Gå til innhold

Damer som er 174 og høyere, er dette både fordel og ulempe når dere søker kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt noe over høyden deres i dating? Blir utvalget noe mindre når man er 174+? Leser en del om at menn liker godt de lave damene. 

Anonymkode: 6f5e0...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utvalget blir nok mindre. Men menn bryr seg mindre om høyde enn damer gjør. Det blir bare et lite minus som du fint kan veie opp med ved andre egenskaper. 

Merk at det vil være enda viktigere at du holder deg slank om du er høy slik at du fortsatt har en feminin størrelse

• Liker 6
Skrevet

Utvalget mindre??

Jeg er 174.5 og de aller fleste menn er høyere enn meg.

Har aldri tenkt på eller fått beskjed om at min normale høyde er et problem.

Jeg har alltid hørt at jeg er flott, rank i ryggen og høy.

Anonymkode: 95e9e...412

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er 1.79 og mange menn er lavere enn meg. De er ikke interessert. Jeg er lei av klagingen over kvinners høydekrav, menn har høydekrav de også.

Anonymkode: 2974b...351

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 1.79 og mange menn er lavere enn meg. De er ikke interessert. Jeg er lei av klagingen over kvinners høydekrav, menn har høydekrav de også.

Har du faktisk prøvd deg på dem? Kanskje de ikke tør prøve seg fordi de tror du vil avvise dem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva mener du? Går du etter lavere menn og blir avvist? Har du datet noen på 190+, for de mennene er høyere enn deg.. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker høyden har liten betydning egentlig. Jeg er 180 cm og vil helst ha en mann som er høyere enn meg, selv om jeg tidligere var gift og har barn med en som er 5 cm lavere enn meg, så det er mest jeg selv som legger begrensning der. Selvfølgelig er det nok en del menn som foretrekker lavere damer, men jeg har møtt mange menn som ikke bryr seg om at jeg er høyere enn dem. Jeg tenker at høyde er som alt annet fysisk, man kan foretrekke menn med skjegg feks, men hvis man først blir interessert i noen så spiller ikke sånt noen rolle. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er 177 og har aldri opplevd det som en ulempe i hvert fall.

Anonymkode: 62098...5fa

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det de færreste menn som bryr seg om høyde på damer? 🤔 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke alle menn. 

Eller jo, jeg har nok det jeg også. Ønsker ikke å ligge alene mer en 50cm....  

• Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Aldri opplevd at høyden min er et problem og jeg er 173. Selv menn som er lavere bryr seg ikke.

Skrevet

Mann 192. Liker damer med høye hæler. Så over 170 passer ikke min smak.

Anonymkode: ce5e3...45c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det de færreste menn som bryr seg om høyde på damer? 🤔 

Høyden betyr noe, men det er ingen showstopper. 165 er sweetspot. Er 195 selv.

Anonymkode: f50a9...41e

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er en kvinne på 165 cm og skulle virkelig ønske at jeg var minst 10 cm høyere! Dette ønsket kom etter at jeg fikk 3 sønner, som alle tre drømmer om å bli høye, flotte karer... Jeg er som sagt 165 cm; jeg har tynne ankler og håndledd, små ører og føtter, nærmest alt som anses som feminint og vakkert - og alt som mine tre sønner IKKE vil ha :S

Anonymkode: a3c70...315

• Hjerte 2
Skrevet

Er 172 og har ikke tenkt på det engang. Har heller aldri hørt noe fra menn. Nå er ikke jeg interessert i veldig lave menn i utgangspunktet. De fleste menn er vel rundt 180 så alle jeg er interessert i er jo høyere enn meg. 

Anonymkode: 1c11b...52a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 172, men føler meg ofte litt høy for det er så mange lave menn. Stadig dater med lave menn, og jeg tenner ikke på det dessverre. Vet ikke om menn ser på meg som høy, men jeg er jo litt over gjennomsnittet. 

Anonymkode: 5be61...2fd

Skrevet

Absolutt ikke.

Er pen og har fin kropp, så danker ut styggere damer som er mye lavere lett.

180 er flott. Få har sjans hos meg uansett, jeg velger.

Anonymkode: 239ce...2f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ikke.

Er pen og har fin kropp, så danker ut styggere damer som er mye lavere lett.

180 er flott. Få har sjans hos meg uansett, jeg velger.

Anonymkode: 239ce...2f9

Er du 180, eller dater menn på 180? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mann 192. Liker damer med høye hæler. Så over 170 passer ikke min smak.

Anonymkode: ce5e3...45c

Fordi om de har 10 cm. hæl, som kvinner sjelden bruker i det daglige, så er de kun 12 cm. lavere enn deg. 🤦‍♀️

Anonymkode: 58ab2...13c

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg et 175, aldri vært et problem her. Går ofte i høye heler på byen, som gjør meg godt over 180. 

Utvalget hadde jo vært større om jeg var litt lavere, men null stress 😊

Anonymkode: 330c2...975

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...