AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Har hele tiden hatt menstruasjoner på ca 6 dager og svært regelmessig. Blør godt første 2-3 dagene og litt og litt før den er over. Denne gangen er den sparsom, ikke så mye og det synes jeg er rart, har aldri opplevd dette før. Går regelmessig til gynekolog, var der sist sommer og alt var i orden. Jeg svettet veldig mye om natta i en periode og slet med søvnen og trodde det var overgangsalder. Gynekologen sa hvilken dag i menstruasjonen jeg skulle komme og tok blodprøve. Fikk vite at jeg ikke er i overgangsalderen. Så det er utelukket. Men hvorfor er den sparsom denne gangen? Har også Adenomyose og pleier å ha magesmerter, det har jeg denne gangen også men mensen er sparsom. Bør jeg bli bekymret? Eller ta det med ro og se ann? Anonymkode: 09b57...617
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 Jeg får sparsom mens når jeg har en anovulatorisk syklus. Altså kommer mens på samme dag som vanlig bare at jeg blør nesten ingenting de syklusene jeg ikke har hatt EL. Anonymkode: 1de92...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå