Cid Skrevet 12. januar Forfatter #601 Del Skrevet 12. januar I en rosa @Frøkenfryden Ka jag flyga hem till @Cid I en rosa @Hoppetaujenta Ja då hoppar jag till @SVK varje dag I en rosa @KnekkeBørre Hela @Boetica hem till dej I en rosa @Sola de Ja då kör jag genom @TheHairyToothfairy till dej Ligger vaken i min @Lurven mitt i natten och drømmer om @Peanut Jag har känt att mina @Polly Ester sviker mej Ligger ensam i mitt @Letharia bara längtar och tänker på spel Åh jag @Ane Rikke vad jag vill Jag vill upp till @Trish en gång till I en rosa @Athena Freyja Ska jag springa hem till @Anki-2.0 I en rosa @MarianneE Ja då springer jag till dej varje dag I en rosa @jukkapalme Hela vägen hem till dej I en rosa @Ford3000 Ja då kör jag genom @FrankDrebin 2 1/2 Kommer tidigt till @Aldrisur lika bra när man @hjärterdam så här För jag ville bara se om du redan va @mia83 När vi hade @Vikingmamma ja då satt du och vänta på @Maskinfører Åh jag vet vad jag vill För jag vill upp till @Titania en gång till I en rosa @Millimani Ska jag skriva hem till @StrangeDoll I en rosa @Tastatur Ja då tastar jag till dej @CAPS LOCK I en rosa @Fighter83 Hela vägen hem till tinder I en rosa @kvinneguide Ja då postar jag genom forumet till dej I en rosa tråd Jag ska @Rumle hela vägen Hem till dej Till dej Till dej I en rosa @Dr. A. Kula Jag ska flyga hela @Maestro Hem till kg Till kg Till kg 1 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. januar #602 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (2 minutter siden): I en rosa @Frøkenfryden Ka jag flyga hem till @Cid I en rosa @Hoppetaujenta Ja då hoppar jag till @SVK varje dag I en rosa @KnekkeBørre Hela @Boetica hem till dej I en rosa @Sola de Ja då kör jag genom @TheHairyToothfairy till dej Ligger vaken i min @Lurven mitt i natten och drømmer om @Peanut Jag har känt att mina @Polly Ester sviker mej Ligger ensam i mitt @Letharia bara längtar och tänker på spel Åh jag @Ane Rikke vad jag vill Jag vill upp till @Trish en gång till I en rosa @Athena Freyja Ska jag springa hem till @Anki-2.0 I en rosa @MarianneE Ja då springer jag till dej varje dag I en rosa @jukkapalme Hela vägen hem till dej I en rosa @Ford3000 Ja då kör jag genom @FrankDrebin 2 1/2 Kommer tidigt till @Aldrisur lika bra när man @hjärterdam så här För jag ville bara se om du redan va @mia83 När vi hade @Vikingmamma ja då satt du och vänta på @Maskinfører Åh jag vet vad jag vill För jag vill upp till @Titania en gång till I en rosa @Millimani Ska jag skriva hem till @StrangeDoll I en rosa @Tastatur Ja då tastar jag till dej @CAPS LOCK I en rosa @Fighter83 Hela vägen hem till tinder I en rosa @kvinneguide Ja då postar jag genom forumet till dej I en rosa tråd Jag ska @Rumle hela vägen Hem till dej Till dej Till dej I en rosa @Dr. A. Kula Jag ska flyga hela @Maestro Hem till kg Till kg Till kg Å nei, den sangen er vanskelig å få ut av huet😂 Flott tekst! 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar Forfatter #603 Del Skrevet 12. januar Ford3000 skrev (2 minutter siden): Å nei, den sangen er vanskelig å få ut av huet😂 Flott tekst! 😊 Takk 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 12. januar #604 Del Skrevet 12. januar Takk takk👏God fredag folkens 🥂😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar #605 Del Skrevet 12. januar Råååååsaaaa!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 12. januar #606 Del Skrevet 12. januar 🚁 🎵🎶 🎹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. januar #607 Del Skrevet 12. januar Så bra, @Cid men stakkars meg, nå fikk jeg den låta på hjernen 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #608 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (3 timer siden): I en rosa @Frøkenfryden Ka jag flyga hem till @Cid I en rosa @Hoppetaujenta Ja då hoppar jag till @SVK varje dag I en rosa @KnekkeBørre Hela @Boetica hem till dej I en rosa @Sola de Ja då kör jag genom @TheHairyToothfairy till dej Ligger vaken i min @Lurven mitt i natten och drømmer om @Peanut Jag har känt att mina @Polly Ester sviker mej Ligger ensam i mitt @Letharia bara längtar och tänker på spel Åh jag @Ane Rikke vad jag vill Jag vill upp till @Trish en gång till I en rosa @Athena Freyja Ska jag springa hem till @Anki-2.0 I en rosa @MarianneE Ja då springer jag till dej varje dag I en rosa @jukkapalme Hela vägen hem till dej I en rosa @Ford3000 Ja då kör jag genom @FrankDrebin 2 1/2 Kommer tidigt till @Aldrisur lika bra när man @hjärterdam så här För jag ville bara se om du redan va @mia83 När vi hade @Vikingmamma ja då satt du och vänta på @Maskinfører Åh jag vet vad jag vill För jag vill upp till @Titania en gång till I en rosa @Millimani Ska jag skriva hem till @StrangeDoll I en rosa @Tastatur Ja då tastar jag till dej @CAPS LOCK I en rosa @Fighter83 Hela vägen hem till tinder I en rosa @kvinneguide Ja då postar jag genom forumet till dej I en rosa tråd Jag ska @Rumle hela vägen Hem till dej Till dej Till dej I en rosa @Dr. A. Kula Jag ska flyga hela @Maestro Hem till kg Till kg Till kg Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #609 Del Skrevet 12. januar jukkapalme skrev (2 minutter siden): Så bra, @Cid men stakkars meg, nå fikk jeg den låta på hjernen 😂 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar #610 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (11 timer siden): I en rosa @Frøkenfryden Ka jag flyga hem till @Cid I en rosa @Hoppetaujenta Ja då hoppar jag till @SVK varje dag I en rosa @KnekkeBørre Hela @Boetica hem till dej I en rosa @Sola de Ja då kör jag genom @TheHairyToothfairy till dej Ligger vaken i min @Lurven mitt i natten och drømmer om @Peanut Jag har känt att mina @Polly Ester sviker mej Ligger ensam i mitt @Letharia bara längtar och tänker på spel Åh jag @Ane Rikke vad jag vill Jag vill upp till @Trish en gång till I en rosa @Athena Freyja Ska jag springa hem till @Anki-2.0 I en rosa @MarianneE Ja då springer jag till dej varje dag I en rosa @jukkapalme Hela vägen hem till dej I en rosa @Ford3000 Ja då kör jag genom @FrankDrebin 2 1/2 Kommer tidigt till @Aldrisur lika bra när man @hjärterdam så här För jag ville bara se om du redan va @mia83 När vi hade @Vikingmamma ja då satt du och vänta på @Maskinfører Åh jag vet vad jag vill För jag vill upp till @Titania en gång till I en rosa @Millimani Ska jag skriva hem till @StrangeDoll I en rosa @Tastatur Ja då tastar jag till dej @CAPS LOCK I en rosa @Fighter83 Hela vägen hem till tinder I en rosa @kvinneguide Ja då postar jag genom forumet till dej I en rosa tråd Jag ska @Rumle hela vägen Hem till dej Till dej Till dej I en rosa @Dr. A. Kula Jag ska flyga hela @Maestro Hem till kg Till kg Till kg Jaggu Cid du er en god komponist husker denne gikk mye på radio i min ungdom sammen med boten Anna var ungdom i 2005 gikk mye i Bjørn Rosenstrøm også savner den tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar Forfatter #611 Del Skrevet 12. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Jaggu Cid du er en god komponist husker denne gikk mye på radio i min ungdom sammen med boten Anna var ungdom i 2005 gikk mye i Bjørn Rosenstrøm også savner den tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar #612 Del Skrevet 12. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Jaggu Cid du er en god komponist husker denne gikk mye på radio i min ungdom sammen med boten Anna var ungdom i 2005 gikk mye i Bjørn Rosenstrøm også savner den tiden Jeg savner den pojkarna som busar Det var en fin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar Forfatter #613 Del Skrevet 12. januar Lurven skrev (4 minutter siden): Jeg savner den pojkarna som busar Det var en fin tid Hva er det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar #614 Del Skrevet 12. januar Lurven skrev (14 minutter siden): Jeg savner den pojkarna som busar Det var en fin tid Ja jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar #615 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (11 minutter siden): Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar #616 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (25 minutter siden): Du fortjener virkelig ros på en Fredagskveld klokken 22:04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar Forfatter #617 Del Skrevet 12. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du fortjener virkelig ros på en Fredagskveld klokken 22:04 Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar #618 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (2 minutter siden): Takk Bare koselig ☺️😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #619 Del Skrevet 12. januar Maskinfører skrev (7 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar #620 Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Ja var tider den på den tiden der 2007 kjørte jeg rundt i en 1999 Pajero 😳👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå