Cid Skrevet 18. september 2023 #1 Del Skrevet 18. september 2023 Slik som de sangene jeg har postet i såpe tråden hvor jeg har endret og lagt til brukernavn, hadde vært kjekt om andre ville gjøre det samme så derfor tenkte jeg at det kunne være artig med en slik tråd for å oppmuntre andre til å parodiere sanger med PS: Dette er ikke ment som en erstatning for såpe tråden slik som den andre tråden min endte opp med å bli, synes bare det hadde vært artig med en tråd fokusert på parodier av sanger jeg kommer til å poste såper i såpe tråden fortsatt men også parodi sanger her for å forhåpentligvis oppmuntre andre til å slå seg løs på kjente sanger 😄 Jeg starter med en. When I am @Entern and, oh my soul, so @Lurven When @Polyesters come and my @Cid burdened be Then, I am @SVK and wait here in the kvinneguiden Until @Kvakky come and sit awhile with @Stekepanne. You post me up, so I can stand on @Hoppetaujenta You like me up, to walk on @Athena Freyja I am strong, when I am on your @Peanut You tagg me up to more than I can quote You @lurv me up, so I can stand on @jukkapalme You @Fryd me up, to walk on @Frøkenfryden I am @Game, when I am on your @Letharia You tease me on to more than I can @Boetica. You pick me up, so I can ride on @Ford3000 You light me up, to walk with@AliceNextDoor I am happy, when I am on your @Titania You raise me up to more than I @Ane Rikke. You get me up, so I can stand with @Vikingmamma You spice me up, to eat on @Polly Ester I am happy, when I am with @TheHairyToothfairy You post me up to more than users can be. You like me up to more than I can be. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 Morsomt! Jeg leser mer enn gjerne, men er ikke så god "dikter" som deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. september 2023 #3 Del Skrevet 18. september 2023 Cid skrev (19 minutter siden): Slik som de sangene jeg har postet i såpe tråden hvor jeg har endret og lagt til brukernavn, hadde vært kjekt om andre ville gjøre det samme så derfor tenkte jeg at det kunne være artig med en slik tråd for å oppmuntre andre til å parodiere sanger med PS: Dette er ikke ment som en erstatning for såpe tråden slik som den andre tråden min endte opp med å bli, synes bare det hadde vært artig med en tråd fokusert på parodier av sanger jeg kommer til å poste såper i såpe tråden fortsatt men også parodi sanger her for å forhåpentligvis oppmuntre andre til å slå seg løs på kjente sanger 😄 Jeg starter med en. When I am @Entern and, oh my soul, so @Lurven When @Polyesters come and my @Cid burdened be Then, I am @SVK and wait here in the kvinneguiden Until @Kvakky come and sit awhile with @Stekepanne. You post me up, so I can stand on @Hoppetaujenta You like me up, to walk on @Athena Freyja I am strong, when I am on your @Peanut You tagg me up to more than I can quote You @lurv me up, so I can stand on @jukkapalme You @Fryd me up, to walk on @Frøkenfryden I am @Game, when I am on your @Letharia You tease me on to more than I can @Boetica. You pick me up, so I can ride on @Ford3000 You light me up, to walk with@AliceNextDoor I am happy, when I am on your @Titania You raise me up to more than I @Ane Rikke. You get me up, so I can stand with @Vikingmamma You spice me up, to eat on @Polly Ester I am happy, when I am with @TheHairyToothfairy You post me up to more than users can be. You like me up to more than I can be. Nydelig 😊🥰🥹💙 Lenge siden jeg har postet noe sånn nå, kanskje etterhvert? 😀👍 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 18. september 2023 #4 Del Skrevet 18. september 2023 Skal se om jeg får til noe snart 😊 Du er veldig gøy og kreativ @Cid! 😊 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 18. september 2023 Takk dere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 18. september 2023 #6 Del Skrevet 18. september 2023 Jeg har sagt det før, og sier det igjen - i den hjernen din må det være gøy å være i! 😂🥳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 18. september 2023 Ane Rikke skrev (17 minutter siden): Jeg har sagt det før, og sier det igjen - i den hjernen din må det være gøy å være i! 😂🥳 Du er velkommen når som helst inn 😁 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. september 2023 #8 Del Skrevet 18. september 2023 Cid skrev (46 minutter siden): Slik som de sangene jeg har postet i såpe tråden hvor jeg har endret og lagt til brukernavn, hadde vært kjekt om andre ville gjøre det samme så derfor tenkte jeg at det kunne være artig med en slik tråd for å oppmuntre andre til å parodiere sanger med PS: Dette er ikke ment som en erstatning for såpe tråden slik som den andre tråden min endte opp med å bli, synes bare det hadde vært artig med en tråd fokusert på parodier av sanger jeg kommer til å poste såper i såpe tråden fortsatt men også parodi sanger her for å forhåpentligvis oppmuntre andre til å slå seg løs på kjente sanger 😄 Jeg starter med en. When I am @Entern and, oh my soul, so @Lurven When @Polyesters come and my @Cid burdened be Then, I am @SVK and wait here in the kvinneguiden Until @Kvakky come and sit awhile with @Stekepanne. You post me up, so I can stand on @Hoppetaujenta You like me up, to walk on @Athena Freyja I am strong, when I am on your @Peanut You tagg me up to more than I can quote You @lurv me up, so I can stand on @jukkapalme You @Fryd me up, to walk on @Frøkenfryden I am @Game, when I am on your @Letharia You tease me on to more than I can @Boetica. You pick me up, so I can ride on @Ford3000 You light me up, to walk with@AliceNextDoor I am happy, when I am on your @Titania You raise me up to more than I @Ane Rikke. You get me up, so I can stand with @Vikingmamma You spice me up, to eat on @Polly Ester I am happy, when I am with @TheHairyToothfairy You post me up to more than users can be. You like me up to more than I can be. 😊👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. september 2023 #9 Del Skrevet 18. september 2023 Entern skrev (27 minutter siden): Nydelig 😊🥰🥹💙 Lenge siden jeg har postet noe sånn nå, kanskje etterhvert? 😀👍 Stev og kvad fra deg blir aldri feil 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 18. september 2023 #10 Del Skrevet 18. september 2023 When Polyesters come 😩😩🥵 Morsom parodi da. Kjenner ikke så mange her inne så min parodi måtte isåfall blitt uten tags 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 18. september 2023 #11 Del Skrevet 18. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Slik som de sangene jeg har postet i såpe tråden hvor jeg har endret og lagt til brukernavn, hadde vært kjekt om andre ville gjøre det samme så derfor tenkte jeg at det kunne være artig med en slik tråd for å oppmuntre andre til å parodiere sanger med PS: Dette er ikke ment som en erstatning for såpe tråden slik som den andre tråden min endte opp med å bli, synes bare det hadde vært artig med en tråd fokusert på parodier av sanger jeg kommer til å poste såper i såpe tråden fortsatt men også parodi sanger her for å forhåpentligvis oppmuntre andre til å slå seg løs på kjente sanger 😄 Jeg starter med en. When I am @Entern and, oh my soul, so @Lurven When @Polyesters come and my @Cid burdened be Then, I am @SVK and wait here in the kvinneguiden Until @Kvakky come and sit awhile with @Stekepanne. You post me up, so I can stand on @Hoppetaujenta You like me up, to walk on @Athena Freyja I am strong, when I am on your @Peanut You tagg me up to more than I can quote You @lurv me up, so I can stand on @jukkapalme You @Fryd me up, to walk on @Frøkenfryden I am @Game, when I am on your @Letharia You tease me on to more than I can @Boetica. You pick me up, so I can ride on @Ford3000 You light me up, to walk with@AliceNextDoor I am happy, when I am on your @Titania You raise me up to more than I @Ane Rikke. You get me up, so I can stand with @Vikingmamma You spice me up, to eat on @Polly Ester I am happy, when I am with @TheHairyToothfairy You post me up to more than users can be. You like me up to more than I can be. 👍😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. september 2023 #12 Del Skrevet 18. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Du er velkommen når som helst inn 😁 Sa brura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. september 2023 #13 Del Skrevet 18. september 2023 Cid skrev (2 timer siden): Slik som de sangene jeg har postet i såpe tråden hvor jeg har endret og lagt til brukernavn, hadde vært kjekt om andre ville gjøre det samme så derfor tenkte jeg at det kunne være artig med en slik tråd for å oppmuntre andre til å parodiere sanger med PS: Dette er ikke ment som en erstatning for såpe tråden slik som den andre tråden min endte opp med å bli, synes bare det hadde vært artig med en tråd fokusert på parodier av sanger jeg kommer til å poste såper i såpe tråden fortsatt men også parodi sanger her for å forhåpentligvis oppmuntre andre til å slå seg løs på kjente sanger 😄 Jeg starter med en. When I am @Entern and, oh my soul, so @Lurven When @Polyesters come and my @Cid burdened be Then, I am @SVK and wait here in the kvinneguiden Until @Kvakky come and sit awhile with @Stekepanne. You post me up, so I can stand on @Hoppetaujenta You like me up, to walk on @Athena Freyja I am strong, when I am on your @Peanut You tagg me up to more than I can quote You @lurv me up, so I can stand on @jukkapalme You @Fryd me up, to walk on @Frøkenfryden I am @Game, when I am on your @Letharia You tease me on to more than I can @Boetica. You pick me up, so I can ride on @Ford3000 You light me up, to walk with@AliceNextDoor I am happy, when I am on your @Titania You raise me up to more than I @Ane Rikke. You get me up, so I can stand with @Vikingmamma You spice me up, to eat on @Polly Ester I am happy, when I am with @TheHairyToothfairy You post me up to more than users can be. You like me up to more than I can be. 😆 Hvilken sang er det parodi på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. september 2023 #14 Del Skrevet 18. september 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): 😆 Hvilken sang er det parodi på You Raise Me Up 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. september 2023 #15 Del Skrevet 18. september 2023 Artig 😅skal se om jeg kommer på noe selv etter hvert, må bare vekke hjernecellene mine først 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. september 2023 #16 Del Skrevet 29. september 2023 Parodien på denne blir 69 @Cid balloons You and @Anki in a little toy shop Buy a bag of balloons with the @Kvakky we've got Set @Adobyen free at the break of @Frøkenfryden 'Til one by one, they were @Million Back at base, sparks in the software Flash the message "Something's out there" Floating in the summer @Kvakky 69 @Cid balloons go by 69 @Cid balloons Floating in the summer @Kvakky Panic bells, it's @Cid alert There's something here from somewhere else The war machine springs to life Opens @Peanut one eager eye Focusing it on the @Kvakky The 69 @Cid balloons go by 69 Decision Street 99 ministers @Peanut @TheHairyToothfairy, worry, super scurry Call the troops out in a hurry This is what we've @jukkapalme for This is it boys, this is war The President is on the @Rumle As 69 @Cid balloons go @Kvakky 69 knights of the air Ride super high-tech jet @Fighter83 Everyone's a @Ichiko Everyone's a Captain Kirk With orders to identify @TheHairyToothfairy and @Kvakky Scrambling the summer sky 69 @Cid balloons go by As 69 @Cid balloons go by 169 Girls @Entern has had In every one, a @Cid balloon It's all over, and I'm standing @Kvakky In this @Peanut that was a city If I could find a souvenir Just to prove the world was here And here is a @Cid balloon I think of you, and let it go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 29. september 2023 #17 Del Skrevet 29. september 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Parodien på denne blir 69 @Cid balloons You and @Anki in a little toy shop Buy a bag of balloons with the @Kvakky we've got Set @Adobyen free at the break of @Frøkenfryden 'Til one by one, they were @Million Back at base, sparks in the software Flash the message "Something's out there" Floating in the summer @Kvakky 69 @Cid balloons go by 69 @Cid balloons Floating in the summer @Kvakky Panic bells, it's @Cid alert There's something here from somewhere else The war machine springs to life Opens @Peanut one eager eye Focusing it on the @Kvakky The 69 @Cid balloons go by 69 Decision Street 99 ministers @Peanut @TheHairyToothfairy, worry, super scurry Call the troops out in a hurry This is what we've @jukkapalme for This is it boys, this is war The President is on the @Rumle As 69 @Cid balloons go @Kvakky 69 knights of the air Ride super high-tech jet @Fighter83 Everyone's a @Ichiko Everyone's a Captain Kirk With orders to identify @TheHairyToothfairy and @Kvakky Scrambling the summer sky 69 @Cid balloons go by As 69 @Cid balloons go by 169 Girls @Entern has had In every one, a @Cid balloon It's all over, and I'm standing @Kvakky In this @Peanut that was a city If I could find a souvenir Just to prove the world was here And here is a @Cid balloon I think of you, and let it go 🥳 Når 69 ballonger går Kvakky ville jeg holdt meg unna 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 29. september 2023 Lurven skrev (21 minutter siden): Parodien på denne blir 69 @Cid balloons You and @Anki in a little toy shop Buy a bag of balloons with the @Kvakky we've got Set @Adobyen free at the break of @Frøkenfryden 'Til one by one, they were @Million Back at base, sparks in the software Flash the message "Something's out there" Floating in the summer @Kvakky 69 @Cid balloons go by 69 @Cid balloons Floating in the summer @Kvakky Panic bells, it's @Cid alert There's something here from somewhere else The war machine springs to life Opens @Peanut one eager eye Focusing it on the @Kvakky The 69 @Cid balloons go by 69 Decision Street 99 ministers @Peanut @TheHairyToothfairy, worry, super scurry Call the troops out in a hurry This is what we've @jukkapalme for This is it boys, this is war The President is on the @Rumle As 69 @Cid balloons go @Kvakky 69 knights of the air Ride super high-tech jet @Fighter83 Everyone's a @Ichiko Everyone's a Captain Kirk With orders to identify @TheHairyToothfairy and @Kvakky Scrambling the summer sky 69 @Cid balloons go by As 69 @Cid balloons go by 169 Girls @Entern has had In every one, a @Cid balloon It's all over, and I'm standing @Kvakky In this @Peanut that was a city If I could find a souvenir Just to prove the world was here And here is a @Cid balloon I think of you, and let it go @AliceNextDoor som synger den? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. september 2023 #19 Del Skrevet 29. september 2023 Lurven skrev (24 minutter siden): Parodien på denne blir 69 @Cid balloons You and @Anki in a little toy shop Buy a bag of balloons with the @Kvakky we've got Set @Adobyen free at the break of @Frøkenfryden 'Til one by one, they were @Million Back at base, sparks in the software Flash the message "Something's out there" Floating in the summer @Kvakky 69 @Cid balloons go by 69 @Cid balloons Floating in the summer @Kvakky Panic bells, it's @Cid alert There's something here from somewhere else The war machine springs to life Opens @Peanut one eager eye Focusing it on the @Kvakky The 69 @Cid balloons go by 69 Decision Street 99 ministers @Peanut @TheHairyToothfairy, worry, super scurry Call the troops out in a hurry This is what we've @jukkapalme for This is it boys, this is war The President is on the @Rumle As 69 @Cid balloons go @Kvakky 69 knights of the air Ride super high-tech jet @Fighter83 Everyone's a @Ichiko Everyone's a Captain Kirk With orders to identify @TheHairyToothfairy and @Kvakky Scrambling the summer sky 69 @Cid balloons go by As 69 @Cid balloons go by 169 Girls @Entern has had In every one, a @Cid balloon It's all over, and I'm standing @Kvakky In this @Peanut that was a city If I could find a souvenir Just to prove the world was here And here is a @Cid balloon I think of you, and let it go 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. september 2023 #20 Del Skrevet 29. september 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Parodien på denne blir 69 @Cid balloons You and @Anki in a little toy shop Buy a bag of balloons with the @Kvakky we've got Set @Adobyen free at the break of @Frøkenfryden 'Til one by one, they were @Million Back at base, sparks in the software Flash the message "Something's out there" Floating in the summer @Kvakky 69 @Cid balloons go by 69 @Cid balloons Floating in the summer @Kvakky Panic bells, it's @Cid alert There's something here from somewhere else The war machine springs to life Opens @Peanut one eager eye Focusing it on the @Kvakky The 69 @Cid balloons go by 69 Decision Street 99 ministers @Peanut @TheHairyToothfairy, worry, super scurry Call the troops out in a hurry This is what we've @jukkapalme for This is it boys, this is war The President is on the @Rumle As 69 @Cid balloons go @Kvakky 69 knights of the air Ride super high-tech jet @Fighter83 Everyone's a @Ichiko Everyone's a Captain Kirk With orders to identify @TheHairyToothfairy and @Kvakky Scrambling the summer sky 69 @Cid balloons go by As 69 @Cid balloons go by 169 Girls @Entern has had In every one, a @Cid balloon It's all over, and I'm standing @Kvakky In this @Peanut that was a city If I could find a souvenir Just to prove the world was here And here is a @Cid balloon I think of you, and let it go Haha litt som et dikt jo🤠👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå