Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Tror dere at de er så skinnhellige som de gir seg ut for, eller har du vanskelig for å tro det. Selv ble jeg utrolig skuffet da jeg lagde en annen bruker og fikk vite via en anne bruker at en moderator hadde sladret om at jeg hadde flere brukere. Ikke det at brukeren var så "hemmelig" og hadde røpet så mye om meg som person, men ble utrolig skuffet og har totalt mistet tilliten. Jeg synes ikke KG skal late som at man kan stole så mye på de som "jobber" her. Si det som det er: Ikke stol på at moderatorene gjør det de er forpliktet til!
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Mulig jeg er dum da, men jeg stoler på de.
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Vi moderatorer har taushetsplikt om det vi måtte få vite om brukere, det gjelder selvsagt også opplysninger om at en bruker har flere profiler. Taushetsplikten er ikke noe vi tar lett på og beskyldninger om at vi har brutt denne er ikke noe en bør slenge ut uten videre. Jeg foreslår at du tar kontakt med Hege på PM dersom du har noe du ønsker å ta opp. Mie (mod)
Gjest christineemily Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har nå aldri fått inntrykk av at de gir seg ut for å være skinnhellige jeg da! Og ja, jeg stoler på de. Tror du er bittelittegrann paranoid nå, gjest...
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Vi moderatorer har taushetsplikt om det vi måtte få vite om brukere, det gjelder selvsagt også opplysninger om at en bruker har flere profiler. Taushetsplikten er ikke noe vi tar lett på og beskyldninger om at vi har brutt denne er ikke noe en bør slenge ut uten videre. Jeg foreslår at du tar kontakt med Hege på PM dersom du har noe du ønsker å ta opp. Mie (mod) ← Det er noe dere har skrevet under på, og gjort dere kjent med evt. konsekvenser?
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Hvor mye trenger man å "stole på dem" da? Jeg har i grunnen lite å skjule. Om de modererer bort noe av det jeg har skrevet regner jeg med at de har en grunn til det.
monja Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Mulig jeg er dum da, men jeg stoler på de. ← Da er sikkert jeg dum også. Godt vi er to, Frysepulver.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Om de modererer bort noe av det jeg har skrevet regner jeg med at de har en grunn til det. ← Hva har det med saken å gjøre da?
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Hva har det med saken å gjøre da? ← At jeg stoler på at de gjør den jobben de er satt til å gjøre, for eksempel?
Gjest Betty Boop Skrevet 22. januar 2006 #10 Skrevet 22. januar 2006 Ettersom jeg ikke kjenner noen privat må jeg nøye meg med å stole på at de gjør den jobben de er ment å gjøre her. Det stoler jeg på at de gjør. Og alt annet er vel i grunnen uvesentlig?
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2006 #11 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det er noe dere har skrevet under på, og gjort dere kjent med evt. konsekvenser? ← Dette spørsmålet var oppe i sommer også, da svarte Gry dette. Mie (mod) Endret 22. januar 2006 av Mie
Gjest Bellatrix Skrevet 22. januar 2006 #12 Skrevet 22. januar 2006 Jeg stoler på dem, ja. Visste forresten ikke at de gir seg ut for å være skinnhellige.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #13 Skrevet 22. januar 2006 Dette spørsmålet var oppe i sommer også, da svarte Gry dette. Mie (mod) ← Ok, dere har ikke tausheltsplikt.
Gjest Hege Skrevet 22. januar 2006 #14 Skrevet 22. januar 2006 Ok, dere har ikke tausheltsplikt. ← Det stemmer at vi ikke har taushetsplikt i juridisk forstand. Ellers svarer Gry veldig godt på dette i tråden det henvises til. Ut over det får dere som brukere selv avgjøre hvor stor tillit dere har til oss som har admin-og moderatoroppgaver i forumet.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #15 Skrevet 22. januar 2006 1. Burde dere ikke ha taushetsplikt, i og med at dere forvalter sensitiv og intim informasjon om andre? 2. Hvordan kan trådstarter ha blitt "oppdaget" i det å lage en ny profil for seg selv, hvis hun har dynamisk IP-adresse (bredbånd)?
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #16 Skrevet 22. januar 2006 Hvor mye trenger man å "stole på dem" da? ← Ja det lurer jeg og på. Ikke at jeg har noen grunn til å mistro dem, men hvor mye avslører man egentlig her inne? Jeg tror neppe moderatorene kryper rundt utenfor husveggen din.
Gjest Bodillen Skrevet 22. januar 2006 #17 Skrevet 22. januar 2006 Akkurat det der er ikke et tema for meg i det hele tatt. Jeg tenker på moderatorene som noen som skal overvåke forumet og slå ned på brudd på reglene. Hvis man oppfører seg som man skal så trenger man vel ikke tenke på dem i det hele tatt?
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #18 Skrevet 22. januar 2006 Hvis man oppfører seg som man skal så trenger man vel ikke tenke på dem i det hele tatt? ← Hvis man velger å gi personlig opplysninger om seg selv, så oppfører man seg dårlig? Ikke det at jeg har gjort det i stor grad, men tenker generelt. Denne tråden beviser at det finnet flust med godtroende brukere.
Gjest Bellatrix Skrevet 22. januar 2006 #19 Skrevet 22. januar 2006 Jeg tviler på at moderatorene legger seg opp i brukernes personlige opplysninger.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #20 Skrevet 22. januar 2006 Hvordan skal moderatorene få brukt "sensitive" opplysninger mot meg? De vet vel ikke stort mer om meg enn det de andre brukerne her inne vet, bortsett fra at de kan sjekke IP'n min hvis de har lyst - og det skal de da få lov til. Skjønner ikke helt problemet her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå