AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Og det gir seg ikke heller. Jeg trodde det bare var en fase, en liten 40-års krise da jeg falt for en annen mann, men det gir seg søren meg ikke. Nå, etter et par år med å fornekte denne forelskelsen og late som det ikke skjedde, skjer det igjen med en annen mann. Dette er menn jeg normalt sett ikke ville tenkt på en gang, men nå blir jeg forelsket. I tillegg til dette, drømmer jeg om at mannen min hjemme forlater meg. Jeg drømmer om friheten, kunne bestemme alt selv uten å avtale alt med han, kunne våkne alene i den store senga, ikke ta hensyn til frokost, middag, ferier eller alt annet, bare bestemme selv. Jeg har begynt å øve meg på livet alene, fylle luft i dekkene på bilen, snakke med banken, fikse ting han vanligvis har fikset. Skyver jeg han ut? Noen som kjenner seg igjen? Er jeg på vei ut av forholdet? For å være ærlig, drømmer jeg om at han skal være utro og forlate meg. Det hadde kanskje vært det beste utfallet, så hadde jeg gått fri fra den dårlige samvittigheten….. Anonymkode: e1acf...483 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 Jeg hadde en periode for noen år siden hvor jeg kjente på en slags sorg over å aldri skulle oppleve det begjæret og den spenningen som en ny og fremmed mann innebærer. Nå har det gitt seg, men jeg føler isteden for på en lengsel etter frihet. Som du sier: å våkne opp alene, ikke ha ansvar for noen andre, komme hjem til tomt og ryddig hus, kunne gjøre ting på impuls osv. Har hatt noen kvelder hvor jeg har sett på leiligheter på finn, og regnet på hva jeg har råd til - men innerst inne vet jeg at det ikke er det jeg vil. Jeg elsker mannen min og han er fantastisk, det samme er barna, det er bare litt mye for meg nå med egen sykdom og ekstra behov hos det ene barnet. Hadde jeg ikke vært så trygg på at dette er mannen jeg virkelig vil ha, og til og med fått følelser for en annen, hadde jeg nok vært akkurat der du er. Hvordan er forholdet deres? Kanskje kan ting bli bedre med bedre kommunikasjon? Parterapi har hjulpet helt enormt her ❤️ Anonymkode: a31aa...476
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 Du bør ta det opp med mannen din. Det er han dette angår, like mye som deg selv. Er du så tøff i trynet som du beskriver bør du være ærlig. Du trenger bekreftelser og spenning. Du må ikke sette hele familien over styr for å oppnå det. Kanskje kan han gi deg en frikveld i uka. Menn er forskjellige. Mange er fullstendig monogame, og ekskluderer alt annet, bare fordi de tror kona forventer det og ingen ting annet. Anonymkode: 8a7df...a05
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Skrevet 18. september 2023 Jeg tror dette er ganske vanlig. Jeg kan også ønske meg ut av forholdet og hamsterhjulet i perioder - men så vet jeg at det vil jeg likevel ikke. Jeg er spent på hvordan forholdet blir når barna plutselig er store og vi får masse egentid og tid til hverandre. Du får vurdere om du faktisk ikke elsker mannen din nok til å bli, forhold går opp og ned og gjør seg ikke selv. Alle disse tankene på andre menn er helt naturlige, men man trenger ikke nære dem mer enn høyest nødvendig. Tror ikke det er smart å fortelle mannen ag du går rundt og er forelsket i andre om du ikke faktisk vil gå fra ham - men du kan jo fint finne på noe hyggelig for bare deg og ham der dere kan ha det gøy sammen får tid til å nyte hverandre 😊 Anonymkode: 0795b...48f 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 Vi har vært i parterapi, jeg har vært hos legen, og vi har vært hos sexolog. Ingen effekt. Fysisk sett er jeg frisk, men sexlysten er ikke-eksisterende (på ham). På andre derimot… Dere nevner finne på ting sammen bare han og jeg. Jeg har ikke lyst. Hvis jeg får en åpen kveld, vil jeg bare være med meg selv, til nød en venninne. Jeg har ikke lyst til å leke kjærester, og aller verst, måtte ligge med han etterpå fordi han forventer det. Vi har gjort det et par ganger det siste året, men det gjør bare vondt verre. Det virker mer alvorlig, dette, enn en fase alle blåser av og sier at det går over. Det går jo ikke over, det bare varer og varer og varer. TS Anonymkode: e1acf...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå