Natterravn Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jeg er i et avstandsforhold og det kommer ikke akkurat uten problemer. Min kjæreste har vært sammen med noen som var utro før, og dette er svært tydelig i vår relasjon. Han er veldig flink til å observere å få med seg alt mulig som kan peke på at han har rett (og at jeg er utro). F.eks. har jeg begynt med ipl hjemme apparat da jeg syntes barbering er styrete og ikke gir det beste resultatet. Det må utføres en gang i uken, noe jeg selvsagt har fortalt ham. Nå tror han at jeg har en fast avtale hver søndag siden det er da jeg barberer meg. Før kunne vi sexte (tekste med seksuelt innhold) som en kompensasjon for at vi ikke fikk vært sammen fysisk. Det har vi blitt nødt til å stoppe med, fordi jeg visstnok alltid ser "åpen og brukt» ut. En eldre nabo av meg er enslig og har ikke familie rundt seg. Han har jeg kjent lenge før jeg fant kjæresten min, ig vi har spilt Kinasjakk i ny og ned. Han er rundt 70 et sted og jeg er med han mest fordi jeg har vondt av han. I dag var naboen på besøk og i det han skulle fra ringte kjæresten. Jeg tar tlf og hilser naboen farvel. Da sier naboen: takk for en trivelig kosestund. Han mente jo kinasjakk og pizza som han hadde kjøpt. Kjæresten tolket det selvsagt som noe annet, spesielt nå som det er søndag. Jeg har forøvrig sluttet med ipl-behandlingen fordi kjæresten blir så stresset, bare så det er klart. Det var dråpen i glasset til kjæresten. Jeg er helt fprtvilet. Jeg elsker denne mannen, men uansett hva jeg gjør og sier blir det feil. Har noen råd?! 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Altså, kjæresten din er helt psychol. En så usikker og kontrollerende person vil du holde deg unna. Hadde dere bodd sammen ville han vært sjalu på han på rema (hvorfor så du slik på han?) og blitt gal om du dro på trening (hvem skal du flotte deg for). Mannlige kolleger eller gud forby mannlige venner ville blitt et problem Anonymkode: f1f7f...ad1 20 20
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 9 minutter siden, Natterravn said: Før kunne vi sexte (tekste med seksuelt innhold) som en kompensasjon for at vi ikke fikk vært sammen fysisk. Det har vi blitt nødt til å stoppe med, fordi jeg visstnok alltid ser "åpen og brukt» ut. 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: f1f7f...ad1 13 13
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 Løp!! Anonymkode: a95eb...aa1 11 9
Natterravn Skrevet 17. september 2023 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, kjæresten din er helt psychol. En så usikker og kontrollerende person vil du holde deg unna. Hadde dere bodd sammen ville han vært sjalu på han på rema (hvorfor så du slik på han?) og blitt gal om du dro på trening (hvem skal du flotte deg for). Mannlige kolleger eller gud forby mannlige venner ville blitt et problem Anonymkode: f1f7f...ad1 Det er det som er så vanskelig. Han gjør det jo ikke for å være fæl. Jeg har møtt og vært i nær kontakt med flere folk med personlighetsforstyrrelse opp igjennom og vil si jeg er god til å gjennomskue. Dette er bare usikkerhet dessverre. Føler meg så forbannet på den eksen som har ødelagt tilliten hans og har vel mer eller mindre tatt på meg oppgave med å fikse den. jeg elsker han jo, hva kan man gjøre tro?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 Natterravn skrev (3 minutter siden): Det er det som er så vanskelig. Han gjør det jo ikke for å være fæl. Jeg har møtt og vært i nær kontakt med flere folk med personlighetsforstyrrelse opp igjennom og vil si jeg er god til å gjennomskue. Dette er bare usikkerhet dessverre. Føler meg så forbannet på den eksen som har ødelagt tilliten hans og har vel mer eller mindre tatt på meg oppgave med å fikse den. jeg elsker han jo, hva kan man gjøre tro? Gå fra han. Anonymkode: b76f2...195 6 10
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Skrevet 17. september 2023 Natterravn skrev (3 minutter siden): Det er det som er så vanskelig. Han gjør det jo ikke for å være fæl. Jeg har møtt og vært i nær kontakt med flere folk med personlighetsforstyrrelse opp igjennom og vil si jeg er god til å gjennomskue. Dette er bare usikkerhet dessverre. Føler meg så forbannet på den eksen som har ødelagt tilliten hans og har vel mer eller mindre tatt på meg oppgave med å fikse den. jeg elsker han jo, hva kan man gjøre tro? Jada, alt er eksens feil, så derfor får han lov å oppføre seg så sykt.. Som andre skriver. Løøøp!! Anonymkode: 5a8c4...3e9 4 17
Callisto83 Skrevet 17. september 2023 #8 Skrevet 17. september 2023 Dette er så ekstremt at hvis jeg var deg, ville jeg ikke blitt overrasket hvis du en gang finner ut at han er utro. 10 8
Natterravn Skrevet 17. september 2023 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jada, alt er eksens feil, så derfor får han lov å oppføre seg så sykt.. Som andre skriver. Løøøp!! Anonymkode: 5a8c4...3e9 Det er litt mer komplisert enn som så. På den ene siden er han den varmeste og beste personen jeg har møtt i mitt liv. Han bryr seg om meg og får meg til å føle meg verdt noe. På den annen side er han veldig usikker.
Natterravn Skrevet 17. september 2023 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2023 Callisto83 skrev (2 minutter siden): Dette er så ekstremt at hvis jeg var deg, ville jeg ikke blitt overrasket hvis du en gang finner ut at han er utro. Denne tanker har jeg også tenkt før, men føler meg ganske sikker på at det ikke er tilfellet.
Jessic_a Skrevet 17. september 2023 #11 Skrevet 17. september 2023 Akkurat sånn min eks holdt på til jeg fant ut at det var HAN som var utro. Han var besatt av at han så tegn hele tiden. Jeg var altså ikke utro, men han projiserte over sin usikkerhet og skyld Over på meg. Bare løp 🚩 6 7
Natterravn Skrevet 17. september 2023 Forfatter #12 Skrevet 17. september 2023 Jessic_a skrev (Akkurat nå): Akkurat sånn min eks holdt på til jeg fant ut at det var HAN som var utro. Han var besatt av at han så tegn hele tiden. Jeg var altså ikke utro, men han projiserte over sin usikkerhet og skyld Over på meg. Bare løp 🚩 Hvordan fant du ut at han var det? Har du noen eksempler på hva han sa/gjorde?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #13 Skrevet 17. september 2023 Natterravn skrev (17 minutter siden): Det er det som er så vanskelig. Han gjør det jo ikke for å være fæl. Jeg har møtt og vært i nær kontakt med flere folk med personlighetsforstyrrelse opp igjennom og vil si jeg er god til å gjennomskue. Dette er bare usikkerhet dessverre. Føler meg så forbannet på den eksen som har ødelagt tilliten hans og har vel mer eller mindre tatt på meg oppgave med å fikse den. jeg elsker han jo, hva kan man gjøre tro? Du kan ikke fikse ham. Han må gjøre jobben selv. Slik det er så vil ingenting av det du gjør føre til at han blir mer trygg. Han vil bare flytte fokus til noe annet han blir bekymret for. Ditt liv vil trolig begrenses mer og mer uten at han blir tryggere. Anonymkode: 6dc03...2e6 6 8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #14 Skrevet 17. september 2023 Callisto83 skrev (15 minutter siden): Dette er så ekstremt at hvis jeg var deg, ville jeg ikke blitt overrasket hvis du en gang finner ut at han er utro. Min erfaring faktisk. Min eks var hypersjalu, så var det han som pulte alt med puls. Anonymkode: 22736...230 3 3
Jessic_a Skrevet 17. september 2023 #15 Skrevet 17. september 2023 Natterravn skrev (15 minutter siden): Hvordan fant du ut at han var det? Har du noen eksempler på hva han sa/gjorde? Fant ut av det da han begynte å overvåke meg. Det var så absurd at jeg bare tok sjanse på å spørre han. Han innrømte det raskt. Han kunne si ting som at jeg ignorerer han og da blir jeg underholdt av andre. Eller at jeg hadde endret meg. Både utseendemessig og oppførsel. Jeg mente at det var helt absurd og at alle beskyldningene gjorde meg nervøs og redd for å gjøre feil. 1
Cuntzilla Skrevet 17. september 2023 #16 Skrevet 17. september 2023 Natterravn skrev (18 minutter siden): Det er litt mer komplisert enn som så. På den ene siden er han den varmeste og beste personen jeg har møtt i mitt liv. Han bryr seg om meg og får meg til å føle meg verdt noe. På den annen side er han veldig usikker. Ikke lag unnskyldninger for han. Å si at du ser "åpen og brukt ut" er en stygg ting å si, uansett hvordan du vrir og vender på det. Det går an å være usikker uten å være et jævla rasshøl og trykke deg ned. Dette er langt over normalen og det er da det samme om det er eksen eller julenissen sin feil, du bør komme deg ut før du blir enda mer skadet av det enn du allerede er. For du er allerede fanget i noe her, tenk deg om - du hadde ikke akseptert dette manipulative pisset før du møtte han. Hvorfor aksepterer du det nå. Det er psykisk vold. Og han bør gå i terapi før han blir sammen med noen igjen. 11 16
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #17 Skrevet 17. september 2023 Natterravn skrev (46 minutter siden): Jeg er i et avstandsforhold og det kommer ikke akkurat uten problemer. Min kjæreste har vært sammen med noen som var utro før, og dette er svært tydelig i vår relasjon. Han er veldig flink til å observere å få med seg alt mulig som kan peke på at han har rett (og at jeg er utro). F.eks. har jeg begynt med ipl hjemme apparat da jeg syntes barbering er styrete og ikke gir det beste resultatet. Det må utføres en gang i uken, noe jeg selvsagt har fortalt ham. Nå tror han at jeg har en fast avtale hver søndag siden det er da jeg barberer meg. Før kunne vi sexte (tekste med seksuelt innhold) som en kompensasjon for at vi ikke fikk vært sammen fysisk. Det har vi blitt nødt til å stoppe med, fordi jeg visstnok alltid ser "åpen og brukt» ut. En eldre nabo av meg er enslig og har ikke familie rundt seg. Han har jeg kjent lenge før jeg fant kjæresten min, ig vi har spilt Kinasjakk i ny og ned. Han er rundt 70 et sted og jeg er med han mest fordi jeg har vondt av han. I dag var naboen på besøk og i det han skulle fra ringte kjæresten. Jeg tar tlf og hilser naboen farvel. Da sier naboen: takk for en trivelig kosestund. Han mente jo kinasjakk og pizza som han hadde kjøpt. Kjæresten tolket det selvsagt som noe annet, spesielt nå som det er søndag. Jeg har forøvrig sluttet med ipl-behandlingen fordi kjæresten blir så stresset, bare så det er klart. Det var dråpen i glasset til kjæresten. Jeg er helt fprtvilet. Jeg elsker denne mannen, men uansett hva jeg gjør og sier blir det feil. Har noen råd?! Herregud så turn off med så usikre og kontrollerende menn. Small dick energy Anonymkode: 77ba0...32f 2 3
Luckiness Skrevet 17. september 2023 #18 Skrevet 17. september 2023 Hold deg unna han. Tenk hvor ekstremt sjalu og sint han kommer til å bli den gangen dere har et ordentlig forhold uten avstand. Bare du smiler til en tidligere klassekamerat på gaten så kommer han til å gå rett i angrepsmodus. 3 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #19 Skrevet 17. september 2023 Natterravn skrev (48 minutter siden): Jeg er i et avstandsforhold og det kommer ikke akkurat uten problemer. Min kjæreste har vært sammen med noen som var utro før, og dette er svært tydelig i vår relasjon. Han er veldig flink til å observere å få med seg alt mulig som kan peke på at han har rett (og at jeg er utro). F.eks. har jeg begynt med ipl hjemme apparat da jeg syntes barbering er styrete og ikke gir det beste resultatet. Det må utføres en gang i uken, noe jeg selvsagt har fortalt ham. Nå tror han at jeg har en fast avtale hver søndag siden det er da jeg barberer meg. Før kunne vi sexte (tekste med seksuelt innhold) som en kompensasjon for at vi ikke fikk vært sammen fysisk. Det har vi blitt nødt til å stoppe med, fordi jeg visstnok alltid ser "åpen og brukt» ut. En eldre nabo av meg er enslig og har ikke familie rundt seg. Han har jeg kjent lenge før jeg fant kjæresten min, ig vi har spilt Kinasjakk i ny og ned. Han er rundt 70 et sted og jeg er med han mest fordi jeg har vondt av han. I dag var naboen på besøk og i det han skulle fra ringte kjæresten. Jeg tar tlf og hilser naboen farvel. Da sier naboen: takk for en trivelig kosestund. Han mente jo kinasjakk og pizza som han hadde kjøpt. Kjæresten tolket det selvsagt som noe annet, spesielt nå som det er søndag. Jeg har forøvrig sluttet med ipl-behandlingen fordi kjæresten blir så stresset, bare så det er klart. Det var dråpen i glasset til kjæresten. Jeg er helt fprtvilet. Jeg elsker denne mannen, men uansett hva jeg gjør og sier blir det feil. Har noen råd?! Hva er det jeg egentlig leser her?! Dette er ikke en frisk mann og det er ikke en sunt forhold! Anonymkode: b80c2...ab9 6 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #20 Skrevet 17. september 2023 Herregud kvinne, dump idioten. Han her kan du ikke fikse og drive og endre livet ditt fordi han har enorme problemer med seg selv. Han må fikse seg selv og det må komme innenfra. Det her kommer kun til å bli verre, til slutt kommer du kun til å sitte i din egen leilighet, knapt gå ut fordi alt du gjør, hver minste lille ting - medfører en anklage. Om han er sånn når dere ikke en gang er i samme by, hvordan tror du det blir når dere bor sammen? Ikke ofte jeg sier det men dump his ass. Og finn deg noen som faktisk setter ordentlig pris på deg og som aksepterer at du har egne interesser og et liv. Anonymkode: 79603...bca 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå