte google litt, og det ser ut til at denne kom i 1965. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mars Forfatter #1258 Del Skrevet 6. mars Perine skrev (1 minutt siden): Tusen takk fra meg også 🥰 Jeg måtte google litt, og det ser ut til at denne kom i 1965. Før foreldrene mine var født og besteforeldrene mine var fortsatt i tenåra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. mars #1259 Del Skrevet 6. mars Perine skrev (42 minutter siden): Tusen takk fra meg også 🥰 Jeg måtte google litt, og det ser ut til at denne kom i 1965. Da var du 3 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 6. mars #1260 Del Skrevet 6. mars Lur Venn skrev (8 minutter siden): Da var du 3 år Nesten riktig, jeg var nok heller 7-8 når jeg regner på det. Tiden går, nei den flyr 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå