Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #81 Del Skrevet 1. oktober 2023 Cid skrev (5 timer siden): Uff leste om sykdommen hennes nylig, grusomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. oktober 2023 #82 Del Skrevet 2. oktober 2023 Originalen Kg versjonen blir jo @Cid, hvor du er deilig Jeg dro med @Frøkenfryden på danmarkstur Til et land med røyka flyndre og bayerøl og @Sjokoladepenge og cha-cha-cha, oh @Boetica Jeg holdt min @Titania som en messing vikinglur Og jeg traff Gitte, Mette, Jette, jeg traff Lone og Anette, også @Letharia og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen @Sola de svei og @Entern skvatt i min mørke korpsmundur Derfor dro vi for å kjøle vårs, la @jukkapalme beføle vårs i Skagerak, tusen @Kvakky Jeg stod sjenert i grise-rosa positur @Adobyen dissa som medister mellom vakre små nudister også @Hoppetaujenta og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ville vise mine @Polly Ester i en vals Og i en vakker serenade lot jeg @Athena Freyja få bade i min tubaklang, gang på gang Men da ble @Peanut snurra brutalt rundt min hals Og rare gurglekonsonanter flagra rundt på alle kanter ut av @Vikingmamma så skreik a: @Cid, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ropte: @Titania, or not @Letharia Uten musikk så kan du til @Gladikaffe dra! Men @Hoppetaujenta skreik: "Ta din @Boeticaog stikk, Jeg danser jo bare til trekkspillmusikk! @Cid(la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid(la-lala) hvor du er deilig kom igen @Cid (la-lala) hvor du er dejlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2023 #83 Del Skrevet 2. oktober 2023 I alle dager.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2023 #84 Del Skrevet 2. oktober 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. oktober 2023 #85 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Originalen Kg versjonen blir jo @Cid, hvor du er deilig Jeg dro med @Frøkenfryden på danmarkstur Til et land med røyka flyndre og bayerøl og @Sjokoladepenge og cha-cha-cha, oh @Boetica Jeg holdt min @Titania som en messing vikinglur Og jeg traff Gitte, Mette, Jette, jeg traff Lone og Anette, også @Letharia og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen @Sola de svei og @Entern skvatt i min mørke korpsmundur Derfor dro vi for å kjøle vårs, la @jukkapalme beføle vårs i Skagerak, tusen @Kvakky Jeg stod sjenert i grise-rosa positur @Adobyen dissa som medister mellom vakre små nudister også @Hoppetaujenta og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ville vise mine @Polly Ester i en vals Og i en vakker serenade lot jeg @Athena Freyja få bade i min tubaklang, gang på gang Men da ble @Peanut snurra brutalt rundt min hals Og rare gurglekonsonanter flagra rundt på alle kanter ut av @Vikingmamma så skreik a: @Cid, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ropte: @Titania, or not @Letharia Uten musikk så kan du til @Gladikaffe dra! Men @Hoppetaujenta skreik: "Ta din @Boeticaog stikk, Jeg danser jo bare til trekkspillmusikk! @Cid(la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid(la-lala) hvor du er deilig kom igen @Cid (la-lala) hvor du er dejlig. Nå ligger jeg på gulvet og vrir meg av latter 🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂 jeg dauer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. oktober 2023 #86 Del Skrevet 2. oktober 2023 Fantastisk! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #87 Del Skrevet 2. oktober 2023 jukkapalme skrev (43 minutter siden): Fantastisk! 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): I alle dager.... Adobyen skrev (2 timer siden): Nå ligger jeg på gulvet og vrir meg av latter 🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂 jeg dauer 😂 🤣🤣👍👍 Sola de skrev (3 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #88 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Originalen Kg versjonen blir jo @Cid, hvor du er deilig Jeg dro med @Frøkenfryden på danmarkstur Til et land med røyka flyndre og bayerøl og @Sjokoladepenge og cha-cha-cha, oh @Boetica Jeg holdt min @Titania som en messing vikinglur Og jeg traff Gitte, Mette, Jette, jeg traff Lone og Anette, også @Letharia og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen @Sola de svei og @Entern skvatt i min mørke korpsmundur Derfor dro vi for å kjøle vårs, la @jukkapalme beføle vårs i Skagerak, tusen @Kvakky Jeg stod sjenert i grise-rosa positur @Adobyen dissa som medister mellom vakre små nudister også @Hoppetaujenta og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ville vise mine @Polly Ester i en vals Og i en vakker serenade lot jeg @Athena Freyja få bade i min tubaklang, gang på gang Men da ble @Peanut snurra brutalt rundt min hals Og rare gurglekonsonanter flagra rundt på alle kanter ut av @Vikingmamma så skreik a: @Cid, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ropte: @Titania, or not @Letharia Uten musikk så kan du til @Gladikaffe dra! Men @Hoppetaujenta skreik: "Ta din @Boeticaog stikk, Jeg danser jo bare til trekkspillmusikk! @Cid(la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid(la-lala) hvor du er deilig kom igen @Cid (la-lala) hvor du er dejlig. Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #89 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Originalen Kg versjonen blir jo @Cid, hvor du er deilig Jeg dro med @Frøkenfryden på danmarkstur Til et land med røyka flyndre og bayerøl og @Sjokoladepenge og cha-cha-cha, oh @Boetica Jeg holdt min @Titania som en messing vikinglur Og jeg traff Gitte, Mette, Jette, jeg traff Lone og Anette, også @Letharia og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen @Sola de svei og @Entern skvatt i min mørke korpsmundur Derfor dro vi for å kjøle vårs, la @jukkapalme beføle vårs i Skagerak, tusen @Kvakky Jeg stod sjenert i grise-rosa positur @Adobyen dissa som medister mellom vakre små nudister også @Hoppetaujenta og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ville vise mine @Polly Ester i en vals Og i en vakker serenade lot jeg @Athena Freyja få bade i min tubaklang, gang på gang Men da ble @Peanut snurra brutalt rundt min hals Og rare gurglekonsonanter flagra rundt på alle kanter ut av @Vikingmamma så skreik a: @Cid, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ropte: @Titania, or not @Letharia Uten musikk så kan du til @Gladikaffe dra! Men @Hoppetaujenta skreik: "Ta din @Boeticaog stikk, Jeg danser jo bare til trekkspillmusikk! @Cid(la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid(la-lala) hvor du er deilig kom igen @Cid (la-lala) hvor du er dejlig. Haha 😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. oktober 2023 #90 Del Skrevet 2. oktober 2023 Bamses fødselsdag fra Hakkebakkeskogen Hoppes fødselsdag versjon. På sosial prat skulle det være fest Hos @Hoppetaujenta oppi lønnetreet For Hoppen fyller femti år Omtrent på denne tia Gamle snille Hoppen vår Fyller femti år i år Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Og dagen kom med fuglesang Det var et helt orkester Og Hoppe gikk og hilste pent På alle sine gjester Dette gikk jo riktig bra Tusen takk skal alle ha Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Av Ordet fikk @Hoppetaujenta En iskrem på pinne Den kan du slikke på før du legger deg for kvelden. Mens du ligger i senga. Den skal tante Hoppe ha Den vil smake veldig bra Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Den store @Cidreiste seg Og ristet litt på svansen Og holdt en vakker tale For den gamle snille Hoppe Kjære gamle Hoppen vår Du er femti år i år Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Og alle Sosiopatene klappet For den veldig fine talen Og @Lurven gråt en tåre Som han tørket bort med halen Gamle snille Hoppen vår. Beste Hoppen i KG land Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Men så sa vesle @Frøkenfryden Se Hoppen våres sover Da skjønte alle sosiopatene At nå var festen over Det har vært en deilig dag Tusen takk skal Hoppe ha Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. oktober 2023 #91 Del Skrevet 2. oktober 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Bamses fødselsdag fra Hakkebakkeskogen Hoppes fødselsdag versjon. På sosial prat skulle det være fest Hos @Hoppetaujenta oppi lønnetreet For Hoppen fyller femti år Omtrent på denne tia Gamle snille Hoppen vår Fyller femti år i år Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Og dagen kom med fuglesang Det var et helt orkester Og Hoppe gikk og hilste pent På alle sine gjester Dette gikk jo riktig bra Tusen takk skal alle ha Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Av Ordet fikk @Hoppetaujenta En iskrem på pinne Den kan du slikke på før du legger deg for kvelden. Mens du ligger i senga. Den skal tante Hoppe ha Den vil smake veldig bra Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Den store @Cidreiste seg Og ristet litt på svansen Og holdt en vakker tale For den gamle snille Hoppe Kjære gamle Hoppen vår Du er femti år i år Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Og alle Sosiopatene klappet For den veldig fine talen Og @Lurven gråt en tåre Som han tørket bort med halen Gamle snille Hoppen vår. Beste Hoppen i KG land Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Men så sa vesle @Frøkenfryden Se Hoppen våres sover Da skjønte alle sosiopatene At nå var festen over Det har vært en deilig dag Tusen takk skal Hoppe ha Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #92 Del Skrevet 2. oktober 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Bamses fødselsdag fra Hakkebakkeskogen Hoppes fødselsdag versjon. På sosial prat skulle det være fest Hos @Hoppetaujenta oppi lønnetreet For Hoppen fyller femti år Omtrent på denne tia Gamle snille Hoppen vår Fyller femti år i år Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Og dagen kom med fuglesang Det var et helt orkester Og Hoppe gikk og hilste pent På alle sine gjester Dette gikk jo riktig bra Tusen takk skal alle ha Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Av Ordet fikk @Hoppetaujenta En iskrem på pinne Den kan du slikke på før du legger deg for kvelden. Mens du ligger i senga. Den skal tante Hoppe ha Den vil smake veldig bra Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Den store @Cidreiste seg Og ristet litt på svansen Og holdt en vakker tale For den gamle snille Hoppe Kjære gamle Hoppen vår Du er femti år i år Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Og alle Sosiopatene klappet For den veldig fine talen Og @Lurven gråt en tåre Som han tørket bort med halen Gamle snille Hoppen vår. Beste Hoppen i KG land Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Men så sa vesle @Frøkenfryden Se Hoppen våres sover Da skjønte alle sosiopatene At nå var festen over Det har vært en deilig dag Tusen takk skal Hoppe ha Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Så fin 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2023 #93 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (10 timer siden): Originalen Kg versjonen blir jo @Cid, hvor du er deilig Jeg dro med @Frøkenfryden på danmarkstur Til et land med røyka flyndre og bayerøl og @Sjokoladepenge og cha-cha-cha, oh @Boetica Jeg holdt min @Titania som en messing vikinglur Og jeg traff Gitte, Mette, Jette, jeg traff Lone og Anette, også @Letharia og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen @Sola de svei og @Entern skvatt i min mørke korpsmundur Derfor dro vi for å kjøle vårs, la @jukkapalme beføle vårs i Skagerak, tusen @Kvakky Jeg stod sjenert i grise-rosa positur @Adobyen dissa som medister mellom vakre små nudister også @Hoppetaujenta og hu sa: @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid, hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ville vise mine @Polly Ester i en vals Og i en vakker serenade lot jeg @Athena Freyja få bade i min tubaklang, gang på gang Men da ble @Peanut snurra brutalt rundt min hals Og rare gurglekonsonanter flagra rundt på alle kanter ut av @Vikingmamma så skreik a: @Cid, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen Jeg ropte: @Titania, or not @Letharia Uten musikk så kan du til @Gladikaffe dra! Men @Hoppetaujenta skreik: "Ta din @Boeticaog stikk, Jeg danser jo bare til trekkspillmusikk! @Cid(la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen Gud, (la-lala) hvor du er deilig Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen (la-lala) Jeg er varm og nøgen kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig kom igen @Cid, (la-lala) hvor du er dejlig Jeg er varm og nøgen du min søde ven, kom igen @Cid(la-lala) hvor du er deilig kom igen @Cid (la-lala) hvor du er dejlig. Det er ganske dejlig å være ned Fryden i Danmark, da er jeg chill😎 Jeg lo her ass😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. oktober 2023 #94 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Det er ganske dejlig å være ned Fryden i Danmark, da er jeg chill😎 Jeg lo her ass😂😂😂 Blir det Danmark neste år også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #95 Del Skrevet 2. oktober 2023 Athena Freyja skrev (2 timer siden): Bamses fødselsdag fra Hakkebakkeskogen Hoppes fødselsdag versjon. På sosial prat skulle det være fest Hos @Hoppetaujenta oppi lønnetreet For Hoppen fyller femti år Omtrent på denne tia Gamle snille Hoppen vår Fyller femti år i år Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Og dagen kom med fuglesang Det var et helt orkester Og Hoppe gikk og hilste pent På alle sine gjester Dette gikk jo riktig bra Tusen takk skal alle ha Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Av Ordet fikk @Hoppetaujenta En iskrem på pinne Den kan du slikke på før du legger deg for kvelden. Mens du ligger i senga. Den skal tante Hoppe ha Den vil smake veldig bra Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Den store @Cidreiste seg Og ristet litt på svansen Og holdt en vakker tale For den gamle snille Hoppe Kjære gamle Hoppen vår Du er femti år i år Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Og alle Sosiopatene klappet For den veldig fine talen Og @Lurven gråt en tåre Som han tørket bort med halen Gamle snille Hoppen vår. Beste Hoppen i KG land Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Men så sa vesle @Frøkenfryden Se Hoppen våres sover Da skjønte alle sosiopatene At nå var festen over Det har vært en deilig dag Tusen takk skal Hoppe ha Hipp hurra for @Hoppetaujenta Som er så snill og rar Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #96 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (2 timer siden): Haha 😆😆😆 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #97 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (44 minutter siden): Så fin 😊😊😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2023 #98 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): Blir det Danmark neste år også? Meget mulig! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #99 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Meget mulig! 😁 Godt å være norsk i dannnark? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. oktober 2023 #100 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hva blir neste parodi? What if @Cid was one of us? Brimful of @Ardwinna? @Mysticgirl you i'll be a woman soon? All bout the @Kvakky Virtual @TheHairyToothfairy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå