Gå til innhold

Dere menn som tar imot råd fra Andrew Tate og et par av hans tilhengere her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår dere ikke at dere ødelegger for dere selv? "Bli den beste versjonen av deg selv og la DAMA krype og bevise at hun er god nok". "Det er ikke din jobb å gjøre henne fornøyd, hun må være fornøyd fra før, det er hun som må gjøre dere fornøyd". Tror dere virkelig at damer flest gidder å være i et forhold med menn som har slike holdninger? De aller fleste oppegående damer gidder ikke å måtte bevise noe for mannen hver jævla dag, krype, tigge og være som en lydig valp. Det ER faktisk din oppgave å gjøre henne fornøyd. Og det er hennes oppgave å gjøre deg fornøyd. Fokuset bør være på den andre HOS BEGGE. Ikke "meg, meg, meg". Slike selvforherligende menn er utrolig avtennende. Vil dere forbli langtidssingle, så følg disse rådene - en sikker oppskrift på alenetilværelsen.

Anonymkode: 5334f...1be

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel

Anonymkode: ff2da...2c4

• Liker 5
Skrevet

Nå er ikke jeg en tilhenger av Andrew Tate og han har sagt mye piss, men han sier også mye som er veldig bra! Han har mange gode verdier og ofte er videoene av han klippet slik at de kun får frem deler, og da de verste delene. Hvis man ser hele videoene så ser man hva han faktisk sier. 

Anonymkode: 67521...778

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er ikke jeg en tilhenger av Andrew Tate og han har sagt mye piss, men han sier også mye som er veldig bra! Han har mange gode verdier og ofte er videoene av han klippet slik at de kun får frem deler, og da de verste delene. Hvis man ser hele videoene så ser man hva han faktisk sier. 

Kan du nevne 5 ting han sier som er bra?

Anonymkode: 0c7b8...aa4

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sier helt selvsagte ting, som enhver idiot burde ha visst før han slår på videoene hans. Det er intet nytt i rådene om å jobbe hardt og passe på seg selv. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at en giftig Tate er en respons på giftig feminisme. For hver skolegutt som blir fortalt at menn er farlige voldtektsmenn og at han må «sone» for hva noen menn gjorde for 100 år siden så er det en ny potensiell Tate-tilhenger.

Anonymkode: 8339f...6e0

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at en giftig Tate er en respons på giftig feminisme. For hver skolegutt som blir fortalt at menn er farlige voldtektsmenn og at han må «sone» for hva noen menn gjorde for 100 år siden så er det en ny potensiell Tate-tilhenger.

Problemet er likevel at Tate fikser ingenting. Mennene som følger ham, blir enda mer bitre og kvinnehatende enn de var fra før. Jeg har aldri hørt noen si at alle menn er farlige voldtektsmenn. Men jeg har opplevd seksuelt overgrep da jeg var under 16, og ble da ikke trodd av noen, ikke engang av min egen far. Jeg ser også at det er nesten umulig å bli dømt for voldtekt i Norge, fordi alle synes synd på stakkars forbryteren som får livet sitt ødelagt av stigma. Det beviser likevel intet annet enn at kvinners rettssikkerhet mht. seksuelle overgrep er svært svak i Norge i dag. De aller fleste menn er ikke overgripere, de er helt vanlige menn som ønsker å leve vanlige liv, med eller uten dame. 

• Liker 11
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Fokuset bør være på den andre HOS BEGGE. Ikke "meg, meg, meg". Slike selvforherligende menn er utrolig avtennende. Vil dere forbli langtidssingle, så følg disse rådene - en sikker oppskrift på alenetilværelsen.

Nå er jeg ikke den som har noe til overs for Andrew Tate, men når du nevner kritikken av "meg, meg, meg"-kulturen - burde ikke dette gjelde begge kjønn ...?

Anonymkode: ce799...ff0

• Liker 3
Skrevet

Problemet er likevel at Tate fikser ingenting. Mennene som følger ham, blir enda mer bitre og kvinnehatende enn de var fra før.

Det tror jeg gjerne. Jeg kjenner ikke Tate så godt, men hat fostrer hat. Når filmer som viser menn som tafatte tapere framstilles som «progressive» og menn er den gruppen som man alltid og uten risiko kan hate og latterliggjøre så vil menn protestere, ikke noe rart med det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Andrew Tate kan være ganske stygg i kjeften, men han har samtidig noen gode poeng. 

Eksempelvis sier han at det ikke lenger holder å være en god mann for å få en familie, hus og barn. Selv om en mann gjør det han skal, tar utdanning, har jobb og oppfører seg moralsk er det ikke sikkert at det blir en partner og hus på han. Slik var det i gamle dager.

Kvinner ønsker heller å dele på de samme mennene, enn å akseptere en de ikke ser på som verdige.

Det ser vi i dag. Der enkelte menn i løp av livet har kanskje to eller tre kvinner, takket være fri skilsmisse/samboerskap. De får første kull i 20 årene, ett kull i trettiårene med en annen kvinner. Så et kull i 40 årene. Når det kommer til fri sex, så driver også kvinnene på med mange av de samme mennene. De blir gjerne vandt med et viss fysisk utseende og starter å ignorere andre fordi de mener de ikke er verdige nok.

Det er en sannhet i det han sier. Det holder faktisk ikke å være en god mann lenger, særlig viss du som mann vil ha ei kvinne som er på samme attraktivitetsnivå som deg selv. Og vi ser i dag grunnen til at det gamle samfunnet var som det var. Vi er på vei til et ganske ekkelt og stygt samfunn.

Endret av arvidhansen
  • Liker 3
Skrevet
arvidhansen skrev (4 minutter siden):

Andrew Tate kan være ganske stygg i kjeften, men han har samtidig noen gode poeng. 

Eksempelvis sier han at det ikke lenger holder å være en god mann for å få en familie, hus og barn. Selv om en mann gjør det han skal, tar utdanning, har jobb og oppfører seg moralsk er det ikke sikkert at det blir en partner på han. Slik var det i gamle dager.

Kvinner ønsker heller å dele på de samme mennene, enn å akseptere en de ikke ser på som verdige.

Det ser vi i dag. Der enkelte menn i løp av livet har kanskje to eller tre kvinner. De får første kull i 20 årene, ett kull i trettiårene med en annen kvinner. Så et kull i 40 årene. Når det kommer til fri sex, så driver også kvinnene på med mange av de samme mennene. De blir gjerne vandt med et viss fysisk utseende og starter å ignorere andre fordi de mener de ikke er verdige nok.

Det er en sannhet i det han sier. Det holder faktisk ikke å være en god mann lenger, særlig viss du som mann vil ha ei kvinne som er på samme attraktivitetsnivå som deg selv. Og vi ser i dag grunnen til at det gamle samfunnet var som det var. Vi er på vei til et ganske ekkelt og stygt samfunn.

La oss for enkelthets skyld si at det er 50/50 fordeling av heterofile kvinner og menn i befolkningen (det er et lite manneoverskudd, men det er ikke kvinners feil). Da er til en hver tid nøyaktig samme antall kvinner og menn i forhold. Så det holder tydeligvis ikke å være god kvinne lenger heller, eller hvordan var nå det igjen. 

Anonymkode: 3b20f...571

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nå er jeg ikke den som har noe til overs for Andrew Tate, men når du nevner kritikken av "meg, meg, meg"-kulturen - burde ikke dette gjelde begge kjønn ...?

Anonymkode: ce799...ff0

Leser du ikke setningen jeg skriver før den? At fokuset må være på den andre hos BEGGE? Hva tror du at jeg mente med begge?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Setter 100 spenn på at TS ikke får den oppmerksomheten fra menn som hun ønsker. 

Anonymkode: aaf27...028

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
arvidhansen skrev (10 minutter siden):

Eksempelvis sier han at det ikke lenger holder å være en god mann for å få en familie, hus og barn. Selv om en mann gjør det han skal, tar utdanning, har jobb og oppfører seg moralsk er det ikke sikkert at det blir en partner og hus på han. Slik var det i gamle dager.

Det ser vi i dag. Der enkelte menn i løp av livet har kanskje to eller tre kvinner, takket være fri skilsmisse/samboerskap. De får første kull i 20 årene, ett kull i trettiårene med en annen kvinner. Så et kull i 40 årene. Når det kommer til fri sex, så driver også kvinnene på med mange av de samme mennene. De blir gjerne vandt med et viss fysisk utseende og starter å ignorere andre fordi de mener de ikke er verdige nok.

Og det har aldri holdt å være en god kvinne. Gode kvinner hadde ofte menn som ikke var gode, som bedro, som slo, ikke gav henne penger til mat, osv. Det var ikke bedre for kvinnen før. Det var et ganske ekkelt og stygt samfunn for kvinner. 

Anonymkode: 49bbe...b7f

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
arvidhansen skrev (13 minutter siden):

Selvfølgelig er det ingen sannhet i det. Jeg kjenner både menn og kvinner som har hatt barn fra før. Min mann har barn med eksen, jeg har også barn med eksen. Min eks var ingen "populær, superkjekk og rik" mann, men helt vanlig mann, med gjennomsnittlig utseende, lønn, inntekt osv. Han var også lavere enn meg. Grunnen til at jeg gikk var ikke fordi jeg hele tiden jog etter noe bedre, men fordi han viste seg uegnet til å være en god partner og far. Min mann gikk fra sin eks fordi hun var en utro bitch. 

Som brukeren over påpeker, det er til enhver tid like mange single menn som kvinner. Så ditt regnestykke går ikke opp.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Setter 100 spenn på at TS ikke får den oppmerksomheten fra menn som hun ønsker. 

Anonymkode: aaf27...028

Hvorfor skal jeg ønske oppmerksomhet fra menn når jeg har vært gift de siste 10 årene? Jeg får all oppmerksomheten jeg vil fra min egen mann, hva skal man med flere? Og jo, både mannen min og jeg er fokusert på å gjøre den andre lykkelig, ikke å få egen lykke gjennom å bruke partneren som en gjenstand.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Og det har aldri holdt å være en god kvinne. Gode kvinner hadde ofte menn som ikke var gode, som bedro, som slo, ikke gav henne penger til mat, osv. Det var ikke bedre for kvinnen før. Det var et ganske ekkelt og stygt samfunn for kvinner. 

Anonymkode: 49bbe...b7f

Nettopp. "Femme fatale" som gjerne hadde masse partnere, uvaner som røyking og alkohol, var den typiske elskerinnen, mens "den gode kvinnen" - kona - ble ansett som kjedelig, "satt" og rutine.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La oss for enkelthets skyld si at det er 50/50 fordeling av heterofile kvinner og menn i befolkningen (det er et lite manneoverskudd, men det er ikke kvinners feil). Da er til en hver tid nøyaktig samme antall kvinner og menn i forhold. Så det holder tydeligvis ikke å være god kvinne lenger heller, eller hvordan var nå det igjen. 

Anonymkode: 3b20f...571

Det du ikke må glemme er at kvinner har et smalere fruktbarhetsvindu enn menn og kvaliteten av den går raskere ned. En mann i 20 årene har ikke så mye mer verdi enn en mann i 30 årene. Ei kvinne i 20 årene vil være mye mer attraktiv for en mann enn ei kvinne i 30 årene. Det er snakk om 10 vs 20 år igjen med fruktbarhet.

Så noen menn bruker fruktbarhetsvinduet til flere kvinner. Når disse kvinnenes feuktbarhet er over vil de ofte være alene resten av livet. Noen menn har altså flere kvinner. Menn uten barn vil ofte leve i håpet av å finne ei kvinne som kan få barn og som er omkring like attraktive som de selv. Det skjer sjeldnere i dag pga sumfunnsstrukturer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
arvidhansen skrev (1 minutt siden):

Det du ikke må glemme er at kvinner har et smalere fruktbarhetsvindu enn menn og kvaliteten av den går raskere ned. En mann i 20 årene har ikke så mye mer verdi enn en mann i 30 årene. Ei kvinne i 20 årene vil være mye mer attraktiv for en mann enn ei kvinne i 30 årene. Det er snakk om 10 vs 20 år igjen med fruktbarhet.

Så noen menn bruker fruktbarhetsvinduet til flere kvinner. Når disse kvinnenes feuktbarhet er over vil de ofte være alene resten av livet. Noen menn har altså flere kvinner. Menn uten barn vil ofte leve i håpet av å finne ei kvinne som kan få barn og som er omkring like attraktive som de selv. Det skjer sjeldnere i dag pga sumfunnsstrukturer.

Forskningen viser at de fleste menn som ikke har barn ved fylte 40 år, aldri får barn. Altså, de fleste menn får sitt første barn når de er under 40. Jeg opplevde også å være mer attraktiv som 30-åring enn 20-åring. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det stråler "dårlig selvbilde" av Tate. Kan du tenke det hvordan de som følger ham har det? De prøver å jobbe med selvtilliten. Den énøyde leder de blinde.

Anonymkode: 087a7...8a1

• Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...