Gå til innhold

Har mye tynt gjennomsiktig/gult utflod med litt vond lukt (ikke fiskelukt) også klør det litt og svir litt når jeg tisser. Hva har jeg fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp😭

Anonymkode: 51540...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En telefon til legen kanskje... Vi vet ikke hva du har fått..

Anonymkode: 0aec0...022

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En telefon til legen kanskje... Vi vet ikke hva du har fått..

Fastlege?? Synes det er så flaut

Skrevet

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fastlege?? Synes det er så flaut

Ja.. Du må mest sannsynlig levere inn en urinprøve. Så bare ring ned og forklar du, så kan du innom med en prøve. Så ringer de deg om det skulle gi utslag på noe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja.. Du må mest sannsynlig levere inn en urinprøve. Så bare ring ned og forklar du, så kan du innom med en prøve. Så ringer de deg om det skulle gi utslag på noe.

Må jeg ikke sjekke hos gynekolog? De kan vel ikke se i urinprøve om det er bakteriell vaginose, sopp eller klamydia feks??

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Må jeg ikke sjekke hos gynekolog? De kan vel ikke se i urinprøve om det er bakteriell vaginose, sopp eller klamydia feks??

Nei dette testes hos fastlegen. Ingen fastleger på jord som tenker på dette som noe annet enn en helt vanlig del av kroppen. Chlamydia og gonoré og bakteriell uronveisinfeksjon kan sjekkes i urin så du kan jo først bare ringe legekontoret og be om du kan levere en urinprøve, og be om legetime hvis det ikke er noen forklaring på prøvene.

Du kan også gå til privat gynekolog om du absolutt ikke vil gå til fastlege men det koster jo 10 ganger så mye.

Anonymkode: b412e...d18

Skrevet

Bestilte legetime, men fikk bare om tre uker😭

Skrevet

.

Skrevet

Fastlegen evt henvise gynekolog. Greit få sjekket.

Flaut? For en lege er det like kjedelig se på et underliv som det er å kikke ned på mandlene dine i halsen😉😅

Anonymkode: cf189...ecd

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Herlighet, å teste for kjønnssykdommer er da ikke en stor greie. Det gjør ikke vondt og det er utrolig fint å vite at man har tatt ansvar for sin egen helse. Er man voksen nok til å ha sex må man også være tøff nok til å teste seg. Det involverer en vattpinne/urinprøve, og er man ekstra ansvarlig så tar man blodprøve også for å utelukke skumlere sykdommer. 

Privat er ikke nødvendig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...