AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 For de som fremdeles har en digital dekoder i bruk (jada, det er noen ennå), kobler dere den fra strøm om natten, eller lar dere den stå i standby? Jeg finner ikke ut så mye om hva som er anbefalt på nett. Den må jo stå på hvis det går opptak om natten, og dekoderne oppdateres jo også om natten hvis de er koblet til strøm. Men jeg er så redd for brann, det er det som er greia. Jeg har en gammel Canal Digital-dekoder. Det upraktiske med å koble helt fra er at det tar så lang tid å få den i gang igjen. Pluss at jeg da ikke kan ta opp noe om natten. Anonymkode: 69285...79d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 De kan da fint stå stand by. Det er det de er laget for. Anonymkode: 95e8f...2c3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg er så redd for brann, det er det som er greia. Jeg har en gammel Canal Digital-dekoder. Anbefaler deg om du faktisk er så redd for brann å dra ut alle elektroniske artikler i din bolig. Det kan skje feil i både nye og gamle artikler. Så en helt ny lampe kan plutselig begynne å brenne. Anonymkode: 9de33...9d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå