Gå til innhold

Liker damer pappakropp fordi de er lubne selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser her inne at mange damer tenner på "pappakroppen", men så skriver de at de er lubne eller tykke selv også.

Er det litt sånn "krake søker make"?

Anonymkode: f87c9...594

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært slank, og som barn var jeg for tynn. Jeg foretrekker noen kilo for mye. Jeg tenner ikke på tynne menn. Høy, kraftig sterk kropp med littegrann mage er det mest sexye i mine øyne!

Anonymkode: a5758...687

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, men jeg tror en del kvinner liker lubne menn fordi de ønsker å være mindre enn mannen. På samme måte som mange kvinner foretrekker at mannen er høyere enn dem. 

Anonymkode: 7490d...f36

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har alltid tent kun på normalvektige menn. Nå har jeg møtt en mann som jeg synes er en helt fantastisk mann. Han har vel omtrent det noen kaller pappakropp, og akkurat han tenner jeg veldig på. Men det er fordi han er den han er, ikke fordi han har en slik kropp. Men på ham er den deilig :)

Har forøvrig alltid vært slank selv.

Anonymkode: 5713f...5c7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg leser her inne at mange damer tenner på "pappakroppen", men så skriver de at de er lubne eller tykke selv også.

Er det litt sånn "krake søker make"?

Anonymkode: f87c9...594

Vel. Selv er jeg over snittet trent. Inntil nylig jobbet som PT. 
Jeg elsker typisk «dad bod». Samboeren min hadde det da jeg traff han og vi begynte å date. Han har det enda😊

Min trening går på at jeg rent individuelt elsker prestasjon og mestring, samt at PT var en jobb i tillegg til personlig interesse i trening. Det har ikke noe med hva jeg finner fysisk attraktivt hos andre 💁🏼‍♀️

Anonymkode: a3cef...e12

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes ikke det er pent jeg. 

Anonymkode: e59ae...09b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har alltid vært slank selv, men foretrekker at mannen har litt mage. Jeg vet ikke helt hvor grensen for dad bod går da. For min del trenger ikke mannen være overvektig, det er vel mer det at jeg ikke synes det er attraktivt med veldig påfallende muskler, hverken på kvinner eller menn. Dermed er six pack ikke noe for meg.

Anonymkode: 2ea00...896

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min samboer er tynn som ei flis og hun påstår at hun synes dadbod er tiltrekkende 

Anonymkode: 300c5...965

Skrevet

En pappakropp gir inntrykk av at man kan chille på sofaen i joggebukse og kose seg med god mat og snacks. En pappakropp gjør at man kan slappe av. En pappakropp gjør at man ikke føler noe press når det kommer til kropp.

En mann med en six-pack det er stress. Det legger press på å selv opprettholde en slik kropp. Det gir ikke rom for å slappe av. Det krever for mye. Og er mindre attraktivt, pga. alt som kommer med det. Visuelt utseende er faktisk ikke alt. Om jeg ønsker noe pent å se til, da kjøper jeg meg et maleri eller noe isteden.

Anonymkode: 33430...b17

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg liker menn med litt kraftige kropper. Min eks er ganske overvektig feks. Jeg er selv ti kilo overvektig med kiloene jevnt utover. 

Jeg har aldri hatt så god sex når jeg begynte å treffe menn som er normalvektig. Kjæresten min nå er tynn men trener styrke. Nå kan jeg aldri gå tilbake til bamsemenn som svetter og sliter under akten. 🙈

Anonymkode: 1a005...2c3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er nok tilfellet for mange. Krake søker make. Sjeldnere med par hvor den ene er feit og den andre veldig slank. Men det finnes mange nok av de til å motbevise teorien.

Anonymkode: cb2e6...7c8

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror mange liker den mannen de har, og at mange menn har pappakropp.

Anonymkode: 4ac01...7de

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror mange liker den mannen de har, og at mange menn har pappakropp.

Anonymkode: 4ac01...7de

Det er nok mye det og det at ettersom gjennomsnittskvinnen og mannen har blitt feitere så liker de også feitere partnere. Dadbod greia har jo kommet samtidig som Thicc chick.  

Anonymkode: d1b14...d49

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Både slanke og feite damer liker bamsemenn stort sett

Anonymkode: 90eec...e09

• Liker 4
Skrevet

Joggebukse og Netflix og snop i sofaen er livsstil. Tror nok disse folka trives best med likesinnede. Jeg synes disse "pappakroppene" er skikkelig lite tiltrekkende, og hadde strøket med av Netflix og snacks i sofaen, det høres kjedelig ut, det.

Anonymkode: 3304d...b20

• Liker 7
Skrevet

Jeg er slank, med en bmi på 21, men jeg foretrekker lettere overvektige menn. Det er noe trygt og varmt over en sånn mann.

Anonymkode: 238c5...98c

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke overvektig, men kroppen som 40 er jo ikke som kroppen som 20. Det samme gjelder jo for de fleste menn. 

Tror det bare er en naturlig justering av forventninger. Å forvente en stram sexpack fra 40-50 år gamle menn er statistisk mer vanskelig. Og tror den veltrente mannen ville ønsket en som også elsker trening (ikke meg) 

Anonymkode: 1fe6f...50c

• Liker 5
Skrevet

Det tror jeg og det er nok derfor kraftigere hunder også har blitt mer populært. Ingen vil ha en ved siden av seg som fremhever størrelsen din

Anonymkode: 1f146...8cc

• Liker 1
Skrevet

Når damer sier de liker "pappakropp" så mener de en godt trent far med godt utseende som bare har lagt på seg 1-2 kg og ikke er ripped lengre siden hverdagslivet tar på. Det er klart de liker dette. 

Den reelle pappakroppen er jo en pæreformet lubben gubbe med dårlig hud. Dette liker ingen kvinner.

Igjen et bevis på at kvinner er særs lite realitetsorienterte. 

Anonymkode: 5e565...b7b

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er ganske så lubben, men faller for slanke/tynne menn. Pupper og stor mage hos menn er ikke attraktivt for meg. 

Anonymkode: 77315...47e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...