AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Kjøpte for ca to år siden ny tørketrommel Miele, til ca 13000kr. Brukte den endel til håndklær og sengetøy den første tiden, men det ble alltid sånn ny-/gummilukt i klærne. Da strømmen ble så dyr sluttet jeg å bruke den, dels pga lukta og dels pga kostnader. Tenkte ta den i bruk igjen, men hva kan jeg gjøre for at det ikke skal bli denne lukta? Noen som har erfaringer å dele…😊 Anonymkode: 8356f...889
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøpte for ca to år siden ny tørketrommel Miele, til ca 13000kr. Brukte den endel til håndklær og sengetøy den første tiden, men det ble alltid sånn ny-/gummilukt i klærne. Da strømmen ble så dyr sluttet jeg å bruke den, dels pga lukta og dels pga kostnader. Tenkte ta den i bruk igjen, men hva kan jeg gjøre for at det ikke skal bli denne lukta? Noen som har erfaringer å dele…😊 Anonymkode: 8356f...889 Tror du bare er nødt til å bruke den frem til denne ny-lukten forsvinner av seg selv. Anonymkode: af49a...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå