Gå til innhold

Savner å suge og få det i munnen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ny kjæreste og han virker ikke så glad i å få blowjobs, altså at jeg skal gi han det til han kommer. Han virker uerfaren når jeg tar styringen, føles som han blir brydd og bare vil ta over. Irriterer meg, for jeg savner så å få en deilig sprut i kjeften. Flere med menn som virker ukomfortable når du skal suge han ? Har aldri opplevd dette før, alltid fått skryt på at jeg er så god på å suge og har alltid sugd mennene mine i mål, men han her er annerledes. Han har heller ikke høy sexdrive som de fleste andre jeg har hatt. Litt irriterende for jeg valgte nettopp en mye yngre fyr fordi jeg trodde de var mer seksuelle, men den gang nei.

Flere som har slike menn?

Anonymkode: b7f9d...739

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men forstår han. Du virker litt mye intens.

Anonymkode: 03d39...845

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, men forstår han. Du virker litt mye intens.

Anonymkode: 03d39...845

Hææ?..Synes hun virker helt perfekt jeg.

Skrevet

Aldri hørt om før. Kanskje han er redd for at dama tar styringen? Finnes nok de også. 

Siden han er ny kjæreste så gi han en sjanse. Kanskje han slapper mer av etter hvert og lar deg suge han. 

Skrevet
Elooon skrev (9 minutter siden):

Aldri hørt om før. Kanskje han er redd for at dama tar styringen? Finnes nok de også. 

Siden han er ny kjæreste så gi han en sjanse. Kanskje han slapper mer av etter hvert og lar deg suge han. 

Håper det går seg til. får suge, men han lar meg ikke suge han i mål

Skrevet

Kan det være at du tar suger litt for bra i forhold til hva han er vant til så han rett og slett mister kontrollen over seg selv så han ikke klarer å la deg fullføre?
Jeg har følt på det at jeg får en så hard orgasme/utløsning så det ikke føles "normalt" ut sånn som når jeg runker, føles nesten ut som jeg er sikkelig pissa trengt og at du rett og slett pisser når utløsninga kommer. Og hvis han har det på den følelsen så kan jeg skjønne det for hvor kleint hadde det ikke blitt om han faktisk hadde pissa? 

Anonymkode: 33842...5cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ny kjæreste og han virker ikke så glad i å få blowjobs, altså at jeg skal gi han det til han kommer. Han virker uerfaren når jeg tar styringen, føles som han blir brydd og bare vil ta over. Irriterer meg, for jeg savner så å få en deilig sprut i kjeften. Flere med menn som virker ukomfortable når du skal suge han ? Har aldri opplevd dette før, alltid fått skryt på at jeg er så god på å suge og har alltid sugd mennene mine i mål, men han her er annerledes. Han har heller ikke høy sexdrive som de fleste andre jeg har hatt. Litt irriterende for jeg valgte nettopp en mye yngre fyr fordi jeg trodde de var mer seksuelle, men den gang nei.

kanskje han vil dere skal teste dere før du suger kuken hans? hvor gammel er du og han, da?

Anonymkode: 09cb2...d5b

Skrevet

Ikke alle menn liker å bli sugd, helt uavhengig hvor god du er på det og hvor mye du ønsker det. 

Du får prøve å snakke med han om det. Kanskje blir dere enige.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bombasi skrev (5 minutter siden):

Ikke alle menn liker å bli sugd, helt uavhengig hvor god du er på det og hvor mye du ønsker det. 

Du får prøve å snakke med han om det. Kanskje blir dere enige.

Han er vant med å være den dominerende part , mens jeg også er vant med det i mitt forrige forhold. Han sier han elsker det men jeg merker jo likevel at han er usikker og blir ukomfortabel etter e stund når jg suger.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er vant med å være den dominerende part , mens jeg også er vant med det i mitt forrige forhold. Han sier han elsker det men jeg merker jo likevel at han er usikker og blir ukomfortabel etter e stund når jg suger.

Kanskje han elsker å bli sugd til et visst punkt, og så føler han seg ferdig med det? At han går lei etter en stund? 

Vel, begge kan ikke dominere samtidig. Da får dere et kortvarig sexliv. Så her må dere snakke om det og prøve å finne ut av det. Kanskje dere kan veksle på å dominere, og prøve å tilpasse hverandre mer. Sådan oppdager dere kanskje nye sider ved dere selv på veien.

Endret av Bombasi
Skrevet

Kan hende du suger for bra og at han er redd for å komme for tidlig ? Jeg har hatt det motsatte, slitt med damer som vil utføre oralsex, jeg elsker å både få og gå ned på damene, men maks uflaks der 😫😫

Skrevet
EnduranceMax skrev (21 minutter siden):

Kan hende du suger for bra og at han er redd for å komme for tidlig ? Jeg har hatt det motsatte, slitt med damer som vil utføre oralsex, jeg elsker å både få og gå ned på damene, men maks uflaks der 😫😫

Ja føler han drar hodet mitt opp og vil at jeg skal ri  i stedet etter ei stund. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja føler han drar hodet mitt opp og vil at jeg skal ri  i stedet etter ei stund. 

Skulle gitt mye for en kjæreste som deg, jeg har fått halvhjerta bjs og da har vi bare stoppet det fordi ingen nøt det.. Trist.. og jeg fikk heller ikke lov til å spise hu ferdig men ble bedt om å penetrere hu bare...

Skrevet

Du har kanskje pikk, TS?

Anonymkode: 623cb...cef

• Nyttig 1
Skrevet

Men kjære deg. Det er ikke alle menn som er så opptatt av å bli sugd. Det er tydelig at han ikke syns det er så fantastisk, siden han vil gå videre med sexen. Så la han nå få slippe om han ikke vil. 

Anonymkode: 7cb8b...c78

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg har vært borti sånne typer som har holdt igjen. At de ikke vil komme i f*tta er forståelig,de vet jo at det kan føre til graviditet, men det er akkurat de samme som ikke vil komme i munnen. Det er uforståelig. De er ivrige og tar initiativ, så det handler ikke om at de ikke vil. 

Anonymkode: 9d5a8...125

Skrevet
EnduranceMax skrev (5 minutter siden):

Skulle gitt mye for en kjæreste som deg, jeg har fått halvhjerta bjs og da har vi bare stoppet det fordi ingen nøt det.. Trist.. og jeg fikk heller ikke lov til å spise hu ferdig men ble bedt om å penetrere hu bare...

Ja har aldri opplevd noen som er som han her, alle de andre har elsket at jeg vil gi og digger det. Litt trist, får se om det blir bedre inn i forholdet etter ei tid.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har vært borti sånne typer som har holdt igjen. At de ikke vil komme i f*tta er forståelig,de vet jo at det kan føre til graviditet, men det er akkurat de samme som ikke vil komme i munnen. Det er uforståelig. De er ivrige og tar initiativ, så det handler ikke om at de ikke vil. 

Anonymkode: 9d5a8...125

Godt jeg ikke er alene om å ha det slik

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja har aldri opplevd noen som er som han her, alle de andre har elsket at jeg vil gi og digger det. Litt trist, får se om det blir bedre inn i forholdet etter ei tid.

Godt jeg ikke er alene om å ha det slik

Får håpe det ja, eventuelt så er det jo mange par som har begynt å ha åpent forhold hvor de får dekt de forskjellige behovene med forskjellige mennesker, så lenge alle er enige og nyter det 😊

Skrevet

Kanskje han rett og slett synes det er deiligst å komme inni deg.. ville prøvd å prate om det!👍

Anonymkode: 15854...6a4

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mange år er du og typen forresten ? Vi kan prate på innboks om du vil. 

Endret av EnduranceMax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...