Gjest Lurven Skrevet 18. juni #1001 Del Skrevet 18. juni Cid skrev (13 timer siden): Typisk å være tyrkisk. Mer typisk å være kineser eller inder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. juni #1002 Del Skrevet 18. juni Kåge versjonen blir @Frøkenfryden @Frøkenfryden bor i toppen av en blokk Hun er aldri ferdig når hun skal @Fighter83 Hun skal spise fire mokkabønner, og danse litegrann' Han skal erte @Frøken Sara og en gammel @Nevian @Frøkenfryden sier @Boetica, "du må gå, og vær snar og @Cid på skoleveien nå. Ikke fly og finne @Peanut, du kan spise før du går, du skal sitte påent på @Stubben din når @Titania slår!" @Frøkenfryden sider @Ja da @jadda @Ja... men nå tror jeg jeg må stikke. Ha det bra!" Og @Hoppetaujentaog sprett og tjo og hei og fire @Polly Ester deler seg så hopper @Frøkenfryden: "Her er jeg!" @Frøkenfryden gjør så mange rare hopp ifra tre til halv fire og @KnekkeBørre ned og opp Glemme @Lurven og de hele, hun gjør kast og sprett og @Kjell plukker mange fine nøtter. Hun er @KnekkeBørre selv. Men så hører hun at @Titania slår Ifra tre til tre så @buste n står Og @Hoppetaujentaog @Peanutog tjo og hei og litt før den har ringt fra seg, så sitter hun på stubben, "Her er jeg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni #1003 Del Skrevet 18. juni Det var en hopptimistisk og glad sang vi kan ta med oss inn i denne dagen. Bravo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. juni #1004 Del Skrevet 18. juni Lurven skrev (3 timer siden): Kåge versjonen blir @Frøkenfryden @Frøkenfryden bor i toppen av en blokk Hun er aldri ferdig når hun skal @Fighter83 Hun skal spise fire mokkabønner, og danse litegrann' Han skal erte @Frøken Sara og en gammel @Nevian @Frøkenfryden sier @Boetica, "du må gå, og vær snar og @Cid på skoleveien nå. Ikke fly og finne @Peanut, du kan spise før du går, du skal sitte påent på @Stubben din når @Titania slår!" @Frøkenfryden sider @Ja da @jadda @Ja... men nå tror jeg jeg må stikke. Ha det bra!" Og @Hoppetaujentaog sprett og tjo og hei og fire @Polly Ester deler seg så hopper @Frøkenfryden: "Her er jeg!" @Frøkenfryden gjør så mange rare hopp ifra tre til halv fire og @KnekkeBørre ned og opp Glemme @Lurven og de hele, hun gjør kast og sprett og @Kjell plukker mange fine nøtter. Hun er @KnekkeBørre selv. Men så hører hun at @Titania slår Ifra tre til tre så @buste n står Og @Hoppetaujentaog @Peanutog tjo og hei og litt før den har ringt fra seg, så sitter hun på stubben, "Her er jeg!" Jeg håper jeg ikke slår noen, men på en klokke eller noe? 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. juni #1005 Del Skrevet 18. juni Titania skrev (51 minutter siden): Jeg håper jeg ikke slår noen, men på en klokke eller noe? 🙈 Du slår en kloke ( @Frøkenfryden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni #1006 Del Skrevet 18. juni Lurven skrev (4 timer siden): Kåge versjonen blir @Frøkenfryden @Frøkenfryden bor i toppen av en blokk Hun er aldri ferdig når hun skal @Fighter83 Hun skal spise fire mokkabønner, og danse litegrann' Han skal erte @Frøken Sara og en gammel @Nevian @Frøkenfryden sier @Boetica, "du må gå, og vær snar og @Cid på skoleveien nå. Ikke fly og finne @Peanut, du kan spise før du går, du skal sitte påent på @Stubben din når @Titania slår!" @Frøkenfryden sider @Ja da @jadda @Ja... men nå tror jeg jeg må stikke. Ha det bra!" Og @Hoppetaujentaog sprett og tjo og hei og fire @Polly Ester deler seg så hopper @Frøkenfryden: "Her er jeg!" @Frøkenfryden gjør så mange rare hopp ifra tre til halv fire og @KnekkeBørre ned og opp Glemme @Lurven og de hele, hun gjør kast og sprett og @Kjell plukker mange fine nøtter. Hun er @KnekkeBørre selv. Men så hører hun at @Titania slår Ifra tre til tre så @buste n står Og @Hoppetaujentaog @Peanutog tjo og hei og litt før den har ringt fra seg, så sitter hun på stubben, "Her er jeg!" Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 18. juni #1007 Del Skrevet 18. juni Lurven skrev (8 timer siden): Kåge versjonen blir @Frøkenfryden @Frøkenfryden bor i toppen av en blokk Hun er aldri ferdig når hun skal @Fighter83 Hun skal spise fire mokkabønner, og danse litegrann' Han skal erte @Frøken Sara og en gammel @Nevian @Frøkenfryden sier @Boetica, "du må gå, og vær snar og @Cid på skoleveien nå. Ikke fly og finne @Peanut, du kan spise før du går, du skal sitte påent på @Stubben din når @Titania slår!" @Frøkenfryden sider @Ja da @jadda @Ja... men nå tror jeg jeg må stikke. Ha det bra!" Og @Hoppetaujentaog sprett og tjo og hei og fire @Polly Ester deler seg så hopper @Frøkenfryden: "Her er jeg!" @Frøkenfryden gjør så mange rare hopp ifra tre til halv fire og @KnekkeBørre ned og opp Glemme @Lurven og de hele, hun gjør kast og sprett og @Kjell plukker mange fine nøtter. Hun er @KnekkeBørre selv. Men så hører hun at @Titania slår Ifra tre til tre så @buste n står Og @Hoppetaujentaog @Peanutog tjo og hei og litt før den har ringt fra seg, så sitter hun på stubben, "Her er jeg!" Knakende bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. juni #1008 Del Skrevet 18. juni Lurven skrev (9 timer siden): Kåge versjonen blir @Frøkenfryden @Frøkenfryden bor i toppen av en blokk Hun er aldri ferdig når hun skal @Fighter83 Hun skal spise fire mokkabønner, og danse litegrann' Han skal erte @Frøken Sara og en gammel @Nevian @Frøkenfryden sier @Boetica, "du må gå, og vær snar og @Cid på skoleveien nå. Ikke fly og finne @Peanut, du kan spise før du går, du skal sitte påent på @Stubben din når @Titania slår!" @Frøkenfryden sider @Ja da @jadda @Ja... men nå tror jeg jeg må stikke. Ha det bra!" Og @Hoppetaujentaog sprett og tjo og hei og fire @Polly Ester deler seg så hopper @Frøkenfryden: "Her er jeg!" @Frøkenfryden gjør så mange rare hopp ifra tre til halv fire og @KnekkeBørre ned og opp Glemme @Lurven og de hele, hun gjør kast og sprett og @Kjell plukker mange fine nøtter. Hun er @KnekkeBørre selv. Men så hører hun at @Titania slår Ifra tre til tre så @buste n står Og @Hoppetaujentaog @Peanutog tjo og hei og litt før den har ringt fra seg, så sitter hun på stubben, "Her er jeg!" Haha så herlig😂😂😂🤠 Verdt ventinga☺️ Like intenst som meg😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. juni #1009 Del Skrevet 19. juni Kåge versjonen blir i'm your penis @Cid s ass on the mountain top Burning like a silver @KnekkeBørre The summit of @Boetica and @Frøkenfryden And penis was its name @Fighter83 got tit Yeah, @Irak, she's got tits I'm your @penis I'm your @Peanut At your desire Its weapons were its crystal head Making every woman @Cid Black ass in the dark night it wants Got what @Ford3000 else had Wah! @penis was its name Yeah @Freyja Valkyrie she's got tits Yeah @Polly Ester she's got tits Yeah @Lurven he want tits Yeah @Ane Rikke she got tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. juni #1010 Del Skrevet 19. juni Lurven skrev (17 minutter siden): Kåge versjonen blir i'm your penis @Cid s ass on the mountain top Burning like a silver @KnekkeBørre The summit of @Boetica and @Frøkenfryden And penis was its name @Fighter83 got tit Yeah, @Irak, she's got tits I'm your @penis I'm your @Peanut At your desire Its weapons were its crystal head Making every woman @Cid Black ass in the dark night it wants Got what @Ford3000 else had Wah! @penis was its name Yeah @Freyja Valkyrie she's got tits Yeah @Polly Ester she's got tits Yeah @Lurven he want tits Yeah @Ane Rikke she got tips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 19. juni #1011 Del Skrevet 19. juni Dere vet å velge sanger som setter seg i huet! 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #1012 Del Skrevet 19. juni Irak skrev (6 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #1013 Del Skrevet 19. juni Lurven skrev (6 timer siden): Kåge versjonen blir i'm your penis @Cid s ass on the mountain top Burning like a silver @KnekkeBørre The summit of @Boetica and @Frøkenfryden And penis was its name @Fighter83 got tit Yeah, @Irak, she's got tits I'm your @penis I'm your @Peanut At your desire Its weapons were its crystal head Making every woman @Cid Black ass in the dark night it wants Got what @Ford3000 else had Wah! @penis was its name Yeah @Freyja Valkyrie she's got tits Yeah @Polly Ester she's got tits Yeah @Lurven he want tits Yeah @Ane Rikke she got tips Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni Forfatter #1014 Del Skrevet 26. juni Only @Cid can make all this forum seem @Lurven Only @SVK can make @TheHairyToothfairy bright Only @Anki-2.0 and @Anki- alone can @jukkapalme me like you do And fill my @Boetica with love for only @Letharia Oh, only @Irak can do make all this @Titania in me For it's true, you are my @Polly Ester When you hold my @Ford3000 I understand the @No1*No1 that you do You're my @Maskinfører come true, my one and only @Fighter83 Oh oh, only you can do make this change in @FrankDrebin 2 1/2 For it's true, you are my @Hoppetaujenta When you hold my @Peanut I @Ane Rikke the magic that @KnekkeBørre do You're my @Frøkenfryden come true, my one and only @Freyja Valkyrie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #1015 Del Skrevet 26. juni Cid skrev (1 minutt siden): Only @Cid can make all this forum seem @Lurven Only @SVK can make @TheHairyToothfairy bright Only @Anki-2.0 and @Anki- alone can @jukkapalme me like you do And fill my @Boetica with love for only @Letharia Oh, only @Irak can do make all this @Titania in me For it's true, you are my @Polly Ester When you hold my @Ford3000 I understand the @No1*No1 that you do You're my @Maskinfører come true, my one and only @Fighter83 Oh oh, only you can do make this change in @FrankDrebin 2 1/2 For it's true, you are my @Hoppetaujenta When you hold my @Peanut I @Ane Rikke the magic that @KnekkeBørre do You're my @Frøkenfryden come true, my one and only @Freyja Valkyrie Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. juni #1016 Del Skrevet 27. juni Den var fin 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 27. juni #1017 Del Skrevet 27. juni Kjærlighetssang fra @Cid jo! Tror alle kan føle på hans kjærlighet ovenfor oss 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juni Forfatter #1018 Del Skrevet 28. juni You can @jukkapalme, you can @Fighter83 Having the @Boetica of your life Ooh, see that @SVK, watch that @Letharia Digging @TheHairyToothfairy @Lurven night and the @Cid’s are low Looking out for a forum to go Where they type the right posts, getting in the tråd You come to look for a @Irak Anybody could be that @Oddy @Ford3000 is young and the @KnekkeBørre’s high With a bit of @Polly Ester, everything is @Anki-2.0 You're in the mood for a @Peanut And when you get the chance You are the @Freyja Valkyrie Young and sweet, only @No1*No1 Dancing @Maskinfører Feel the beat from the @Ichiko, oh yeah You can @Rosewood, you can @Mysticgirl Having the @Fame of your life Ooh, see that @Vikingmamma, watch that @Millimani Digging the dancing @powerpuffen You're a @Martelè, you @Polyester 'em on Leave 'em @CAPS LOCKING and then you're @Trish Looking out for @Sola de, anyone will do You're in the mood for a like And when you get the kåge You are the @Hoppetaujenta Young and sweet, only @Frøkenfryden Dancing @Mokkabønne Feel the beat from the @MarianneE, oh yeah You can hoppe, you can loppe Having the time of your @Nietsoj Ooh, see that , watch that @StrangeDoll Digging the dancing @Rumle Digging the @FrankDrebin 2 1/2 Digging the @Ane Rikke Digging the @Disney Adult 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #1019 Del Skrevet 28. juni Cid skrev (10 minutter siden): You can @jukkapalme, you can @Fighter83 Having the @Boetica of your life Ooh, see that @SVK, watch that @Letharia Digging @TheHairyToothfairy @Lurven night and the @Cid’s are low Looking out for a forum to go Where they type the right posts, getting in the tråd You come to look for a @Irak Anybody could be that @Oddy @Ford3000 is young and the @KnekkeBørre’s high With a bit of @Polly Ester, everything is @Anki-2.0 You're in the mood for a @Peanut And when you get the chance You are the @Freyja Valkyrie Young and sweet, only @No1*No1 Dancing @Maskinfører Feel the beat from the @Ichiko, oh yeah You can @Rosewood, you can @Mysticgirl Having the @Fame of your life Ooh, see that @Vikingmamma, watch that @Millimani Digging the dancing @powerpuffen You're a @Martelè, you @Polyester 'em on Leave 'em @CAPS LOCKING and then you're @Trish Looking out for @Sola de, anyone will do You're in the mood for a like And when you get the kåge You are the @Hoppetaujenta Young and sweet, only @Frøkenfryden Dancing @Mokkabønne Feel the beat from the @MarianneE, oh yeah You can hoppe, you can loppe Having the time of your @Nietsoj Ooh, see that , watch that @StrangeDoll Digging the dancing @Rumle Digging the @FrankDrebin 2 1/2 Digging the @Ane Rikke Digging the @Disney Adult Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. juni #1020 Del Skrevet 28. juni Cid skrev (35 minutter siden): You can @jukkapalme, you can @Fighter83 Having the @Boetica of your life Ooh, see that @SVK, watch that @Letharia Digging @TheHairyToothfairy @Lurven night and the @Cid’s are low Looking out for a forum to go Where they type the right posts, getting in the tråd You come to look for a @Irak Anybody could be that @Oddy @Ford3000 is young and the @KnekkeBørre’s high With a bit of @Polly Ester, everything is @Anki-2.0 You're in the mood for a @Peanut And when you get the chance You are the @Freyja Valkyrie Young and sweet, only @No1*No1 Dancing @Maskinfører Feel the beat from the @Ichiko, oh yeah You can @Rosewood, you can @Mysticgirl Having the @Fame of your life Ooh, see that @Vikingmamma, watch that @Millimani Digging the dancing @powerpuffen You're a @Martelè, you @Polyester 'em on Leave 'em @CAPS LOCKING and then you're @Trish Looking out for @Sola de, anyone will do You're in the mood for a like And when you get the kåge You are the @Hoppetaujenta Young and sweet, only @Frøkenfryden Dancing @Mokkabønne Feel the beat from the @MarianneE, oh yeah You can hoppe, you can loppe Having the time of your @Nietsoj Ooh, see that , watch that @StrangeDoll Digging the dancing @Rumle Digging the @FrankDrebin 2 1/2 Digging the @Ane Rikke Digging the @Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå