Gå til innhold

Han har sagt at han ikke er interessert i meg annet enn som en venninne. Kan det snu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd det?

Anonymkode: c5c0d...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Gå videre. Han sier sannheten. Han vil ikke være sammen med deg.

Anonymkode: 34482...998

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei. Gå videre. Han sier sannheten. Han vil ikke være sammen med deg.

Anonymkode: 34482...998

+++++++++++++++

Anonymkode: 3a7f3...80d

• Nyttig 2
Skrevet

Det kan snu. Men lite sannsynlig. 

Anonymkode: ba894...791

Skrevet

Mirakler kan skje. Men jeg har selv aldri sagt noe slikt til noen uten å mene det 100%.

• Liker 3
Skrevet

Det er et klart svar. Du må ikke nøste etter mer bekreftelse på det motsatte da. 

Skrevet

Nei det snur ikke. Ikke tro du kan snu det med sex, du blir utnyttet da. 

Anonymkode: a25f7...5ad

• Nyttig 2
Skrevet

Nei. Han kan få bedre enn deg derfor er han ikke interessert i forhold med deg. Han ligger sikkert med deg om du bjudar på, men det vil ikke endre på noen ting. Prøv deg heller på menn på ditt nivå som viser interesse for deg, og ikke velg de bort fordi du tror de ikke er bra nok.

Anonymkode: 6c796...927

• Liker 1
Skrevet

Nei, det snur ikke. Sånne ting skjer bare i romantiske filmer/serier og kioskromaner. 

Du har sikkert noen sånne selv, også: trivelige fyrer som du liker godt som venner, men som du aldri i villeste verden ville funnet på å innlede et forhold til. Sånn føler han for deg. 

• Liker 4
Skrevet

Nei... dessverre er det veldig liten sjans for det.. ikke kast bort tid på å vemte på det i allefall 

Anonymkode: f0749...06b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei. Han kan få bedre enn deg derfor er han ikke interessert i forhold med deg. Han ligger sikkert med deg om du bjudar på, men det vil ikke endre på noen ting. Prøv deg heller på menn på ditt nivå som viser interesse for deg, og ikke velg de bort fordi du tror de ikke er bra nok.

Anonymkode: 6c796...927

Bedre enn meg? Mitt nivå? Hva vet du om det? 
Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bedre enn meg? Mitt nivå? Hva vet du om det? 
Ts

Drit i svar fra den anonyme slemmingen. Det handler ikke om at du ikke er bra nok, vedkommende er bare ikke interessert på den måten. Det er vondt, men betyr ikke at det er mangler ved deg. 

Anonymkode: f0749...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...