AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jeg har testet Waking Up i en uke nå, og er ikke helt fornøyd. 😅 Han sa i en av info-bolkene at noen synes han snakker for mye, og at det er feil, fordi ekte mindfulness er ikke dyp avslapping men bevissthet rundt alt som skjer, men jeg synes uansett han snakker for mye.. 😅 Og at det blir mye av det samme, og at han ikke har en veldig behagelig stemme. Jeg vil bruke meditasjon for bedre søvn og stressmestring, og jeg liker å gå i sånn dyp avspenningsmodus som vi gjør på yoga. 😊 Så selv om han sier det er irrelevant og feil, så ser jeg etter en annen app. 🤪 Hvilke apper liker du? Ta gjerne med pris og om det er gratis prøveperiode, økonomien er ikke super om dagen. 😅 Anonymkode: cdd19...c7c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Jeg er fornøyd med Calm, brukt i ca to år Anonymkode: 786c8...1ae
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Har hørt mye bra om Headspace. Når det gjelder Waking Up er det den jeg bruker til daglig. Den har jo veldig mye mer enn bare Sam Harris' sin undervisning og guidede meditasjoner, så jeg vil anbefale å sjekke noen av de andre bidragsyterne der. Ellers finner du mye av Tara Brach på både podcast-apper og Spotify. Anonymkode: 46acd...1a6
Duff Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Headspace er bra, jeg fikk den anbefalt av ønh spesialist.
skreppamedleppa Skrevet 18. september 2023 #8 Skrevet 18. september 2023 Headspace Prøveperiode på 14 dager, koster 160 i måneden. Ligger en del ute på YouTube og Netflix har noen episoder ute så en vet hva det går i https://www.netflix.com/no/title/81280926 Ellers kan du velge om du ønsker veiledende øvelser eller ikke. Og her er litt om iallefall 13 ulike meditasjonsjonsapper og hva de tilbyr https://squeezegrowth.com/no/best-meditation-mindfulness-apps/ 1 1
Mykmann41 Skrevet 26. september 2023 #9 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 22.00): Jeg har testet Waking Up i en uke nå, og er ikke helt fornøyd. 😅 Han sa i en av info-bolkene at noen synes han snakker for mye, og at det er feil, fordi ekte mindfulness er ikke dyp avslapping men bevissthet rundt alt som skjer, men jeg synes uansett han snakker for mye.. 😅 Og at det blir mye av det samme, og at han ikke har en veldig behagelig stemme. Jeg vil bruke meditasjon for bedre søvn og stressmestring, og jeg liker å gå i sånn dyp avspenningsmodus som vi gjør på yoga. 😊 Så selv om han sier det er irrelevant og feil, så ser jeg etter en annen app. 🤪 Hvilke apper liker du? Ta gjerne med pris og om det er gratis prøveperiode, økonomien er ikke super om dagen. 😅 Anonymkode: cdd19...c7c Hei. Kanskje ikke det du spør etter siden jeg ikke svarer om en app. Men jeg gjør mye Yoga Nidra, som er en slags avspenningsmeditasjon som man gjør liggende i savasannastillingingen. Min absolutte favoritt er PEO sine Yoganidraalbum på spotify, her finner du både korte og laange avspenningssesjoner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå