AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #21 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg sier heller at jeg holder på med noe... Anonymkode: 42660...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #22 Del Skrevet 5. oktober 2023 Sententia skrev (På 24.9.2023 den 21.17): Jeg sysler stadig vekk! Problemet er at jeg også har en tendens til å bruke den svenske varianten. Den er ikke like heldig her i Norge. En svensk venninne fortalte en gang at hun hadde ".... rundt i trädgården med farsan". Det høres virkelig ikke greit ut på norsk. Anonymkode: f0716...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 5. oktober 2023 #23 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En svensk venninne fortalte en gang at hun hadde ".... rundt i trädgården med farsan". Det høres virkelig ikke greit ut på norsk. Anonymkode: f0716...cde Helt krise 😂 Jeg er flink og bruker det ikke i jobben min med barn og unge. Tror jeg. Brått går jeg på en smell der og! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå