melina Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Når begynte dere å bruke vippestol til barna deres?
Gjest HanneB ikke innlogget Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Vi kjøpte vippestol til lillegutt da han var ca.2 mnd. Den har vibrasjon og ble veldig populær - nå er han 8 mnd og har vokst fra den.... Han satt ikke i den lenge av gangen - men det ble en fin variasjon fra å ligge på gulvet.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 Jeg hadde vippestol helt fra babyen min var nyfødt. Men jeg hadde en innmari fin en, som kunne reguleres til helt flat, akkurat som bunnen i en seng. Og nederst la jeg en sammenbrettet babydyne.
Gjest marthepia Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 (endret) Vi kjøpte inn alt utstyr da jeg gikk gravid. Tuppa brukte vippestolen fra dag 1. Hun satt ikke i den hele tiden da..lå for det meste på gulvet. Endret 24. januar 2006 av marthepia
Glossy Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Vi kjøpte inn alt utstyr da jeg gikk gravid. Tuppa brukte vippestolen fra dag 1. Hun satt i i den hele tiden da..lå for det meste på gulvet. ← Samme her! Brukte den mye.
monja Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 Vi kjøpte inn alt utstyr da jeg gikk gravid. Tuppa brukte vippestolen fra dag 1. Hun satt ikke i den hele tiden da..lå for det meste på gulvet. ← Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå