AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Vi flyttet hitt for 5 år siden, vi kjøpte vår enebolig. Så solgte naboen ved siden av og det kom noen som vil leve livet sitt og plage andre. Høy musikk til langt på natt, de pusser opp også til langt på natt. Om de sover i det hele tatt, tviler. Men de kan fint stå å kaste ting ut av vinduet kl 01 på natta.. det ble så ille til slutt at jeg måtte gi beskjed at det skal være stille kl 23. vi fikk en sint og truende nabo på døra kl 23.30. Stått å kjeftet på meg forran unga Osv… de har vært ufyselige siden.. Poenget mitt er at jeg vil flytte. Jeg orker ikke å ha de som naboer.. Jeg har begynt å få angst for å ta med unga ut i Hagen, jeg trives ikke… Jeg har blitt værre i psyken av dette og har begynt å få dumme og vanskelige tanker. (Får hjelp). Men hver gang vi blir enige om å reise på visning og er enige at vi må flytte. Så kommer samboer og endrer helt mening, vi skal plutselig ikke på visning og at vi må vente til de flytter herfra. Og at vi plutselig ikke har råd til å flytte. Også går det en stund, så kommer nytt hus dom hadde vært supert. «Ja, vi reiser på visning. Det er jeg enig i at hadde vært fint fir oss.» også står han på bakbeina. Jeg har sagt hva det gjør med meg å bli her.. jeg trives ikke lenger og det er jeg som er alene store deler av tiden.. jeg har sagt at fortsetter dette, så ser jeg ingen annen løsning enn at jeg flytter. For jeg må tenke på meg selv for at jeg skal bli bedre og bli en bedre mor.. Men han er fast bestemt på at det er de som skal flytte (skal sies at mange naboer er lei. Men tørr ikke å si ifra pga det de gjorde mot oss. Naboer vurderer å selge og ene naboen har allerede lagt ut huset for salg pga dems fiendtlighet) Vet ikke hva jeg skal gjøre når han kkke lytter. Sagt at jeg forstår at han ikke vil, men da må jeg bestemme selv om psyken min er sterk nok til dette.. er ikke min psyke sterk nok, vil detta tære veldig på meg.. noe det allerede gjør.. Anonymkode: fbc32...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Angst... for å ta med barna ut i hagen... Mer orket jeg ikke lese etter at jeg leste den setningen. Anonymkode: 64204...f10
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Angst... for å ta med barna ut i hagen... Mer orket jeg ikke lese etter at jeg leste den setningen. Anonymkode: 64204...f10 Angst fordi de er truende… mot meg forran mine barn! Ville du utsatt barna dine fir det? Anonymkode: fbc32...6eb
lillevill Skrevet 18. september 2023 #4 Skrevet 18. september 2023 Selg da. ☺️ Kjøp noe litt lengre unna.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 lillevill skrev (6 minutter siden): Selg da. ☺️ Kjøp noe litt lengre unna. Samboer vil , mrn så plutselig vil han ikke. Så når vi begge eier 50% av huset hver, så eneste jeg kan gjøre er å kjøpe meg ut. Anonymkode: fbc32...6eb
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Skrevet 18. september 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Angst fordi de er truende… mot meg forran mine barn! Ville du utsatt barna dine fir det? Anonymkode: fbc32...6eb Film det og anmeld det. Og set et stort hegn opp. Dra på visning uten din mann. Gjør noe selv. Ikke vær så hjelpeløs. Anonymkode: a0211...ebc
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #7 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Film det og anmeld det. Og set et stort hegn opp. Dra på visning uten din mann. Gjør noe selv. Ikke vær så hjelpeløs. Anonymkode: a0211...ebc Politiet er informert. Jeg har vært på visning alene, men hvis jeg skal kjøpe. Må jeg kjøpe noe alene noe jeg ikke har råd til. Da må jeg se på leiemuligheter istedenfor å reise på visning p hus jeg ikke har råd til å kjøpe Anonymkode: fbc32...6eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå