Frøkenfryden Skrevet 26. september #1101 Del Skrevet 26. september Lur Venn skrev (32 minutter siden): @Frøkenfryden frukt Bedre enn fruit of the Loom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 26. september #1102 Del Skrevet 26. september Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Bedre enn fruit of the Loom Hehe, lenge siden jeg har sett det, er det fortsatt å oppdrive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september Forfatter #1103 Del Skrevet 26. september Lur Venn skrev (2 timer siden): @Frøkenfryden frukt Frøkentusenfryden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september Forfatter #1104 Del Skrevet 26. september (endret) En er @SVK og en er @SVR, vi er begge @Maskinfører Vi poster En er @Trish og en er @Oddy, en får stå og en får @Cid Vi liker Hun er @Bælfeit og han er @Lur Venn, hver og en har sin @Frøkenfryden Vi deler Hvis du blir helt stille nå, kan vi høre @TheHairyToothfairy Vi jubler For @Kruset skal vi slåss, så lenge det går @Cider igjennom oss Vi er som en @KnekkeBørre, som vil gjemme seg hos @Boetica Vi siterer Vi som @Polly Ester med til dem, som vil stikke @Millimani frem Vi redigerer Om vi blir @Rumlet, @CAPS LOCKET og @jukkapalmet Vi sletter Om vi hopper eller spretter, om vi er @Hoppetaujenta får Vi endrer For @MegJa skal vi slåss, så lenge det går @Bensin igjennom @Ford3000 Noen stupte for en @Peanut, @FrankDrebin 2 1/2 står der rak De omtales Noen vandrer slik som @Irak, anonyme @Titanias vei De PM-er Noen mister likes og bruker, noen mister alt de har postet De sørger @Freyja Valkyrie er en venn, det finns alltid håp for @Mysticgirl Som gleder For @Anki-2.0 skal vi slåss, så lenge det går kåge igjennom @Fighter83 Mørke tråder er et tegn, på at forumet trenger moderering Den modererer @MarianneE strømmer fra de grå, de blir mange @Marianner små Som @Ane Rikke Mange @langbein86 blir en @donald, @Mikke og @Disney Adult Vi tegner @Aldrisur styrter i et @FruN, og det spirer på hver @Nevian Vi smiler For kåge skal vi poste, så lenge det går likes igjennom oss For kåge skal vi poste, så lenge det går likes igjennom oss Endret 26. september av Cid 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september #1105 Del Skrevet 26. september Cid skrev (27 minutter siden): En er @SVK og en er @SVR, vi er begge @Maskinfører Vi poster En er @Trish og en er @Oddy, en får stå og en får @Cid Vi liker Hun er @Bælfeit og han er @Lur Venn, hver og en har sin @Frøkenfryden Vi deler Hvis du blir helt stille nå, kan vi høre @TheHairyToothfairy Vi jubler For @Kruset skal vi slåss, så lenge det går @Cider igjennom oss Vi er som en @KnekkeBørre, som vil gjemme seg hos @Boetica Vi siterer Vi som @Polly Ester med til dem, som vil stikke @Millimani frem Vi redigerer Om vi blir @Rumlet, @CAPS LOCKET og @jukkapalmet Vi sletter Om vi hopper eller spretter, om vi er @Hoppetaujenta får Vi endrer For @MegJa skal vi slåss, så lenge det går @Bensin igjennom @Ford3000 Noen stupte for en @Peanut, @FrankDrebin 2 1/2 står der rak De omtales Noen vandrer slik som @Irak, anonyme @Titanias vei De PM-er Noen mister likes og bruker, noen mister alt de har postet De sørger @Freyja Valkyrie er en venn, det finns alltid håp for @Mysticgirl Som gleder For @Anki-2.0 skal vi slåss, så lenge det går kåge igjennom @Fighter83 Mørke tråder er et tegn, på at forumet trenger moderering Den modererer @MarianneE strømmer fra de grå, de blir mange @Marianner små Som @Ane Rikke Mange @langbein86 blir en @donald, @Mikke og @Disney Adult Vi tegner @Aldrisur styrter i et @FruN, og det spirer på hver @Nevian Vi smiler For kåge skal vi poste, så lenge det går likes igjennom oss For kåge skal vi poste, så lenge det går likes igjennom oss @Cid Jeg digger deg 👏👏👏. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september Forfatter #1106 Del Skrevet 26. september Irak skrev (4 minutter siden): @Cid Jeg digger deg 👏👏👏. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #1107 Del Skrevet 26. september Cid skrev (37 minutter siden): En er @SVK og en er @SVR, vi er begge @Maskinfører Vi poster En er @Trish og en er @Oddy, en får stå og en får @Cid Vi liker Hun er @Bælfeit og han er @Lur Venn, hver og en har sin @Frøkenfryden Vi deler Hvis du blir helt stille nå, kan vi høre @TheHairyToothfairy Vi jubler For @Kruset skal vi slåss, så lenge det går @Cider igjennom oss Vi er som en @KnekkeBørre, som vil gjemme seg hos @Boetica Vi siterer Vi som @Polly Ester med til dem, som vil stikke @Millimani frem Vi redigerer Om vi blir @Rumlet, @CAPS LOCKET og @jukkapalmet Vi sletter Om vi hopper eller spretter, om vi er @Hoppetaujenta får Vi endrer For @MegJa skal vi slåss, så lenge det går @Bensin igjennom @Ford3000 Noen stupte for en @Peanut, @FrankDrebin 2 1/2 står der rak De omtales Noen vandrer slik som @Irak, anonyme @Titanias vei De PM-er Noen mister likes og bruker, noen mister alt de har postet De sørger @Freyja Valkyrie er en venn, det finns alltid håp for @Mysticgirl Som gleder For @Anki-2.0 skal vi slåss, så lenge det går kåge igjennom @Fighter83 Mørke tråder er et tegn, på at forumet trenger moderering Den modererer @MarianneE strømmer fra de grå, de blir mange @Marianner små Som @Ane Rikke Mange @langbein86 blir en @donald, @Mikke og @Disney Adult Vi tegner @Aldrisur styrter i et @FruN, og det spirer på hver @Nevian Vi smiler For kåge skal vi poste, så lenge det går likes igjennom oss For kåge skal vi poste, så lenge det går likes igjennom oss Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #1108 Del Skrevet 26. september Irak skrev (5 minutter siden): @Cid Jeg digger deg 👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #1109 Del Skrevet 26. september Foreslår at teksten byttes ut siden det er oss og da kan den hete "Vi leverer!" Bravo, Cid! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september Forfatter #1110 Del Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (På 27.9.2024 den 1.35): Foreslår at teksten byttes ut siden det er oss og da kan den hete "Vi leverer!" Bravo, Cid! Hehe takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober Forfatter #1111 Del Skrevet 11. oktober @Sola de skinner over Kvinneguiden (på vei hjem fra trådn går en kåger som alltid) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å poste! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å tagge! Jeg selger @Polly Ester over @Titania så ser det lyst ut, @Hoppetaujenta vekker fine minner i en kgbruker Og @Maskinføreren som lindres med noen @Irak @jukkapalmer i en @MarianneE, en @Nevian Så tar jeg @Kruset, skåler litt med Forumet Og passer på at @KnekkeBørren min får i seg det han orker @Anki-2.0 må forklare litt om @FruNene på @Disney Adult Det var som @FrankDrebin 2 1/2, da alle ble så @Lur Venn Fordi alt sammen hadde ordna seg til @Fighter83. Men nå må vi til @Freyja Valkyrie, vi må komme oss ut Så du tar @SVK jeg tar @Cid, så stikker vi Så kan vi starte @Boetica skikkelig Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å like Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å sitere! Opp til @Bælfeit, opp til @MegJa, opp å si god morgen @winterchild! Vi manøvrerer mellom @Millimani og @Ane Rikke, gjennom forumet mitt Klokka er blitt seks nå, og @Ichiko har fått dårlig tid Se @Peanut, se @Peanut @TheHairyToothfairy, jeg synes han ligner litt på alle de som poster forbi Men vi trenger ikke stresse, hvis tråden stikker bare hopper vi på neste Man må lete lenge etter dager som dette, når jeg har'n skal'n faen ikke sleppe @Sola de skinner over Kvinneguiden (småsjarmerende, varmer ryggen) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å moderere! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å logge på! Opp til @Kruset, opp til @Oddy, opp og si god morgen Kåge... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober #1112 Del Skrevet 11. oktober Cid skrev (2 minutter siden): @Sola de skinner over Kvinneguiden (på vei hjem fra trådn går en kåger som alltid) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å poste! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å tagge! Jeg selger @Polly Ester over @Titania så ser det lyst ut, @Hoppetaujenta vekker fine minner i en kgbruker Og @Maskinføreren som lindres med noen @Irak @jukkapalmer i en @MarianneE, en @Nevian Så tar jeg @Kruset, skåler litt med Forumet Og passer på at @KnekkeBørren min får i seg det han orker @Anki-2.0 må forklare litt om @FruNene på @Disney Adult Det var som @FrankDrebin 2 1/2, da alle ble så @Lur Venn Fordi alt sammen hadde ordna seg til @Fighter83. Men nå må vi til @Freyja Valkyrie, vi må komme oss ut Så du tar @SVK jeg tar @Cid, så stikker vi Så kan vi starte @Boetica skikkelig Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å like Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å sitere! Opp til @Bælfeit, opp til @MegJa, opp å si god morgen @winterchild! Vi manøvrerer mellom @Millimani og @Ane Rikke, gjennom forumet mitt Klokka er blitt seks nå, og @Ichiko har fått dårlig tid Se @Peanut, se @Peanut @TheHairyToothfairy, jeg synes han ligner litt på alle de som poster forbi Men vi trenger ikke stresse, hvis tråden stikker bare hopper vi på neste Man må lete lenge etter dager som dette, når jeg har'n skal'n faen ikke sleppe @Sola de skinner over Kvinneguiden (småsjarmerende, varmer ryggen) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å moderere! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å logge på! Opp til @Kruset, opp til @Oddy, opp og si god morgen Kåge... Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. oktober #1113 Del Skrevet 11. oktober Cid skrev (1 time siden): @Sola de skinner over Kvinneguiden (på vei hjem fra trådn går en kåger som alltid) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å poste! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å tagge! Jeg selger @Polly Ester over @Titania så ser det lyst ut, @Hoppetaujenta vekker fine minner i en kgbruker Og @Maskinføreren som lindres med noen @Irak @jukkapalmer i en @MarianneE, en @Nevian Så tar jeg @Kruset, skåler litt med Forumet Og passer på at @KnekkeBørren min får i seg det han orker @Anki-2.0 må forklare litt om @FruNene på @Disney Adult Det var som @FrankDrebin 2 1/2, da alle ble så @Lur Venn Fordi alt sammen hadde ordna seg til @Fighter83. Men nå må vi til @Freyja Valkyrie, vi må komme oss ut Så du tar @SVK jeg tar @Cid, så stikker vi Så kan vi starte @Boetica skikkelig Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å like Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å sitere! Opp til @Bælfeit, opp til @MegJa, opp å si god morgen @winterchild! Vi manøvrerer mellom @Millimani og @Ane Rikke, gjennom forumet mitt Klokka er blitt seks nå, og @Ichiko har fått dårlig tid Se @Peanut, se @Peanut @TheHairyToothfairy, jeg synes han ligner litt på alle de som poster forbi Men vi trenger ikke stresse, hvis tråden stikker bare hopper vi på neste Man må lete lenge etter dager som dette, når jeg har'n skal'n faen ikke sleppe @Sola de skinner over Kvinneguiden (småsjarmerende, varmer ryggen) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å moderere! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å logge på! Opp til @Kruset, opp til @Oddy, opp og si god morgen Kåge... Alltid overlykkelig over å bli representert ❤️😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. oktober #1114 Del Skrevet 12. oktober Lur Venn skrev (På 26.9.2024 den 16.36): Hehe, lenge siden jeg har sett det, er det fortsatt å oppdrive Samme tanke fikk jeg. Husker jeg hadde grå joggebukse eller var det genser Samme det. 30 år siden ish. Var så kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 12. oktober #1115 Del Skrevet 12. oktober Sola de skrev (7 timer siden): Samme tanke fikk jeg. Husker jeg hadde grå joggebukse eller var det genser Samme det. 30 år siden ish. Var så kult Det finnes fortsatt, så det her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober #1116 Del Skrevet 13. oktober Lur Venn skrev (20 timer siden): Det finnes fortsatt, så det her om dagen Ååå🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 13. oktober #1117 Del Skrevet 13. oktober Cid skrev (På 11.10.2024 den 23.18): @Sola de skinner over Kvinneguiden (på vei hjem fra trådn går en kåger som alltid) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å poste! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å tagge! Jeg selger @Polly Ester over @Titania så ser det lyst ut, @Hoppetaujenta vekker fine minner i en kgbruker Og @Maskinføreren som lindres med noen @Irak @jukkapalmer i en @MarianneE, en @Nevian Så tar jeg @Kruset, skåler litt med Forumet Og passer på at @KnekkeBørren min får i seg det han orker @Anki-2.0 må forklare litt om @FruNene på @Disney Adult Det var som @FrankDrebin 2 1/2, da alle ble så @Lur Venn Fordi alt sammen hadde ordna seg til @Fighter83. Men nå må vi til @Freyja Valkyrie, vi må komme oss ut Så du tar @SVK jeg tar @Cid, så stikker vi Så kan vi starte @Boetica skikkelig Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å like Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å sitere! Opp til @Bælfeit, opp til @MegJa, opp å si god morgen @winterchild! Vi manøvrerer mellom @Millimani og @Ane Rikke, gjennom forumet mitt Klokka er blitt seks nå, og @Ichiko har fått dårlig tid Se @Peanut, se @Peanut @TheHairyToothfairy, jeg synes han ligner litt på alle de som poster forbi Men vi trenger ikke stresse, hvis tråden stikker bare hopper vi på neste Man må lete lenge etter dager som dette, når jeg har'n skal'n faen ikke sleppe @Sola de skinner over Kvinneguiden (småsjarmerende, varmer ryggen) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å moderere! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å logge på! Opp til @Kruset, opp til @Oddy, opp og si god morgen Kåge... Denne var bra. Hadde tenkt å lage min egen versjon av denne sangen men det blir som å hoppe etter wirkola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #1118 Del Skrevet 13. oktober Lur Venn skrev (11 minutter siden): Denne var bra. Hadde tenkt å lage min egen versjon av denne sangen men det blir som å hoppe etter wirkola Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 14. oktober #1119 Del Skrevet 14. oktober Cid skrev (På 11.10.2024 den 23.18): @Sola de skinner over Kvinneguiden (på vei hjem fra trådn går en kåger som alltid) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å poste! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å tagge! Jeg selger @Polly Ester over @Titania så ser det lyst ut, @Hoppetaujenta vekker fine minner i en kgbruker Og @Maskinføreren som lindres med noen @Irak @jukkapalmer i en @MarianneE, en @Nevian Så tar jeg @Kruset, skåler litt med Forumet Og passer på at @KnekkeBørren min får i seg det han orker @Anki-2.0 må forklare litt om @FruNene på @Disney Adult Det var som @FrankDrebin 2 1/2, da alle ble så @Lur Venn Fordi alt sammen hadde ordna seg til @Fighter83. Men nå må vi til @Freyja Valkyrie, vi må komme oss ut Så du tar @SVK jeg tar @Cid, så stikker vi Så kan vi starte @Boetica skikkelig Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å like Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å sitere! Opp til @Bælfeit, opp til @MegJa, opp å si god morgen @winterchild! Vi manøvrerer mellom @Millimani og @Ane Rikke, gjennom forumet mitt Klokka er blitt seks nå, og @Ichiko har fått dårlig tid Se @Peanut, se @Peanut @TheHairyToothfairy, jeg synes han ligner litt på alle de som poster forbi Men vi trenger ikke stresse, hvis tråden stikker bare hopper vi på neste Man må lete lenge etter dager som dette, når jeg har'n skal'n faen ikke sleppe @Sola de skinner over Kvinneguiden (småsjarmerende, varmer ryggen) Og brukerne poster innpå Sosial Prat ( @Ford3000 kommer inn med @Frøkenfryden ) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å moderere! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å logge på! Opp til @Kruset, opp til @Oddy, opp og si god morgen Kåge... Den sangen er det lenge siden jeg har hørt! Du lager alltid så fine sanger, @Cid😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november Forfatter #1120 Del Skrevet 6. november Wow! @Frøkenfryden’s kissing @Lur Venn! I saw @Fighter83 kissing @KnekkeBørre (kissing, kissing @KnekkeBørre) Underneath the @Maskinfører last night She didn't see me post Down the forum to have a peep She thought that I was fucked up In my forum, liking posts Then I saw @Baktus2024 tickle @Polly Ester (tickle, tickle, @Polly Ester) Underneath his @Lønnesirup so snowy white Oh, what a laugh it would have been If @Karius had only seen @MegJa kissing @Millimani last night He saw @Cid kissing (kissing, kissing) @Ane Rikke I did! I really did see @SVK kissing @Hoppetaujenta And I'm gonna tell my mod Then I saw @Kruset tickle @FrankDrebin 2 1/2 (tickle, tickle @FrankDrebin 2 1/2) Underneath his @Gun so @NakedEye Oh, what a laugh it would have been If @Peanut had only seen @Ford3000 kissing @Sola de last night Oh, what a laugh it would have been If @Irak had only seen @Boetica kissing @Freyja Valkyrie last night I did! I did! I really did see @Nevian kissing @jukkapalme! You gotta believe me! You just gotta believe me! Come on, @Anki-2.0, believe me! You just gotta believe me! Come on, you gotta believe me! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå