AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 En telefon til legen kanskje... Vi vet ikke hva du har fått.. Anonymkode: 0aec0...022
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En telefon til legen kanskje... Vi vet ikke hva du har fått.. Anonymkode: 0aec0...022 Fastlege?? Synes det er så flaut Anonymkode: 51540...b31
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fastlege?? Synes det er så flaut Anonymkode: 51540...b31 Ja.. Du må mest sannsynlig levere inn en urinprøve. Så bare ring ned og forklar du, så kan du innom med en prøve. Så ringer de deg om det skulle gi utslag på noe. Anonymkode: 0aec0...022
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja.. Du må mest sannsynlig levere inn en urinprøve. Så bare ring ned og forklar du, så kan du innom med en prøve. Så ringer de deg om det skulle gi utslag på noe. Anonymkode: 0aec0...022 Må jeg ikke sjekke hos gynekolog? De kan vel ikke se i urinprøve om det er bakteriell vaginose, sopp eller klamydia feks?? Anonymkode: 51540...b31
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #7 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Må jeg ikke sjekke hos gynekolog? De kan vel ikke se i urinprøve om det er bakteriell vaginose, sopp eller klamydia feks?? Anonymkode: 51540...b31 Nei dette testes hos fastlegen. Ingen fastleger på jord som tenker på dette som noe annet enn en helt vanlig del av kroppen. Chlamydia og gonoré og bakteriell uronveisinfeksjon kan sjekkes i urin så du kan jo først bare ringe legekontoret og be om du kan levere en urinprøve, og be om legetime hvis det ikke er noen forklaring på prøvene. Du kan også gå til privat gynekolog om du absolutt ikke vil gå til fastlege men det koster jo 10 ganger så mye. Anonymkode: b412e...d18
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8 Skrevet 18. september 2023 Bestilte legetime, men fikk bare om tre uker😭 Anonymkode: 51540...b31
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #10 Skrevet 18. september 2023 Fastlegen evt henvise gynekolog. Greit få sjekket. Flaut? For en lege er det like kjedelig se på et underliv som det er å kikke ned på mandlene dine i halsen😉😅 Anonymkode: cf189...ecd
Kullsyrevann Skrevet 18. september 2023 #11 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Må jeg ikke sjekke hos gynekolog? De kan vel ikke se i urinprøve om det er bakteriell vaginose, sopp eller klamydia feks?? Anonymkode: 51540...b31 Herlighet, å teste for kjønnssykdommer er da ikke en stor greie. Det gjør ikke vondt og det er utrolig fint å vite at man har tatt ansvar for sin egen helse. Er man voksen nok til å ha sex må man også være tøff nok til å teste seg. Det involverer en vattpinne/urinprøve, og er man ekstra ansvarlig så tar man blodprøve også for å utelukke skumlere sykdommer. Privat er ikke nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #12 Skrevet 18. september 2023 https://www.nettlegevakt.no/klamydia/?gad=1&gclid=EAIaIQobChMIlvKj2dW0gQMVbIpoCR05Ywb_EAAYASAAEgIgdPD_BwE Jeg googlet «kjønnssykdommer lege på nett». Så nå tenker vel Google sitt om meg, og jeg ser frem til å se hvilke reklamer jeg får framover. 🤣 You’re welcome. Ikke vent med dette i tre uker. Anonymkode: 38f65...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå