AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Jeg sliter ekstremt med kvalme og oppkast. Og jeg jobber i barnehage så kjenner jeg blir fortere sliten og trøtt. men «bare» uke 9+4. er det for tidlig å si ifra? Føler jo de på jobb lurer når jeg er mye borte. Når sa dere ifra på jobben? Anonymkode: 18346...001
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 Kan du ikke bare si det da? Du må ikke, men da er katta ute av sekken og du får mer forståelse og hjelp om du trenger det. Alle har nok skjønt det uansett 😊 Gratulerer! Anonymkode: 8ab80...828
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 Første sa jeg fra i uke 16. Andre i uke 12 og sistemann måtte jeg si fra i uke 9-10 fordi jeg var mye dårlig, og borte fra jobb. Greit at arbeidsgiver vet hvorfor man er slapp, dårlig og endel syk Anonymkode: 7465f...0ae
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Første sa jeg fra i uke 16. Andre i uke 12 og sistemann måtte jeg si fra i uke 9-10 fordi jeg var mye dårlig, og borte fra jobb. Greit at arbeidsgiver vet hvorfor man er slapp, dårlig og endel syk Anonymkode: 7465f...0ae Tusen takk for svar:). Er det jeg tenker å er jo greit sjefen vet hvorfor jeg er så dårlig Anonymkode: 18346...001
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke bare si det da? Du må ikke, men da er katta ute av sekken og du får mer forståelse og hjelp om du trenger det. Alle har nok skjønt det uansett 😊 Gratulerer! Anonymkode: 8ab80...828 Tusen takk😊. Haha ja trur de fleste har skjønt det. Måtte ringe idag også og si jeg var dårlig🙊. Får vel bare si ifra idag til sjefen Anonymkode: 18346...001 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Skrevet 18. september 2023 Jeg måtte si ifra i uke 7-8, fordi jeg var så dårlig. Gikk bare fint, og nå nærmer termin seg med stormskritt😊 Syntes det var greit å ha gjort, for jeg hadde trengt litt forståelse om det gikk galt også. Anonymkode: 2b231...93a
mereo Skrevet 18. september 2023 #7 Skrevet 18. september 2023 Uke 7 sa jeg i fra fordi jobben var i nedbemanningsprosess og jeg ble sykemeldt pga kvalme. Det var for å unngå spekulasjoner angående sykemeldingen. Du velger selv når det passer deg. Men jeg tror jeg hadde valgt å si det som det var med tanke på kvalmen. Plutselig blir du sykemeldt pga den. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8 Skrevet 18. september 2023 Jeg er 7 uker på vei idag og sliter med det samme, og skal skrive det til sjefen nå. Ber om at det holdes hemmelig, for de andre får jo vite det tidsnok uansett Anonymkode: 23dec...3d9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #9 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg måtte si ifra i uke 7-8, fordi jeg var så dårlig. Gikk bare fint, og nå nærmer termin seg med stormskritt😊 Syntes det var greit å ha gjort, for jeg hadde trengt litt forståelse om det gikk galt også. Anonymkode: 2b231...93a takk for svar😊. Føler tiden bare går så sakte nå men som du sier plutselig er det termin🙊 når jeg leste dette nå fikk jeg mere «styrke» til å bare ringe å si ifra nå🙈 Anonymkode: 18346...001
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #10 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er 7 uker på vei idag og sliter med det samme, og skal skrive det til sjefen nå. Ber om at det holdes hemmelig, for de andre får jo vite det tidsnok uansett Anonymkode: 23dec...3d9 Gratulerer!😊. Håper du også blir bedre fordi denne kvalmen er slitsom🥵. Morsomt at du også skal ha et april barn😁 Anonymkode: 18346...001
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #11 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gratulerer!😊. Håper du også blir bedre fordi denne kvalmen er slitsom🥵. Morsomt at du også skal ha et april barn😁 Anonymkode: 18346...001 Takk det samme! 😊Er fælt ja, skal ingenting til før jeg føler jeg må spy nå. Men fikk veldig fin respons fra sjefen, så det var hyggelig. April er en kjempefin måned å få barn i, har en gutt fra før som ble født tidlig i april i fjor 🥰 Mulig det blir uti mai før nestemann melder sin ankomst, men fortsatt helt supert å få barn på våren, så det er bare å glede seg! Anonymkode: 23dec...3d9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #12 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk det samme! 😊Er fælt ja, skal ingenting til før jeg føler jeg må spy nå. Men fikk veldig fin respons fra sjefen, så det var hyggelig. April er en kjempefin måned å få barn i, har en gutt fra før som ble født tidlig i april i fjor 🥰 Mulig det blir uti mai før nestemann melder sin ankomst, men fortsatt helt supert å få barn på våren, så det er bare å glede seg! Anonymkode: 23dec...3d9 Takk😊. Så bra sjefen din til det fint! Ringte inn selv og hun tok det fint her å. En lettelse å få det ut av verden🙈😊. Har et barn fra før jeg også som er født i mars 21 . Så litt glad det blir april nå så de ikke er så langt unna hverandre😁 får håpe tiden går fort🤞🏻🙊. Anonymkode: 18346...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå