Cid Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #121 Del Skrevet 3. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😆 Syntes denne sangen passet perfekt om jeg noen noensinne skulle lage noe om farsmelk 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #122 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Syntes denne sangen passet perfekt om jeg noen noensinne skulle lage noe om farsmelk 😅 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. oktober 2023 #123 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Syntes denne sangen passet perfekt om jeg noen noensinne skulle lage noe om farsmelk 😅 Denne kan også brukes😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #124 Del Skrevet 3. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Denne kan også brukes😁 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #125 Del Skrevet 3. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Denne kan også brukes😁 No farsmilk today, my pung has gone away The bottle stands for @Cid, a symbol of the @Boetica No farsmilk today, it seems a @Lurven sight But @Peanuts passing by @Ane Rikke 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #126 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): No farsmilk today, my pung has gone away The bottle stands for @Cid, a symbol of the @Boetica No farsmilk today, it seems a @Lurven sight But @Peanuts passing by @Ane Rikke 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2023 #127 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (14 minutter siden): Let Me Be Your Fathers Milk Do you remember the time When you realized Fathers Milk was just a lie. How could it be @Cid They been lying to @SVK and you just wanted to @jukkapalme and ever since that crusial day your @Peanut-feeling has gone away but don't be sad have no fear I'll take you into @Frøkenfryden-mood this year Let me be your father @Adobyen (tonight) Milkey-papi ding-dong (ding-dong @Boetica on high) it feels all right Let's make love behind the @Ford3000 were nobody sees us Hooray, hooray It's the birthday of @Kvakky I will bring you @Polly Ester I will give you @Polyesters You can serve me @Titania, you can serve me "farsmelk" And I promise you that @Trish will shine when father @Entern take you from behind Let me be your father @Lurven tonight (tonight) rompy-rose ding-dong (ding-dong marrily on high) it feels all right Let's make milk behind@Hoppetaujentas-almetre were nobody sees us Hooray, hooray It's the birthday of @FrankDrebin Jingle jingle ho ho Father @Kokeplate says hello you know what I'd like girl I'd like to @Cid you into my @Kvakky and bring you on to my @jukkapalme fly you all the way to @TheHairyToothfairy yeah We can build us self a huge @SVK were we can make @Peanuts and eat @Polly Ester aha small Christmas users banned in red we'll have a merry merry @Athena Freyja the whole year trough yeah Let me be your father kåge tonight (tonight) poste-innlegg ding-dong (ding-dong @Letharia on laptop) it feels all right Let's play games behind the Christmas-tree were nobody @Ane Rikke Hooray, hooray It's the birthday of Kåge Hooray, hooray It's the birthday of Kåge Basert på denne sangen. Haha dette var ellevilt😂😂😂 Liker at vi varmer opp til jul alt nå🤠 Da blir det ekstra bra Frøkenfryden-mood🥰 Hater when the peanut feelin goes away😂😂😂 Og milky papi!! Hadde glemt det nesten! 😮🥹☺️❤️👍 Stas! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #128 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (44 minutter siden): Let Me Be Your Fathers Milk Do you remember the time When you realized Fathers Milk was just a lie. How could it be @Cid They been lying to @SVK and you just wanted to @jukkapalme and ever since that crusial day your @Peanut-feeling has gone away but don't be sad have no fear I'll take you into @Frøkenfryden-mood this year Let me be your father @Adobyen (tonight) Milkey-papi ding-dong (ding-dong @Boetica on high) it feels all right Let's make love behind the @Ford3000 were nobody sees us Hooray, hooray It's the birthday of @Kvakky I will bring you @Polly Ester I will give you @Polyesters You can serve me @Titania, you can serve me "farsmelk" And I promise you that @Trish will shine when father @Entern take you from behind Let me be your father @Lurven tonight (tonight) rompy-rose ding-dong (ding-dong marrily on high) it feels all right Let's make milk behind@Hoppetaujentas-almetre were nobody sees us Hooray, hooray It's the birthday of @FrankDrebin Jingle jingle ho ho Father @Kokeplate says hello you know what I'd like girl I'd like to @Cid you into my @Kvakky and bring you on to my @jukkapalme fly you all the way to @TheHairyToothfairy yeah We can build us self a huge @SVK were we can make @Peanuts and eat @Polly Ester aha small Christmas users banned in red we'll have a merry merry @Athena Freyja the whole year trough yeah Let me be your father kåge tonight (tonight) poste-innlegg ding-dong (ding-dong @Letharia on laptop) it feels all right Let's play games behind the Christmas-tree were nobody @Ane Rikke Hooray, hooray It's the birthday of Kåge Hooray, hooray It's the birthday of Kåge Basert på denne sangen. 🥳🥳🥳🥳🥳👏👏👏👏👏🤣🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #129 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Cid skrev (39 minutter siden): Syntes denne sangen passet perfekt om jeg noen noensinne skulle lage noe om farsmelk 😅 Father Entern is takling you from behind 🤣🤣🤣🤣 Endret 3. oktober 2023 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #130 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): 🥳🥳🥳🥳🥳👏👏👏👏👏🤣🤣🤣🤣🤣 Entern skrev (1 minutt siden): Father Entern is takling you from behind 🤣🤣🤣🤣 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #131 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Father Entern is takling you from behind 🤣🤣🤣🤣 Det grevlingen prøver å gjøre med meg 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #132 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det grevlingen prøver å gjøre med meg 😂 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #133 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det grevlingen prøver å gjøre med meg 😂 Jepp🦡❤️ »Father Christmas is taking you from behind» er en av de beste linjene i noen norsk sang 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #134 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp🦡❤️ »Father Christmas is taking you from behind» er en av de beste linjene i noen norsk sang 🤣🤣🤣 @Lurven og meg hadde passet perfekt til den filmen 😂 Bare synd jeg var 9 når filmen kom ut 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #135 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jepp🦡❤️ »Father Christmas is taking you from behind» er en av de beste linjene i noen norsk sang 🤣🤣🤣 Cid skrev (1 minutt siden): @Lurven og meg hadde passet perfekt til den filmen 😂 Bare synd jeg var 9 når filmen kom ut 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #136 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (24 minutter siden): @Lurven og meg hadde passet perfekt til den filmen 😂 Bare synd jeg var 9 når filmen kom ut 🤪 Ja 😁 Har du sett den? 😁 «I’m a boy»🤪🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #137 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Ja 😁 Har du sett den? 😁 «I’m a boy»🤪🤣🤣 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #138 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (20 minutter siden): Ja 😁 Har du sett den? 😁 «I’m a boy»🤪🤣🤣 Boyzvoice? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #139 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Boyzvoice? Ja 😄 Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden): 🤣🤣👍👍 😄👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #140 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 😄 😄👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå