Gå til innhold

Ugress og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke en som liker å luke, derfor litt store grønne områder i singelen. Ene naboen min har top notch hage og gårdsplass. Nå fant jeg faktisk ur i går at han går med flammekaster over singelen. Det er jo ikke rart han ikke har ugress i singelen.

Vurderer å kjøpe flammekaster selv, men vil bare forhøre meg om andre har erfaringer med det

Anonymkode: 07eb1...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes masse å få kjøpt til dette, essensen er ikke å brenne ugresset, men svi det og la det dø etter et par dager. 

Mye enklere enn å luke for hånd. 

Anonymkode: 12438...3ae

Skrevet

Flammekaster regnes som våpen i Norge. Så da har naboen din noen tillatelser som folk flest ikke har....

Anonymkode: 7ef96...b83

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde heller brukt damp, kokende vann eller eddik.

Anonymkode: 29247...67b

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke en som liker å luke, derfor litt store grønne områder i singelen. Ene naboen min har top notch hage og gårdsplass. Nå fant jeg faktisk ur i går at han går med flammekaster over singelen. Det er jo ikke rart han ikke har ugress i singelen.

Vurderer å kjøpe flammekaster selv, men vil bare forhøre meg om andre har erfaringer med det

Anonymkode: 07eb1...480

Det er også en mulighet for at naboen lar deg låne selve utstyret mot at du stiller med egen gass... Det er ikke særlig til slitasje på slike, og det blir avogtil litt tullete om hele rekkehusrekka på 20 enheter skal ha hver sin gressklipper, kompostkvern, feiemaskin, ugressbrenner, snøfreser, tilhenger med tak, asfaltutlegger og hoppetusse. 

Skrevet

ugressbrenner kalles det sikkert, det får man kjøpt på felleskjøpet:)

Anonymkode: fec50...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...