Gjest Lurven Skrevet 24. november 2023 #461 Del Skrevet 24. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): Her var du i støtet, gutt! La oss danse da! Jeg er klar, det blir salsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #462 Del Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er klar, det blir salsa! Franzen kan lære dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. november 2023 #463 Del Skrevet 24. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Franzen kan lære dere Oioioi, nå blir det trekant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #464 Del Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (26 minutter siden): Oioioi, nå blir det trekant 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2023 #465 Del Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Jeg er klar, det blir salsa! Etterpå blir'e lambada! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. november 2023 #466 Del Skrevet 24. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Etterpå blir'e lambada! Chorando se foi quem um dia só me fez chorar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 24. november 2023 #467 Del Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Chorando se foi quem um dia só me fez chorar Ikke engang jeg som ikke kan spansk skjønte den der.. Derfor sier vi ; Si arriba! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #468 Del Skrevet 25. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Ikke engang jeg som ikke kan spansk skjønte den der.. Derfor sier vi ; Si arriba! Fordi der er portugisisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. november 2023 #469 Del Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Fordi der er portugisisk Det var da som bare portugisisk faen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #470 Del Skrevet 25. november 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Det var da som bare portugisisk faen 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #471 Del Skrevet 25. november 2023 Kjerringa fikk staven @Titania fikk staven langt oppi Hakadalen Åtte @KnekkeBørre, fire @Polly Ester Såleis kinna @Anki-, @Lea hadde før @Boetica fikk staven Kjerringa med @Adobyen hoppa over @Hulderen Og så @Rosakatt ho uti, og så var ho blaut Og så gikk ho heimatt, og så fikk ho @Cid Kjerringa fikk kjeppen Kjerringa me @Ænema satt høgt oppi @Ardwinna Og så vart ho vare jutulad'n då Jammen var det kara' før i verda og Kjerringa fikk sleiva Kjerringa med @Titania satt høgt oppi @Boetica Og så kom ein @Hoppetaujentaforbi Hun sa, sit du bare, @TheHairyToothfairy Kjerringa med turua Kjerringa ho @Cid de, så kom ein fyr og @jukkapalme Vil du vera kjerring, skal eg vera @Nevian Vil du kuke @Kvakky skal eg bera vann Kjerringa ho @Cid de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. november 2023 #472 Del Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Kjerringa fikk staven @Titania fikk staven langt oppi Hakadalen Åtte @KnekkeBørre, fire @Polly Ester Såleis kinna @Anki-, @Lea hadde før @Boetica fikk staven Kjerringa med @Adobyen hoppa over @Hulderen Og så @Rosakatt ho uti, og så var ho blaut Og så gikk ho heimatt, og så fikk ho @Cid Kjerringa fikk kjeppen Kjerringa me @Ænema satt høgt oppi @Ardwinna Og så vart ho vare jutulad'n då Jammen var det kara' før i verda og Kjerringa fikk sleiva Kjerringa med @Titania satt høgt oppi @Boetica Og så kom ein @Hoppetaujentaforbi Hun sa, sit du bare, @TheHairyToothfairy Kjerringa med turua Kjerringa ho @Cid de, så kom ein fyr og @jukkapalme Vil du vera kjerring, skal eg vera @Nevian Vil du kuke @Kvakky skal eg bera vann Kjerringa ho @Cid de Tidlig oppe og klar til nye sprell? 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #473 Del Skrevet 25. november 2023 Boetica skrev (8 minutter siden): Tidlig oppe og klar til nye sprell? 😘 Ja klarer aldri å sove særlig lenge av gangen, jeg begynner å bli en gammel mann vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. november 2023 #474 Del Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Ja klarer aldri å sove særlig lenge av gangen, jeg begynner å bli en gammel mann vet du Bra KG er døgnåpent for oss med hatt og stokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #475 Del Skrevet 25. november 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Bra KG er døgnåpent for oss med hatt og stokk Ja da kan vi sitte her mens vi nyter kamferdrops til morgenkaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2023 #476 Del Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Kjerringa fikk staven @Titania fikk staven langt oppi Hakadalen Åtte @KnekkeBørre, fire @Polly Ester Såleis kinna @Anki-, @Lea hadde før @Boetica fikk staven Kjerringa med @Adobyen hoppa over @Hulderen Og så @Rosakatt ho uti, og så var ho blaut Og så gikk ho heimatt, og så fikk ho @Cid Kjerringa fikk kjeppen Kjerringa me @Ænema satt høgt oppi @Ardwinna Og så vart ho vare jutulad'n då Jammen var det kara' før i verda og Kjerringa fikk sleiva Kjerringa med @Titania satt høgt oppi @Boetica Og så kom ein @Hoppetaujentaforbi Hun sa, sit du bare, @TheHairyToothfairy Kjerringa med turua Kjerringa ho @Cid de, så kom ein fyr og @jukkapalme Vil du vera kjerring, skal eg vera @Nevian Vil du kuke @Kvakky skal eg bera vann Kjerringa ho @Cid de Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. november 2023 #477 Del Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Ja da kan vi sitte her mens vi nyter kamferdrops til morgenkaffen Og litt kamferdråper når vi dåner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. november 2023 #478 Del Skrevet 25. november 2023 Boetica skrev (1 time siden): Og litt kamferdråper når vi dåner 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 25. november 2023 #479 Del Skrevet 25. november 2023 Lurven skrev (10 timer siden): Kjerringa fikk staven @Titania fikk staven langt oppi Hakadalen Åtte @KnekkeBørre, fire @Polly Ester Såleis kinna @Anki-, @Lea hadde før @Boetica fikk staven Kjerringa med @Adobyen hoppa over @Hulderen Og så @Rosakatt ho uti, og så var ho blaut Og så gikk ho heimatt, og så fikk ho @Cid Kjerringa fikk kjeppen Kjerringa me @Ænema satt høgt oppi @Ardwinna Og så vart ho vare jutulad'n då Jammen var det kara' før i verda og Kjerringa fikk sleiva Kjerringa med @Titania satt høgt oppi @Boetica Og så kom ein @Hoppetaujentaforbi Hun sa, sit du bare, @TheHairyToothfairy Kjerringa med turua Kjerringa ho @Cid de, så kom ein fyr og @jukkapalme Vil du vera kjerring, skal eg vera @Nevian Vil du kuke @Kvakky skal eg bera vann Kjerringa ho @Cid de 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. november 2023 #480 Del Skrevet 26. november 2023 KnekkeBørre skrev (På 25.11.2023 den 0.22): Ikke engang jeg som ikke kan spansk skjønte den der.. Derfor sier vi ; Si arriba! Lambada er brasilianske greier, de tar sjeldent en spansk en. Med mindre hun er veldig pen, da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå