Gå til innhold

Gruppereiser el.l for voksne med ett barn, som ikke har andre å reise på ferie med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest en del om gruppereiser for single eller andre voksne. Men har ikke hørt om noen der man kan reise med andre med barn som ikke har noen å reise med. Jeg har ett barn på 10 år, og har lite familie, pluss at jeg ikke er sammen med faren lenger. Vet at sønnen min hadde syntes det hadde vært kjedelig å kun dra med meg til f.eks syden, og det er ingen av vennene hans det er aktuelt å dra med heller. Er det noen som vet orm arrangerte turer for sånne som oss?

Anonymkode: 30d6a...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dratt alene med barn i den alderen, de finner venner. Min fikk en venn fra Nederland, de snakker ørlite engelsk og mye kroppspråk.

Anonymkode: 5a775...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hva med å booke et hotel med tenåringsklubb? Om dere reiser charter har jo Sunwing både barneklubb og teenklubb. TUI og Apollo også tror jeg.
Ellers så har jo TUI konsept hotel for sportsinteresserte. Om han liker fotball, svømming eller lignende. Ellers er jo hotel med badeland sikkert gøy for han. Er jo masse av de i bl.a Tyrkia. Der er det jo garantert andre barn på samme alder også, samt klubber hvor han kan møte andre på samme alder.

Anonymkode: ebbc0...1b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist flere ganger på Chartertur alene en en eller flere av barna. De kommer alltid i kontakt med noen og det samme gjør jeg. De er alltid flere som reiser alene. Min mellomste møtte en jente, vi bor langt fra hverandre, men har møttes flere ganger i ulike settinger etterpå. Blant annet på speiderleir i Bodø. 

Anonymkode: a9fd7...9ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...