Boetica Skrevet 18. september #1081 Del Skrevet 18. september Lur Venn skrev (1 minutt siden): Mange som mistet hinnen sin til den sangen Hinnen er visst en myte sier de som skjønner seg på det 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 18. september #1082 Del Skrevet 18. september Boetica skrev (Akkurat nå): Hinnen er visst en myte sier de som skjønner seg på det 🤔 Ja det har jeg også hørt. Men jeg er ikke den rette til å svare på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. september #1083 Del Skrevet 18. september Lur Venn skrev (1 minutt siden): Ja det har jeg også hørt. Men jeg er ikke den rette til å svare på det Ikke jeg heller. Man drev ikke og kikket nedi der på seg selv da jeg var ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 18. september #1084 Del Skrevet 18. september Boetica skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller. Man drev ikke og kikket nedi der på seg selv da jeg var ung 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september Forfatter #1085 Del Skrevet 18. september Boetica skrev (2 timer siden): Hinnen er visst en myte sier de som skjønner seg på det 🤔 Sangen hinnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. september #1086 Del Skrevet 18. september Cid skrev (20 minutter siden): Sangen hinnes. Hei sunnmøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september Forfatter #1087 Del Skrevet 18. september Boetica skrev (2 minutter siden): Hei sunnmøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. september #1088 Del Skrevet 25. september Har laget en variant av Bjørn Eidsvåg sin floden. Kg versjonen blir jo såklart @Frøkenfryden. Forkortet til fryden Det renner ei elv en duvande fryd gjennom underlivet mitt Eg fylles av @Peanut og @Cid når eg vasse i sivet ditt Og kver gang eg våge å @Titania i deg blir eg heil og @FruN Og eg kjenne eit @KnekkeBørre ljus gå gjennom @Irak og @Bælfeit Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det du goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå @SVK Og eg føle meg @Cid for @Frøkenfryden og @Boetica du skjenke meg Forunderlig forunderlig Det finnes en @FruN ei kjelda te liv inni @Sola de en plass @CAPS LOCK e navnet å blikket blir klart ved det minste glass Å kver gang eg våge å drikka av det blir eg heil og @Nevian Og eg kjenne eit lindrade ljus gå gjennom marg og bein Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med @Honey Dew Det kan nesten virke som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig forunderlig Eg vil trossa den motstand eg har mot å ta imot @Peanut som e godt Det ikkje lurt å gå rundt å sjå etter det som eg alt har fått Oh oh oh oh Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. september #1089 Del Skrevet 25. september Lur Venn skrev (3 minutter siden): Har laget en variant av Bjørn Eidsvåg sin floden. Kg versjonen blir jo såklart @Frøkenfryden. Forkortet til fryden Det renner ei elv en duvande fryd gjennom underlivet mitt Eg fylles av @Peanut og @Cid når eg vasse i sivet ditt Og kver gang eg våge å @Titania i deg blir eg heil og @FruN Og eg kjenne eit @KnekkeBørre ljus gå gjennom @Irak og @Bælfeit Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det du goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå @SVK Og eg føle meg @Cid for @Frøkenfryden og @Boetica du skjenke meg Forunderlig forunderlig Det finnes en @FruN ei kjelda te liv inni @Sola de en plass @CAPS LOCK e navnet å blikket blir klart ved det minste glass Å kver gang eg våge å drikka av det blir eg heil og @Nevian Og eg kjenne eit lindrade ljus gå gjennom marg og bein Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med @Honey Dew Det kan nesten virke som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig forunderlig Eg vil trossa den motstand eg har mot å ta imot @Peanut som e godt Det ikkje lurt å gå rundt å sjå etter det som eg alt har fått Oh oh oh oh Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig Forunderlig kan virke underlig... Jeg undrer meg støtt og stadig over livets mange mysterier 💕. Har flere spørsmål enn tusen vise kan svare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #1090 Del Skrevet 25. september Lur Venn skrev (54 minutter siden): Har laget en variant av Bjørn Eidsvåg sin floden. Kg versjonen blir jo såklart @Frøkenfryden. Forkortet til fryden Det renner ei elv en duvande fryd gjennom underlivet mitt Eg fylles av @Peanut og @Cid når eg vasse i sivet ditt Og kver gang eg våge å @Titania i deg blir eg heil og @FruN Og eg kjenne eit @KnekkeBørre ljus gå gjennom @Irak og @Bælfeit Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det du goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå @SVK Og eg føle meg @Cid for @Frøkenfryden og @Boetica du skjenke meg Forunderlig forunderlig Det finnes en @FruN ei kjelda te liv inni @Sola de en plass @CAPS LOCK e navnet å blikket blir klart ved det minste glass Å kver gang eg våge å drikka av det blir eg heil og @Nevian Og eg kjenne eit lindrade ljus gå gjennom marg og bein Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med @Honey Dew Det kan nesten virke som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig forunderlig Eg vil trossa den motstand eg har mot å ta imot @Peanut som e godt Det ikkje lurt å gå rundt å sjå etter det som eg alt har fått Oh oh oh oh Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #1091 Del Skrevet 25. september Irak skrev (50 minutter siden): Forunderlig kan virke underlig... Jeg undrer meg støtt og stadig over livets mange mysterier 💕. Har flere spørsmål enn tusen vise kan svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september #1092 Del Skrevet 25. september Lur Venn skrev (2 timer siden): Har laget en variant av Bjørn Eidsvåg sin floden. Kg versjonen blir jo såklart @Frøkenfryden. Forkortet til fryden Det renner ei elv en duvande fryd gjennom underlivet mitt Eg fylles av @Peanut og @Cid når eg vasse i sivet ditt Og kver gang eg våge å @Titania i deg blir eg heil og @FruN Og eg kjenne eit @KnekkeBørre ljus gå gjennom @Irak og @Bælfeit Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det du goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå @SVK Og eg føle meg @Cid for @Frøkenfryden og @Boetica du skjenke meg Forunderlig forunderlig Det finnes en @FruN ei kjelda te liv inni @Sola de en plass @CAPS LOCK e navnet å blikket blir klart ved det minste glass Å kver gang eg våge å drikka av det blir eg heil og @Nevian Og eg kjenne eit lindrade ljus gå gjennom marg og bein Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med @Honey Dew Det kan nesten virke som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig forunderlig Eg vil trossa den motstand eg har mot å ta imot @Peanut som e godt Det ikkje lurt å gå rundt å sjå etter det som eg alt har fått Oh oh oh oh Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig 😂😂😂åh eg lo sånn av caps lock og glass! Og rødma først av Fryd i underlivet😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. september #1093 Del Skrevet 25. september Lur Venn skrev (6 timer siden): Har laget en variant av Bjørn Eidsvåg sin floden. Kg versjonen blir jo såklart @Frøkenfryden. Forkortet til fryden Det renner ei elv en duvande fryd gjennom underlivet mitt Eg fylles av @Peanut og @Cid når eg vasse i sivet ditt Og kver gang eg våge å @Titania i deg blir eg heil og @FruN Og eg kjenne eit @KnekkeBørre ljus gå gjennom @Irak og @Bælfeit Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det du goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå @SVK Og eg føle meg @Cid for @Frøkenfryden og @Boetica du skjenke meg Forunderlig forunderlig Det finnes en @FruN ei kjelda te liv inni @Sola de en plass @CAPS LOCK e navnet å blikket blir klart ved det minste glass Å kver gang eg våge å drikka av det blir eg heil og @Nevian Og eg kjenne eit lindrade ljus gå gjennom marg og bein Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med @Honey Dew Det kan nesten virke som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig forunderlig Eg vil trossa den motstand eg har mot å ta imot @Peanut som e godt Det ikkje lurt å gå rundt å sjå etter det som eg alt har fått Oh oh oh oh Eg lure nå på koffor goa e'kje meir føle Koffor koffor når eg kjenne det goa du gjør med meg Det kan nesten virka som om eg prøve å unngå det Og eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke meg Forunderlig Sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. september #1094 Del Skrevet 25. september Frøkenfryden skrev (5 timer siden): 😂😂😂åh eg lo sånn av caps lock og glass! Og rødma først av Fryd i underlivet😂🙈 En av mine oppgaver i livet er jo å få deg til å rødme😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. september #1095 Del Skrevet 25. september Vi holder oss i bjørn Eidsvåg land, om det finnes noe slikt Mysteriet deg blir så klart @Mysticgirl deg Du prate i vei om @Peanuts enorme dimensjoner @Frøkenfryden løpe løpsk og auene e i @Nevian du tar meg med inn i nåken voldsomme, vidløftige @Polly Ester om uendelighet og svarte hål og @Irak sitt svunne vann Men jag tänker på dom underbara @Titania dina på dina vackra händers @Boetica fasong och vad dom gör med mig när dom möter @MegJa som en fjäril blir fri från sin tråkiga @Lur Venn Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske @SVK Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske kuk Din iver är stor när du går på om @Cid och religioner du stoppar inte ens när du tar en klunk med @FruN jag blir yr när du tar med mig in i dina @Maskinfører det glädjer dig att se mig uti @Frøkenfryden min men eg tenke på dei nydelige @Sjokoladepengene dine på brystene som duve når du e @Peanut på dei vakre hendene som søke mine kor tent eg blir når du e deilig @Peanut Eg tenke på @Mysticgirldeg og under øve alle under at du elske muk Eg tenke på @Mysticgirldeg og under øve alle under at du elske duk Eg e fortapt i deg men likavel heilt frelst du kan få 6 av meg - når som helst eg klar' ikkje å styra @Cid eg begjære deg Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske jukk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #1096 Del Skrevet 25. september Lur Venn skrev (3 minutter siden): Vi holder oss i bjørn Eidsvåg land, om det finnes noe slikt Mysteriet deg blir så klart @Mysticgirl deg Du prate i vei om @Peanuts enorme dimensjoner @Frøkenfryden løpe løpsk og auene e i @Nevian du tar meg med inn i nåken voldsomme, vidløftige @Polly Ester om uendelighet og svarte hål og @Irak sitt svunne vann Men jag tänker på dom underbara @Titania dina på dina vackra händers @Boetica fasong och vad dom gör med mig när dom möter @MegJa som en fjäril blir fri från sin tråkiga @Lur Venn Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske @SVK Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske kuk Din iver är stor när du går på om @Cid och religioner du stoppar inte ens när du tar en klunk med @FruN jag blir yr när du tar med mig in i dina @Maskinfører det glädjer dig att se mig uti @Frøkenfryden min men eg tenke på dei nydelige @Sjokoladepengene dine på brystene som duve når du e @Peanut på dei vakre hendene som søke mine kor tent eg blir når du e deilig @Peanut Eg tenke på @Mysticgirldeg og under øve alle under at du elske muk Eg tenke på @Mysticgirldeg og under øve alle under at du elske duk Eg e fortapt i deg men likavel heilt frelst du kan få 6 av meg - når som helst eg klar' ikkje å styra @Cid eg begjære deg Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske jukk Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. september #1097 Del Skrevet 25. september Lur Venn skrev (4 minutter siden): Vi holder oss i bjørn Eidsvåg land, om det finnes noe slikt Mysteriet deg blir så klart @Mysticgirl deg Du prate i vei om @Peanuts enorme dimensjoner @Frøkenfryden løpe løpsk og auene e i @Nevian du tar meg med inn i nåken voldsomme, vidløftige @Polly Ester om uendelighet og svarte hål og @Irak sitt svunne vann Men jag tänker på dom underbara @Titania dina på dina vackra händers @Boetica fasong och vad dom gör med mig när dom möter @MegJa som en fjäril blir fri från sin tråkiga @Lur Venn Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske @SVK Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske kuk Din iver är stor när du går på om @Cid och religioner du stoppar inte ens när du tar en klunk med @FruN jag blir yr när du tar med mig in i dina @Maskinfører det glädjer dig att se mig uti @Frøkenfryden min men eg tenke på dei nydelige @Sjokoladepengene dine på brystene som duve når du e @Peanut på dei vakre hendene som søke mine kor tent eg blir når du e deilig @Peanut Eg tenke på @Mysticgirldeg og under øve alle under at du elske muk Eg tenke på @Mysticgirldeg og under øve alle under at du elske duk Eg e fortapt i deg men likavel heilt frelst du kan få 6 av meg - når som helst eg klar' ikkje å styra @Cid eg begjære deg Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske jukk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september #1098 Del Skrevet 25. september Irak skrev (6 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 25. september #1099 Del Skrevet 25. september Lur Venn skrev (1 time siden): Vi holder oss i bjørn Eidsvåg land, om det finnes noe slikt Mysteriet deg blir så klart @Mysticgirl deg Du prate i vei om @Peanuts enorme dimensjoner @Frøkenfryden løpe løpsk og auene e i @Nevian du tar meg med inn i nåken voldsomme, vidløftige @Polly Ester om uendelighet og svarte hål og @Irak sitt svunne vann Men jag tänker på dom underbara @Titania dina på dina vackra händers @Boetica fasong och vad dom gör med mig när dom möter @MegJa som en fjäril blir fri från sin tråkiga @Lur Venn Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske @SVK Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske kuk Din iver är stor när du går på om @Cid och religioner du stoppar inte ens när du tar en klunk med @FruN jag blir yr när du tar med mig in i dina @Maskinfører det glädjer dig att se mig uti @Frøkenfryden min men eg tenke på dei nydelige @Sjokoladepengene dine på brystene som duve når du e @Peanut på dei vakre hendene som søke mine kor tent eg blir når du e deilig @Peanut Eg tenke på @Mysticgirldeg og under øve alle under at du elske muk Eg tenke på @Mysticgirldeg og under øve alle under at du elske duk Eg e fortapt i deg men likavel heilt frelst du kan få 6 av meg - når som helst eg klar' ikkje å styra @Cid eg begjære deg Eg tenke på @Mysticgirl deg og under øve alle under at du elske jukk Åååååååh, så koselig ❤️ Og morsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 26. september #1100 Del Skrevet 26. september Irak skrev (20 timer siden): @Frøkenfryden frukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå