AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jeg har flere kvinnelige venner som jeg tilbringer tid med, og alle vet at jeg har kjæreste og noen av de har møtt min kjæreste. Likevel får jeg hint om at de kunne tenke seg at jeg sammen med de. Hvorfor holder de på sånn når jeg er åpen om at jeg har dame, og sier at jeg er glad i kjæresten min og at vi bor sammen? Har alle damer skjult agenda eller sender jeg ut ubevisst flørtende signaler? Anonymkode: ed0d3...507
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Jeg hadde ikke giddet å sjanse på en fyr som ikke viste interesse tilbake. Synes du bør tenke deg om om du ikke sender ut feil signaler. Og hvorfor fortsetter du vennskapet med disse når de har null respekt for kjæresten din og forholdet dere har? Hadde en kompis av meg holdt på slik, så hadde jeg avsluttet vennskapet! Anonymkode: 72f68...475 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har flere kvinnelige venner som jeg tilbringer tid med, og alle vet at jeg har kjæreste og noen av de har møtt min kjæreste. Likevel får jeg hint om at de kunne tenke seg at jeg sammen med de. Hvorfor holder de på sånn når jeg er åpen om at jeg har dame, og sier at jeg er glad i kjæresten min og at vi bor sammen? Har alle damer skjult agenda eller sender jeg ut ubevisst flørtende signaler? Anonymkode: ed0d3...507 Hadde jeg vært din dame ville jeg avsluttet forholdet med deg. Selvsagt er det noe du gjør som inviterer til dette. Anonymkode: 94c08...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har flere kvinnelige venner som jeg tilbringer tid med, og alle vet at jeg har kjæreste og noen av de har møtt min kjæreste. Likevel får jeg hint om at de kunne tenke seg at jeg sammen med de. Hvorfor holder de på sånn når jeg er åpen om at jeg har dame, og sier at jeg er glad i kjæresten min og at vi bor sammen? Har alle damer skjult agenda eller sender jeg ut ubevisst flørtende signaler? Anonymkode: ed0d3...507 Dette høres rart ut. Det er en ting å si: «jeg har kjæreste» det er noe annet og langt viktigere å «vise» at man har kjæreste, og Ikke er interessert i andre. Du gjør nok ikke det. normale venner respekterer andre venner og deres forhold. Dette høres ikke ut som venner, det høres mer ut som damer du har funnet og gitt uttrykk for å ha noe interesse for, for deretter å lette samvittigheten ved å si: «jeg har kjæreste altså» Hvis du har respekt for kjæresten din så er det svært spesielt av deg å ikke avslutte relasjoner som åpenbart ikke er normale vennskap. Slike relasjoner pleier de fleste normale å kutte ut når de er i forhold. Men du har kanskje behov for oppmerksomheten. Anonymkode: 8900d...a87 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 Jeg har manøige venner. Og har vært gift i mange år. Jeg toner veldig ned venskap på de som viser meg interesse. Fordi de er interessert og ikke da en venn. Jeg gjør meg ikke uvenner med dem. Men jeg kutter det ned til å prate om vi tilfeldig møtes. Anonymkode: 0622f...13b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde jeg vært din dame ville jeg avsluttet forholdet med deg. Selvsagt er det noe du gjør som inviterer til dette. Anonymkode: 94c08...f1c Jeg hadde avsluttet forholdet hvis mannen viste seg å ha "mange venninner han tilbringer en del tid med". Altså har man kjæreste, men velger heller å tilbringe de få fritimene etter jobb med andre damer. Selvfølgelig sender dette ut signaler om at denne tiden er mer verdifull for ham enn samvær med kjæresten. Anonymkode: 84fc0...cbf
Andro Skrevet 18. september 2023 #7 Skrevet 18. september 2023 De respekterer ikke forholdet ditt, de respekterer ikke grensene dine, og dermed; heller ikke deg. Folk som ser opptatthet som en utfordring er personer som har desperat behov for selvbekreftelse, og tar det som en slags konkurranse. Og tro meg: Det er ikke deg de damene er interessert i, men erobringen. Fok som ikke respekterer et nei er dårlige mennesker; de er ikke venner. Jeg har venner av alle kjønn, og det har aldri vært noe problem. Grunnen til at det ikke er et problem, er at jeg ikke er venn med noen der en av oss har en form for tiltrekning. Det går ikke. Da vil den ene alltid jakte, og den andre alltid måtte bruke energi på å forsvare grensene sine. Det er ikke avslappende eller hyggelig med slike relasjoner. Er helt uenig med at man skal bestemme hvilket kjønn ens kjærestes venner skal ha. Det de over her går for er voldsutøvelse; å kontrollere partnerens kommunikasjon og omgangskrets. Det er ikke greit. Man eier ikke hverandre. Du må gjerne fortsette å ha venner av alle kjønn, men du må lære deg å distansere deg fra dem som bare er ute etter å manipulere deg. Sannsynligvis syns du at det er hyggelig med oppmerksomheten som disse damene gir deg i et vennskap, men du må innse at du ikke kan bruke fritiden din på dem som har baktanker med å egle seg innpå deg. Sunne vennskap har ikke slike utfordringer som det du beskriver. Der vil man hverandre godt, kan slappe av, senke skuldrene og være seg selv. Der er ingen ute etter å ødelegge hverandres forhold, og jakte på opptatte venner. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8 Skrevet 18. september 2023 Andro skrev (10 minutter siden): De respekterer ikke forholdet ditt, de respekterer ikke grensene dine, og dermed; heller ikke deg. Folk som ser opptatthet som en utfordring er personer som har desperat behov for selvbekreftelse, og tar det som en slags konkurranse. Og tro meg: Det er ikke deg de damene er interessert i, men erobringen. Fok som ikke respekterer et nei er dårlige mennesker; de er ikke venner. Jeg har venner av alle kjønn, og det har aldri vært noe problem. Grunnen til at det ikke er et problem, er at jeg ikke er venn med noen der en av oss har en form for tiltrekning. Det går ikke. Da vil den ene alltid jakte, og den andre alltid måtte bruke energi på å forsvare grensene sine. Det er ikke avslappende eller hyggelig med slike relasjoner. Er helt uenig med at man skal bestemme hvilket kjønn ens kjærestes venner skal ha. Det de over her går for er voldsutøvelse; å kontrollere partnerens kommunikasjon og omgangskrets. Det er ikke greit. Man eier ikke hverandre. Du må gjerne fortsette å ha venner av alle kjønn, men du må lære deg å distansere deg fra dem som bare er ute etter å manipulere deg. Sannsynligvis syns du at det er hyggelig med oppmerksomheten som disse damene gir deg i et vennskap, men du må innse at du ikke kan bruke fritiden din på dem som har baktanker med å egle seg innpå deg. Sunne vennskap har ikke slike utfordringer som det du beskriver. Der vil man hverandre godt, kan slappe av, senke skuldrene og være seg selv. Der er ingen ute etter å ødelegge hverandres forhold, og jakte på opptatte venner. Et sunt forhold er heller ikke et forhold der mannen heller vil være sammen med andre damer enn kjæresten sin. Ved å investere seg i disse damene, gir han dem hint om at han kan være interessert. Anonymkode: 84fc0...cbf
Andro Skrevet 18. september 2023 #9 Skrevet 18. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et sunt forhold er heller ikke et forhold der mannen heller vil være sammen med andre damer enn kjæresten sin. Ved å investere seg i disse damene, gir han dem hint om at han kan være interessert. Anonymkode: 84fc0...cbf For noe tull. Sunne forhold innebærer ikke at man er sammen 24/7, og at man ikke kan ha venner. Sunne forhold innebærer at man har både egne og felles venner og aktiviteter. Endret 18. september 2023 av Andro 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #10 Skrevet 18. september 2023 Andro skrev (13 minutter siden): For noe tull. Sunne forhold innebærer ikke at man er sammen 24/7, og at man ikke kan ha venner. Sunne forhold innebærer at man har både egne og felles venner og aktiviteter. Nei, men å være venn med mange damer, og tilbringe tid med dem alle, er unormalt. Hva skal man med en kjæreste når man hele tiden er med andre? Anonymkode: 84fc0...cbf
Andro Skrevet 18. september 2023 #11 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men å være venn med mange damer, og tilbringe tid med dem alle, er unormalt. Hva skal man med en kjæreste når man hele tiden er med andre? Anonymkode: 84fc0...cbf Det er du som påstår at det er "hele tiden". Det er aldri kritikkverdig å bruke tid med venner.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #12 Skrevet 18. september 2023 Hvor mye er du med disse venninnene i uken? Hva gjør dere på når ikke kjæresten din er med? Anonymkode: 72f68...475
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #13 Skrevet 18. september 2023 Andro skrev (2 minutter siden): Det er du som påstår at det er "hele tiden". Det er aldri kritikkverdig å bruke tid med venner. Nei, men da har man kanskje ikke tid til en kjæreste. Anonymkode: 84fc0...cbf
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #14 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mye er du med disse venninnene i uken? Hva gjør dere på når ikke kjæresten din er med? Anonymkode: 72f68...475 Og ikke minst, HVORFOR er kjæresten aldri med? Har hun i det hele tatt møtt disse såkalte venninnene? Anonymkode: 84fc0...cbf
Andro Skrevet 18. september 2023 #15 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men da har man kanskje ikke tid til en kjæreste. Anonymkode: 84fc0...cbf Herregud, for en dømmende tone. Du er sekundærsjalu, uten å vite noe som helst om livssituasjonen hans. Hadde kjæresten min og jeg hatt fri til ulike tider, eller bodd langt fra hverandre så ville jeg virkelig ønsket at han hadde sine egne venner å bruke tid med. Ingen kan være alt for hverandre. I alle fall ikke venner. Kjærester er noe annet.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #16 Skrevet 18. september 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Herregud, for en dømmende tone. Du er sekundærsjalu, uten å vite noe som helst om livssituasjonen hans. Hadde kjæresten min og jeg hatt fri til ulike tider, eller bodd langt fra hverandre så ville jeg virkelig ønsket at han hadde sine egne venner å bruke tid med. Ingen kan være alt for hverandre. I alle fall ikke venner. Kjærester er noe annet. Selvfølgelig. Jeg har et par gode venner, det samme har min mann. Men han har ikke "flere damer" som han "tilbringer tid med". Han ser ikke poenget i å ha mange damer. Anonymkode: 84fc0...cbf
Agaton Skrevet 18. september 2023 #17 Skrevet 18. september 2023 damer er alltid på utkikk etter bra menn. konseptet venner med motsatt kjønn funker dårlig i 98% av tilfellene. hvorfor gidder du ha ha jentevenner egentlig?
Cuntzilla Skrevet 18. september 2023 #18 Skrevet 18. september 2023 (endret) Jeg er helt for å ha venner av motsatt kjønn, men jeg ville kanskje ikke tilbrakt veldig mye tid med noen som stadig la an på meg til tross for avslag. Eller, jeg hadde ikke det, jeg har kuttet ut mange av den grunn. Jeg skal ikke si noe om hvilke signaler du sender ut for det vet jeg ikke noe om, men forklaringen kan jo ha noe med det å gjøre. Du fortsetter å være med dem og sende meldinger og sånt? Mange er dårlige på avvisning og føler de har ryggen fri bare de har sagt at de har kjæreste, men man må også følge opp med handlig for å ikke virke som døra står på gløtt. Kjæreste er jo dessverre vanligvis ingen hindring, forhold går over, folk er utro. Pluss du skylder på noe utenforstående i stedet for å si at du ikke er interessert. Når du bare sier at du har kjæreste, så hører noen et "men" der.. men hvis jeg ikke hadde hatt det, liksom. Si bare at du ikke er interessert. Og så sender du ikke en "hei hva gjør du på a"-melding neste helg igjen. Endret 18. september 2023 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #19 Skrevet 18. september 2023 Cuntzilla skrev (3 minutter siden): Jeg er helt for å ha venner av motsatt kjønn, men jeg ville kanskje ikke tilbrakt veldig mye tid med noen som stadig la an på meg til tross for avslag. Eller, jeg hadde ikke det, jeg har kuttet ut mange av den grunn. Jeg skal ikke si noe om hvilke signaler du sender ut for det vet jeg ikke noe om, men forklaringen kan jo ha noe med det å gjøre. Du fortsetter å være med dem og sende meldinger og sånt? Mange er dårlige på avvisning og føler de har ryggen fri bare de har sagt at de har kjæreste, men man må også følge opp med handlig for å ikke virke som døra står på gløtt. Kjæreste er jo dessverre vanligvis ingen hindring, forhold går over, folk er utro. Pluss du skylder på noe utenforstående i stedet for å si at du ikke er interessert. Når du bare sier at du har kjæreste, så hører noen et "men" der.. men hvis jeg ikke hadde hatt det, liksom. Si bare at du ikke er interessert. Og så sender du ikke en "hei hva gjør du på a"-melding neste helg igjen. Nettopp. Det virker som om disse damene ikke har møtt kjæresten hans. Det å ikke ville presentere sine kvinnelige venner for kjæresten, er et rødt flagg. Da ønsker man å fremstå som singel overfor venninnene. Anonymkode: 84fc0...cbf
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #20 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nettopp. Det virker som om disse damene ikke har møtt kjæresten hans. Det å ikke ville presentere sine kvinnelige venner for kjæresten, er et rødt flagg. Da ønsker man å fremstå som singel overfor venninnene. Anonymkode: 84fc0...cbf De har nesten ikke møtt henne nei, men de vet jo om henne da . Ts Anonymkode: ed0d3...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå