Gjest Seal Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Vi skal pusse opp soverommet og har allerede kjøpt lag-på-lag seng (rammeseng). Vi liker å utforske og er inne på bdsm veien, spesielt det å feste fast og binde.. I forbindelse med oppussingen ønsker vi å lage løsninger for å utforske og utvikle sexlivet ennå mer. Synes det finnes lite på nett for nettopp slike ting, som senger, sengegavl, himmelseng løsninger.. ting som kan benyttes samtidig som det er diskret og ikke så åpenbart.. men brukervennlig... og andre smarte løsninger til sexbruk... Noen som har gode tips, løsninger, nettsider osv til det overnevnte? IKKE i stål....
Doolittle Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Strekk båndene dere binder med under madrassen/senga. 1 1
Gjest Seal Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Doolittle skrev (37 minutter siden): Strekk båndene dere binder med under madrassen/senga. Takk for tips, det har vi hatt noen år, vil litt opp fra madrassen også....;-)
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 Mange lager sengegavl selv, oftest skrues de fast i veggen og er ikke festet i sengen. Anonymkode: 47e95...e39
Intervence Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Da fraråder jeg dere å kjøpe sengegavl, men heller slik type seng som det her: https://gallery.yopriceville.com/Free-Clipart-Pictures/Furniture-PNG/Bed_Transparent_PNG_Clip_Art_Image Ikke nødvendigvis akkurat den typen der eller https://www.pinclipart.com/maxpin/mToTx/ Trenger ikke akkurat å kjøpe slike gamle senger, men kan jo heller kjøpe mere moderne stil av de? Sengegavl gir lite muligheter for BDSM.
Gjest Seal Skrevet 18. september 2023 #6 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mange lager sengegavl selv, oftest skrues de fast i veggen og er ikke festet i sengen. Anonymkode: 47e95...e39 Ja, har tenkt på det, vet du om noen gode løsninger? Har i den sammenheng tenkt på å lage skjulte løsninger for fester. Har vært innom tøy som ligger litt lag på lag der festeanordninger er under lagene og planker/spiler som kan snus....
Gjest Seal Skrevet 18. september 2023 #7 Skrevet 18. september 2023 Intervence skrev (4 timer siden): Da fraråder jeg dere å kjøpe sengegavl, men heller slik type seng som det her: https://gallery.yopriceville.com/Free-Clipart-Pictures/Furniture-PNG/Bed_Transparent_PNG_Clip_Art_Image Ikke nødvendigvis akkurat den typen der eller https://www.pinclipart.com/maxpin/mToTx/ Trenger ikke akkurat å kjøpe slike gamle senger, men kan jo heller kjøpe mere moderne stil av de? Sengegavl gir lite muligheter for BDSM. Takk for forslag, seng er kjøpt inn allerede, slik som den første linken er ikke akkurat moten for tiden og er ikke så lett å finne fine varianter av... den siste er fin for litt yngre par, men litt for åpenbar bruksområde nå...og som man har vokst litt fra... Sengegavl går helt fint, her kan løsninger lages rett på vegg i den høyden man vil... men hva...
Fioljenta Skrevet 18. september 2023 #8 Skrevet 18. september 2023 Vi hadde akkurat samme utfordring da vi kjøpte seng nå sist. Jeg fant ingen passende sengegavler eller senger. Løsningen ble å feste stropper til hvert bein i hvert hjørne. Og så sette en eldre, mer ideell seng på gjesterommet…
Gjest Seal Skrevet 18. september 2023 #9 Skrevet 18. september 2023 Fioljenta skrev (1 time siden): Vi hadde akkurat samme utfordring da vi kjøpte seng nå sist. Jeg fant ingen passende sengegavler eller senger. Løsningen ble å feste stropper til hvert bein i hvert hjørne. Og så sette en eldre, mer ideell seng på gjesterommet… Ja, gjesteromløsning hadde vært lurt, men mangler gjesterom... og det hadde nok ikke blitt gjesterom heller om vi hadde hatt det, men sex/lekerom... 😉
Even Tuell Skrevet 18. september 2023 #10 Skrevet 18. september 2023 7 hours ago, Fioljenta said: Vi hadde akkurat samme utfordring da vi kjøpte seng nå sist. Jeg fant ingen passende sengegavler eller senger. Løsningen ble å feste stropper til hvert bein i hvert hjørne. Og så sette en eldre, mer ideell seng på gjesterommet… Så ... lage et soverom og et sexrom? - "Ja, du kan gjerne overnatte i knullesenga på gjesterommet" 😛
Gjest Seal Skrevet 18. september 2023 #11 Skrevet 18. september 2023 Even Tuell skrev (21 minutter siden): Så ... lage et soverom og et sexrom? - "Ja, du kan gjerne overnatte i knullesenga på gjesterommet" 😛 Hehe....litt kostbart og bygge ut huset... men gjester hadde nok satt pris på det ja!!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #12 Skrevet 18. september 2023 Ikke sikkert jeg får til å forklare men. 😅 Bygg en sengegavl av tre, dyp nok til at man kan ha et «lokk» oppå, med fester nedi. Så har man oppbevaringsrom for eventuelle leker, glidemiddel, kondomer etc. 😄 Anonymkode: 2b46e...028
Kullsyrevann Skrevet 18. september 2023 #13 Skrevet 18. september 2023 Ikke tenk hva du kan gjøre med senga kanskje? Tenk hvilke løsninger du kan implementere i taket? Hvis du syns det er sjenerende kan du henge blomsterpotter i krokene når det er besøk. Jeg hadde satt inn noen søkeord i google + reddit. Masse tips der.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #14 Skrevet 18. september 2023 Seal skrev (17 timer siden): Vi skal pusse opp soverommet og har allerede kjøpt lag-på-lag seng (rammeseng). Vi liker å utforske og er inne på bdsm veien, spesielt det å feste fast og binde.. I forbindelse med oppussingen ønsker vi å lage løsninger for å utforske og utvikle sexlivet ennå mer. Synes det finnes lite på nett for nettopp slike ting, som senger, sengegavl, himmelseng løsninger.. ting som kan benyttes samtidig som det er diskret og ikke så åpenbart.. men brukervennlig... og andre smarte løsninger til sexbruk... Noen som har gode tips, løsninger, nettsider osv til det overnevnte? IKKE i stål.... Søk hjelp hos sinnasnekkern. Han er jo både parterapeut, problemløser, og snekker. Anonymkode: 70cce...25b
Tiuren Skrevet 18. september 2023 #15 Skrevet 18. september 2023 17 hours ago, Seal said: Vi skal pusse opp soverommet og har allerede kjøpt lag-på-lag seng (rammeseng). Vi liker å utforske og er inne på bdsm veien, spesielt det å feste fast og binde.. I forbindelse med oppussingen ønsker vi å lage løsninger for å utforske og utvikle sexlivet ennå mer. Synes det finnes lite på nett for nettopp slike ting, som senger, sengegavl, himmelseng løsninger.. ting som kan benyttes samtidig som det er diskret og ikke så åpenbart.. men brukervennlig... og andre smarte løsninger til sexbruk... Noen som har gode tips, løsninger, nettsider osv til det overnevnte? IKKE i stål.... Om du ikke ønsker noe i stål så er det jo enda enklere, det er bare å sette seg ned med blokk og blyant og begynne på skisser av hva dere vil ha. Så kjøper man plank og setter igang. eller leier en snekker til jobben.
Gjest Seal Skrevet 19. september 2023 #16 Skrevet 19. september 2023 Kullsyrevann skrev (På 18.9.2023 den 18.07): Ikke tenk hva du kan gjøre med senga kanskje? Tenk hvilke løsninger du kan implementere i taket? Hvis du syns det er sjenerende kan du henge blomsterpotter i krokene når det er besøk. Jeg hadde satt inn noen søkeord i google + reddit. Masse tips der. Har absolutt tenkt tanken på muligheter i taket ja,mer som type himmelsengløsning i litt kraftig materiale... Takk for tips!
Gjest Seal Skrevet 19. september 2023 #17 Skrevet 19. september 2023 Tiuren skrev (På 18.9.2023 den 18.24): Om du ikke ønsker noe i stål så er det jo enda enklere, det er bare å sette seg ned med blokk og blyant og begynne på skisser av hva dere vil ha. Så kjøper man plank og setter igang. eller leier en snekker til jobben. Jepp, så var/er håpet at noen har tenkt smarte ting her før meg... har du??
Tiuren Skrevet 19. september 2023 #18 Skrevet 19. september 2023 1 hour ago, Seal said: Jepp, så var/er håpet at noen har tenkt smarte ting her før meg... har du?? Nei, jeg er ikke i BDSM miljøet og kjenner behovene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå