Gå til innhold

Kunne dere invitert en ekstra person inn i sexlivet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og min mann har vært sammen i 12år, sexlivet går jo i bølger. Som er normalt og naturlig, har lenge snakket om å gå på en swingersclub i utlandet eller lignende. Men aldri blitt noe av det, etter å ha luftet fantasier og tanker så tok vi inn på hotel for å invitere med oss noen. Det ble en kvinne som jeg ønsket, vi møtte henne via nett. Alt gikk veldig bra, selv om jeg var dødsnervøs...å ha med mannen hjalp mye for min del.

Nå i ettertid gjør vi dette kanskje 1 gang pr mnd, har også hatt med ekstra mann. Dette har løftet forholdet vårt utrolig mye, for det er seksuell spenning vi søker med dette.

Anonymkode: 03bdd...ce5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke vært aktuelt her. Jeg har blitt bedratt av to ekser, og følelsen etterpå unner jeg ikke min verste fiende. Så, nei.

Anonymkode: b0d9d...fc9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hadde ikke vært aktuelt her. Jeg har blitt bedratt av to ekser, og følelsen etterpå unner jeg ikke min verste fiende. Så, nei.

Vi snakker jo ikke om å bli bedratt, dette er noe begge er med på. Så da skjer det ikke noe bak ryggen på hverandre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi snakker jo ikke om å bli bedratt, dette er noe begge er med på. Så da skjer det ikke noe bak ryggen på hverandre.

Men jeg er altså ikke homofil. Jeg har ingen interesse av å ligge og se hvordan min mann har sex med en annen dame. 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Tanken på å dele mannen min med noen andre, er helt uaktuell. Uavhengig av kjønn. Det vi deler seksuelt, er noe mellom oss to. Kommer vi til det stadiet der en av oss føler vi trenger en person til i forholdet vårt, så tenker jeg det er på tide å gå hver for oss. 

Anonymkode: 9ada0...dbb

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg gjort. Seansen var veldig fin, men hun stakk av med gubben min. En måned etter at de møttes ville ingen av dem snakke mer med meg.

Anonymkode: 819a3...94c

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det har jeg gjort. Seansen var veldig fin, men hun stakk av med gubben min. En måned etter at de møttes ville ingen av dem snakke mer med meg.

Dette er en naturlig utvikling, men det er en fin spenning, og en fin opplevelse i utgangspunktet. Den nye har alltid en stor fordel når det kommer til å være attraktiv. Så partneren din velger ofte å fortsette med den nye etter slike sextreff.

Anonymkode: 46df3...5ba

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er en naturlig utvikling, men det er en fin spenning, og en fin opplevelse i utgangspunktet. Den nye har alltid en stor fordel når det kommer til å være attraktiv. Så partneren din velger ofte å fortsette med den nye etter slike sextreff.

Med andre ord god grunn til å ikke gjøre det.

Anonymkode: 6fdb8...bc8

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fatter ikke at dere orker å involvere andre inn  i forholdet og ta sjansen på at det skjærer seg til slutt. 
Det er en stor risiko for at det kommer en uønsket interesse for den ene parten, og da starter helvete. 

Anonymkode: d5de4...e9e

• Liker 1
Skrevet

Kansje men mest sannsynlig ikke. Tar ikke sjansen.

Anonymkode: 8c965...6dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Tanken på å dele mannen min med noen andre, er helt uaktuell. Uavhengig av kjønn. Det vi deler seksuelt, er noe mellom oss to. Kommer vi til det stadiet der en av oss føler vi trenger en person til i forholdet vårt, så tenker jeg det er på tide å gå hver for oss. 

Anonymkode: 9ada0...dbb

Uenig. Det er ganske normal fantasi at en mann tenner på spennende med å se sin kjære med en annen mann. Sex og fantasier har ingenting med kjærlighet å gjøre. Det er kun spenning. De jeg har møtt som har hatt den opplevelsen er sterke og trygge par som elsker hverandre høyt. 

Anonymkode: 8d261...2c1

• Liker 1
Skrevet

Fantasi og virkelighet er to forskjellige ting. Svaret er nei. 

Anonymkode: 1ce2c...bf8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

"naturlig utvikling"? Har du tall på hvor ofte det skjer? Jeg vil tro at forholdet var på hell allerede, og at krydder kom for sent og for lite.

Å finne ut om trekanter og større grupper passer inn i livsstilen, bør like gjerne gjøres tidlig i forholdet. 

Anonymkode: 1d614...dba

• Liker 1
Skrevet

Vi har opp gjennom vårt forhold hatt med ulike kvinner. Jeg er bifil, så tenner veldig på dette selv. Mann er uaktuelt. Jeg har ikke det minste lyst til det. Det utelukker også par og swninging at jeg ikke bare ikke tenner på ideen om annen mann, men steiler mot tanken. Egentlig veldig greit, for min mann er heller ikke åpen for ekstra mann. 

Anonymkode: 79457...a50

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva kunne hun andre tilby som du ikke kunne?

Anonymkode: e731b...60e

Skrevet

Nei, for meg er det uaktuelt.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Vi er vanilje og har nok med hverandre. 

Anonymkode: 79440...2bd

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke klart det. 

Anonymkode: 54fef...e40

• Liker 1
Skrevet

Uaktuelt for oss. Mannen ønsker ikke en annen mann inn i bildet, og jeg ønsker ingen andre kvinner. Vi hadde begge blitt sjalu. 

Anonymkode: 20a35...14a

• Liker 2
Skrevet

Uønsket fra begge parter. Vil vi ha sex med andre så gjør vi det bare slutt først.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...