Cid Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #261 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Schubidiwapdidu, jeg heter @Kvakky Det er en smakfull kylling, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Lurven Det er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Store @Peanut, det elsker jeg haha og @jukkapalme og @Ford3000 (Det kan jeg se) og når vi snakker om @Polly Ester Så er nok @SVK det beste jeg vet Schubidiwapdidu, jeg heter @Adobyen Det er en kjempe @Boetica, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Letharia Og det bare er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Plikten kaller på @Athena Freyja (Pervogrisen @Cid) Fram med sushi, fram med karsk Men hva bør en @Hoppetaujenta? I alle aldre ta et hopp hehe Schubidiwapdidu, jeg heter @Entern Basert på denne absurde sangen fra den enda mer absurde filmen Wabuu 😂 Endret 14. oktober 2023 av Cid 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #262 Del Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Schubidiwapdidu, jeg heter @Kvakky Det er en smakfull kylling, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Lurven Det er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Store @Peanut, det elsker jeg haha og @jukkapalme og @Ford3000 (Det kan jeg se) og når vi snakker om @Polly Ester Så er nok @SVK det beste jeg vet Schubidiwapdidu, jeg heter @Adobyen Det er en kjempe @Boetica, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Letharia Og det bare er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Plikten kaller på @Athena Freyja (Pervogrisen @Cid) Fram med sushi, fram med karsk Men hva bør en @Hoppetaujenta? I alle aldre ta et hopp hehe Schubidiwapdidu, jeg heter @Entern Basert på denne absurde sangen fra den enda mer absurde filmen Wabuu 😂 Det stemmer, jeg er ofte schanidafabidadascwabidudu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #263 Del Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Det stemmer, jeg er ofte schanidafabidadascwabidudu Og rompitirosewapdidu? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #264 Del Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Og rompitirosewapdidu? Kosemoseromperosedwxzawabibdabnidu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #265 Del Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Kosemoseromperosedwxzawabibdabnidu Mens man hopper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober 2023 #266 Del Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (34 minutter siden): Schubidiwapdidu, jeg heter @Kvakky Det er en smakfull kylling, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Lurven Det er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Store @Peanut, det elsker jeg haha og @jukkapalme og @Ford3000 (Det kan jeg se) og når vi snakker om @Polly Ester Så er nok @SVK det beste jeg vet Schubidiwapdidu, jeg heter @Adobyen Det er en kjempe @Boetica, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Letharia Og det bare er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Plikten kaller på @Athena Freyja (Pervogrisen @Cid) Fram med sushi, fram med karsk Men hva bør en @Hoppetaujenta? I alle aldre ta et hopp hehe Schubidiwapdidu, jeg heter @Entern Basert på denne absurde sangen fra den enda mer absurde filmen Wabuu 😂 Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 15. oktober 2023 #267 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (55 minutter siden): Schubidiwapdidu, jeg heter @Kvakky Det er en smakfull kylling, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Lurven Det er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Store @Peanut, det elsker jeg haha og @jukkapalme og @Ford3000 (Det kan jeg se) og når vi snakker om @Polly Ester Så er nok @SVK det beste jeg vet Schubidiwapdidu, jeg heter @Adobyen Det er en kjempe @Boetica, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Letharia Og det bare er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Plikten kaller på @Athena Freyja (Pervogrisen @Cid) Fram med sushi, fram med karsk Men hva bør en @Hoppetaujenta? I alle aldre ta et hopp hehe Schubidiwapdidu, jeg heter @Entern Basert på denne absurde sangen fra den enda mer absurde filmen Wabuu 😂 Fantasien din er på topp Cid! 😁👍 Morsomt 🥳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #268 Del Skrevet 15. oktober 2023 Kvakky skrev (4 minutter siden): Fantasien din er på topp Cid! 😁👍 Morsomt 🥳 Takk 😄 har hatt denne sangen på hjernen den siste uka 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 15. oktober 2023 #269 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Takk 😄 har hatt denne sangen på hjernen den siste uka 😂 Jeg har ingen sanger på hjernen. Foreløpig 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. oktober 2023 #270 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Schubidiwapdidu, jeg heter @Kvakky Det er en smakfull kylling, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Lurven Det er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Store @Peanut, det elsker jeg haha og @jukkapalme og @Ford3000 (Det kan jeg se) og når vi snakker om @Polly Ester Så er nok @SVK det beste jeg vet Schubidiwapdidu, jeg heter @Adobyen Det er en kjempe @Boetica, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Letharia Og det bare er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Plikten kaller på @Athena Freyja (Pervogrisen @Cid) Fram med sushi, fram med karsk Men hva bør en @Hoppetaujenta? I alle aldre ta et hopp hehe Schubidiwapdidu, jeg heter @Entern Basert på denne absurde sangen fra den enda mer absurde filmen Wabuu 😂 schubididapdidubidabdidubidabdidu 😂😂🎶 så fin sang. Skal du stille i Stjernekamp snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #271 Del Skrevet 15. oktober 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): schubididapdidubidabdidubidabdidu 😂😂🎶 så fin sang. Skal du stille i Stjernekamp snart? Nei men skal være med på Maskorama 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober 2023 #272 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nei men skal være med på Maskorama 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. oktober 2023 #273 Del Skrevet 15. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): 🤣🤣👍👍 Herlig 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober 2023 #274 Del Skrevet 15. oktober 2023 Adobyen skrev (15 minutter siden): Herlig 💙 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 15. oktober 2023 #275 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (7 timer siden): Schubidiwapdidu, jeg heter @Kvakky Det er en smakfull kylling, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Lurven Det er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Store @Peanut, det elsker jeg haha og @jukkapalme og @Ford3000 (Det kan jeg se) og når vi snakker om @Polly Ester Så er nok @SVK det beste jeg vet Schubidiwapdidu, jeg heter @Adobyen Det er en kjempe @Boetica, ikke til å tro Schubidiwapdidu, jeg heter @Letharia Og det bare er så schubididapdidubidabdidubidabdidu Plikten kaller på @Athena Freyja (Pervogrisen @Cid) Fram med sushi, fram med karsk Men hva bør en @Hoppetaujenta? I alle aldre ta et hopp hehe Schubidiwapdidu, jeg heter @Entern Basert på denne absurde sangen fra den enda mer absurde filmen Wabuu 😂 Denne sangen har jeg aldri hørt før! Kult! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. oktober 2023 #276 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har fortsatt ikke kommet over at @Entern ble forelsket i en billetkonduktør på Undergrunnen, så da passer det med en parodi på denne My life is @Peanut My life is @Rosakatt My sex is pure I saw an @jukkapalme Of that I'm sure She smiled at me on the subway She was controlling tickets But I won't lose no @SVK on that 'Cause I've got a @Nevian You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's @Trish I saw your face in a crowded place And I don't know what to do 'Cause I'll never be with @Ichiko Yes, she caught my @Rumle As we walked on by She could see from my face that I was Fucking in my mind And I don't think that I'll see @Polly Ester again But we shared a moment that will last 'til the @Adobyen You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's true I saw your face in a crowded place And I don't know what to do 'Cause I'll never be with you Ti ti @Titania Ba ba @Boetica La, la- @Letharia You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's true There must be an @Kvakky with a smile on her face When she thought up that I @Cid be with you But it's time to face the truth I will never be with @Ichiko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #277 Del Skrevet 17. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg har fortsatt ikke kommet over at @Entern ble forelsket i en billetkonduktør på Undergrunnen, så da passer det med en parodi på denne My life is @Peanut My life is @Rosakatt My sex is pure I saw an @jukkapalme Of that I'm sure She smiled at me on the subway She was controlling tickets But I won't lose no @SVK on that 'Cause I've got a @Nevian You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's @Trish I saw your face in a crowded place And I don't know what to do 'Cause I'll never be with @Ichiko Yes, she caught my @Rumle As we walked on by She could see from my face that I was Fucking in my mind And I don't think that I'll see @Polly Ester again But we shared a moment that will last 'til the @Adobyen You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's true I saw your face in a crowded place And I don't know what to do 'Cause I'll never be with you Ti ti @Titania Ba ba @Boetica La, la- @Letharia You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's true There must be an @Kvakky with a smile on her face When she thought up that I @Cid be with you But it's time to face the truth I will never be with @Ichiko Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 17. oktober 2023 #278 Del Skrevet 17. oktober 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Jeg har fortsatt ikke kommet over at @Entern ble forelsket i en billetkonduktør på Undergrunnen, så da passer det med en parodi på denne My life is @Peanut My life is @Rosakatt My sex is pure I saw an @jukkapalme Of that I'm sure She smiled at me on the subway She was controlling tickets But I won't lose no @SVK on that 'Cause I've got a @Nevian You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's @Trish I saw your face in a crowded place And I don't know what to do 'Cause I'll never be with @Ichiko Yes, she caught my @Rumle As we walked on by She could see from my face that I was Fucking in my mind And I don't think that I'll see @Polly Ester again But we shared a moment that will last 'til the @Adobyen You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's true I saw your face in a crowded place And I don't know what to do 'Cause I'll never be with you Ti ti @Titania Ba ba @Boetica La, la- @Letharia You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's true There must be an @Kvakky with a smile on her face When she thought up that I @Cid be with you But it's time to face the truth I will never be with @Ichiko Så romantisk 🥹🥳 Du e fiiin shøø 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 17. oktober 2023 #279 Del Skrevet 17. oktober 2023 @Lurven 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #280 Del Skrevet 17. oktober 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): Jeg har fortsatt ikke kommet over at @Entern ble forelsket i en billetkonduktør på Undergrunnen, så da passer det med en parodi på denne My life is @Peanut My life is @Rosakatt My sex is pure I saw an @jukkapalme Of that I'm sure She smiled at me on the subway She was controlling tickets But I won't lose no @SVK on that 'Cause I've got a @Nevian You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's @Trish I saw your face in a crowded place And I don't know what to do 'Cause I'll never be with @Ichiko Yes, she caught my @Rumle As we walked on by She could see from my face that I was Fucking in my mind And I don't think that I'll see @Polly Ester again But we shared a moment that will last 'til the @Adobyen You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's true I saw your face in a crowded place And I don't know what to do 'Cause I'll never be with you Ti ti @Titania Ba ba @Boetica La, la- @Letharia You're beautiful You're beautiful You're beautiful, it's true There must be an @Kvakky with a smile on her face When she thought up that I @Cid be with you But it's time to face the truth I will never be with @Ichiko Kjempebra 😂😂😂🤣🤣🤣🥹🥹🥹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå