AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Del Skrevet 18. september 2023 Jeg skal til Tallinn i desember og trenger tips og råd fra noen som har vært der? Gode restauranter, shopping, transport? Hva med taxi? Eller har de Über der? Anonymkode: 4f34a...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkMusafir Skrevet 18. september 2023 #2 Del Skrevet 18. september 2023 Vi har stort sett bodd i nærheten av gamlebyen, så ingen behov for taxi eller Über. Har pleid å hoppe på kollektivtransport fra flyplassen og inn til byen. Anbefaler julemarked i gamlebyen. God mat finner du fra alle verdenshjørner nesten overalt. Denne funket for oss: Väike Rataskaevu 16. Hva skal shoppes? Ligger et større kjøpesenter like ved gamlebyen. På utkikk etter hobbyartikler? Sjekk ut kl24.ee . Selve butikken holder til en liten svipp med kollektivtransport fra sentrum. Den er STOR🎨🧶🪡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Del Skrevet 20. september 2023 Tallinn er koselig hele året, men spesielt ved juletider. Julemarkedet i gamlebyen er veldig fint. Mange fine småbutikker der også. Flere store kjøpesentre like utenfor gamlebyen, min favoritt er Viru Keskus.Og det er mange "harrybutikker" nede ved havna der båtene fra Finland kommer inn. Fra flyplassen går det trikk, avstanden er faktisk gangbar også om man ikke har mye bagasje. Ville bodd i eller ved gamlebyen. Anonymkode: 6b797...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Del Skrevet 20. september 2023 Det eneste måltidet jeg husker fra Tallinn var på et sted hvor de lagde pannekaker med all slags forskjellig fyll. Anonymkode: a406e...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Del Skrevet 20. september 2023 Og rødvinsgløgg! Det drakk vi mye av! Husker det var en koslig cafe i gammelbyen som lå nærmest under bakken, som en liten grotte. Anonymkode: a406e...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Del Skrevet 20. september 2023 On 9/18/2023 at 12:16 PM, AnonymBruker said: Jeg skal til Tallinn i desember og trenger tips og råd fra noen som har vært der? Gode restauranter, shopping, transport? Hva med taxi? Eller har de Über der? Anonymkode: 4f34a...234 De har både Uber og Bolt der Anonymkode: 734e6...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå