AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #21 Del Skrevet 18. september 2023 Det er da få norske kvinner som vil ha utlendinger! Anonymkode: 69e5a...5c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #22 Del Skrevet 18. september 2023 Det er noen norske damer som elsker mørke og eksotiske menn og det er vel en preferanse de har. Vet ikke hvorfor, men kanskje fordi det er annerledes og spennende? Jeg er ikke sånn selv, så jeg skjønner ikke helt greia. De fleste norske damer tror jeg foretrekker norske menn som partnere, eller hvertfall hvite, vestlige menn. Mye pga språklig og kulturelt fellesskap, som jo er en fordel for de fleste par. Og veldig mange av de som gifter seg med menn fra fjerne land blir skilt. Ja, det er høy skilsmissestatistikk mellom norske også, men den er mye høyere for ekteskap med norsk dame og mann fra type muslimske eller andre kulturelt annerledes land. Anonymkode: 456eb...0e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #23 Del Skrevet 18. september 2023 Har som norsk dame null interesse for en mann som kommer ifra et sted hvor kvinner blir sett på som en eiendel. Så nei takk. Men... faller gjerne for en kjekk vesteuropeer med latino - utseende. Anonymkode: a84e6...aad 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #24 Del Skrevet 19. september 2023 Hørt om preferanser? Jeg liker for eksempel mørke kvinner, selv om jeg vet at norske kvinner er ettertraktet internasjonalt. Det er bare sånn jeg er. Og mange bryr seg ikke om slikt i det hele tatt, og forelsker seg i person. Anonymkode: 710c4...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. september 2023 #25 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 18.34): Det er noen norske damer som elsker mørke og eksotiske menn og det er vel en preferanse de har. Vet ikke hvorfor, men kanskje fordi det er annerledes og spennende? Jeg er ikke sånn selv, så jeg skjønner ikke helt greia. De fleste norske damer tror jeg foretrekker norske menn som partnere, eller hvertfall hvite, vestlige menn. Mye pga språklig og kulturelt fellesskap, som jo er en fordel for de fleste par. Og veldig mange av de som gifter seg med menn fra fjerne land blir skilt. Ja, det er høy skilsmissestatistikk mellom norske også, men den er mye høyere for ekteskap med norsk dame og mann fra type muslimske eller andre kulturelt annerledes land. Anonymkode: 456eb...0e1 Jeg har samme oppfatning som deg og er enig.. "Det eksotiske" kan også være erotisk tennende, det føles iallefall slik ut for meg. Men det blir en kortvarig glede pga kulturkrasj og religion.. jeg er alt for glad i norske kvinner, så får den eksotiske kanelluktende kvinnen bare være en fantasi. Er hun derimot født i norge og ser eksotisk ut, kan nok fantasien realiseres🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 20. september 2023 #26 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 20.46): Jeg personlig er ikke norsk og er i 30 årene, jeg synes norske menn ser både bedre ut og ha større utstyr og mye bedre i senga! Men likevel ser jeg og hører jeg hvordan norske damer løper etter menn fra : pakistan, spesielt tykere, araber osv. da mener jeg kvinner mellom 20-35 årene. Hvorfor tror dere at de er bedre i senga?! Anonymkode: f691a...851 Hvorfor tror du at norske kvinner velger menn ut fra hvordan de er i senga? Det er jo så utrolig mye som er viktigere enn sexen i et forhold! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #27 Del Skrevet 20. september 2023 Andro skrev (På 17.9.2023 den 20.47): Skrevet av en mann som vil sverte utlendinger. Føler du deg truet av dem? Hvorfor kommer alltid denne påstanden ? Jeg er kvinne og foretrekker europeisk utseende menn. Hva er galt med det ? Har man ikke lov til å ha preferanser for hvite menn lengre ? Hvite menn er faktisk mest attraktive for kvinner fra alle verdens hjørner. Anonymkode: afa23...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 20. september 2023 #28 Del Skrevet 20. september 2023 Holdningene i denne tråden er til å spy av. Menn med muslimsk opphav er både stygge og annenrangs, men rasisme skal man likevell nekte for finnes her til lands. Det som skrives i denne tråden er langt mer enn bare datingpreferanser (som man selvfølgelig skal ha), men det nekter man vell å innse. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 20. september 2023 #29 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 22.04): Gufs! Jeg foretrekker norske menn, de er penere enn muslimske menn. Må jeg velge noen som er sort i håret så må det bli en italiener 😄 muslimske menn er stygge, og monobryn! Anonymkode: 9ec50...c40 Som om ikke norske menn kan være muslimer, eller som om muslimer har noe bestemt utseende. Veldig triste og onde holdninger som ligger under de rasistiske kommentarene i denne tråden. Vi får krysse fingra for at admins våkner, og rydder tråden. Anonymbruker*** skrev (3 timer siden): Holdningene i denne tråden er til å spy av. Menn med muslimsk opphav er både stygge og annenrangs, men rasisme skal man likevell nekte for finnes her til lands. Det som skrives i denne tråden er langt mer enn bare datingpreferanser (som man selvfølgelig skal ha), men det nekter man vell å innse. Det har du helt rett i. Her oser det rasisme, og forenkla verdensbilde. Er det noe jeg styrer unna så er det i alle fall rasister og sianesere. Noe mindre attraktivt enn høyreekstreme kan vanskelig tenkes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfahann Skrevet 20. september 2023 #30 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 20.46): Jeg personlig er ikke norsk og er i 30 årene, jeg synes norske menn ser både bedre ut og ha større utstyr og mye bedre i senga! Men likevel ser jeg og hører jeg hvordan norske damer løper etter menn fra : pakistan, spesielt tykere, araber osv. da mener jeg kvinner mellom 20-35 årene. Hvorfor tror dere at de er bedre i senga?! Anonymkode: f691a...851 Det er bare de minst attraktive vestlige jentene som bevisst går etter pakistanere, tyrkere og arabere. Menn fra disse etniske gruppene har svært lav sosial status. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. september 2023 #31 Del Skrevet 20. september 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep, nedsettende innhold, avsporinger og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #32 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 9.44): Det er da få norske kvinner som vil ha utlendinger! Anonymkode: 69e5a...5c1 Du bor åpenbart langt unna storbyene. Nesten halvparten av damene her er jo med innvandrermenn. Anonymkode: 1de58...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 21. september 2023 #33 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Greia er at veldig mange kvinner har en rasistisk holdning til sex. Jeg har sett det samme på lengre opphold i Afrika og i Latin Amerika. Kvinner vil ha meg- ikke fordi jeg har penger eller er attraktiv, men fordi jeg er lys og de ikke har hatt sex med en lys person før. Jeg som ikke er rasistisk avviser naturligvis den type kvinner. Forskningen viser eks at kvinner i Texas ser mest på mørke menn av alle stater i USA. Det viser at kvinners rasisme ofte kommer til utrykk gjennom seksualitet. Endret 21. september 2023 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfahann Skrevet 21. september 2023 #34 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du bor åpenbart langt unna storbyene. Nesten halvparten av damene her er jo med innvandrermenn. Anonymkode: 1de58...0c4 Nei, det gjelder nok bare de få etnisk norske damene som forblir i ghettoene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfahann Skrevet 21. september 2023 #35 Del Skrevet 21. september 2023 Majer skrev (5 timer siden): Greia er at veldig mange kvinner har en rasistisk holdning til sex. Jeg har sett det samme på lengre opphold i Afrika og i Latin Amerika. Kvinner vil ha meg- ikke fordi jeg har penger eller er attraktiv, men fordi jeg er lys og de ikke har hatt sex med en lys person før. Jeg som ikke er rasistisk avviser naturligvis den type kvinner. Forskningen viser eks at kvinner i Texas ser mest på mørke menn av alle stater i USA. Det viser at kvinners rasisme ofte kommer til utrykk gjennom seksualitet. Forskning viser også at kvinner - uavhengig av kjønn - oppgir at de anser egen rase -og hvite- som mest attraktiv. For hvite kvinner er det en ekstremt klar preferanse for egen rase. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #36 Del Skrevet 21. september 2023 Anonymbruker*** skrev (På 20.9.2023 den 10.08): Holdningene i denne tråden er til å spy av. Menn med muslimsk opphav er både stygge og annenrangs, men rasisme skal man likevell nekte for finnes her til lands. Det som skrives i denne tråden er langt mer enn bare datingpreferanser (som man selvfølgelig skal ha), men det nekter man vell å innse. Man kan ikke si at folk er rasistisk, fordi noen syns menn med muslimsk opphav ikke er pene! Og jeg får en følelse av dere som tar fram rasist kortet er mørk i huden selv eller muslimsk! Jeg fikk vite engang de med brune øyne og sort hår misunner oss i Norden som er født med lysblondt, lyst, brunt, rødt hår osv… lyseblå, blå, grønne øyner osv.. Uansett, det må være lov å syns muslimske menn ikke er pene uten at msn skal bli kalt for rasist! Anonymkode: 9ec50...c40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 21. september 2023 #37 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan ikke si at folk er rasistisk, fordi noen syns menn med muslimsk opphav ikke er pene! Jo, det kan man si, for det er sant; det er rasisme. Islam har ikke noe utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 22. september 2023 #38 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Man kan ikke si at folk er rasistisk, fordi noen syns menn med muslimsk opphav ikke er pene! Og jeg får en følelse av dere som tar fram rasist kortet er mørk i huden selv eller muslimsk! Jeg fikk vite engang de med brune øyne og sort hår misunner oss i Norden som er født med lysblondt, lyst, brunt, rødt hår osv… lyseblå, blå, grønne øyner osv.. Uansett, det må være lov å syns muslimske menn ikke er pene uten at msn skal bli kalt for rasist! Anonymkode: 9ec50...c40 Newsflash, ikke alle nordmenn tenker som deg. Jeg er så hvit som du får det, tåler nesten ikke sola. Du høres veldig opptatt av at utseende til den nordiske "rase" er bedre enn de fra midtøsten. Nei, hvordan våger jeg å se rasisme i det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #39 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg trodde ikke arabere var bedre i senga, jeg forelsket meg tilfeldigvis i en araber, og det var gjensidig. Han er første og eneste utenlandske mann jeg har vært med. Han er god i senga, men det handler jo mye om følelser for hverandre og kjennskap til hverandre, og lite med hvor han kommer fra. Vi har vært gift snart 20 år og sammen enda lengre, så skulle egentlig bare mangle at vi kjenner hverandre så godt at vi kan gjøre det deilig for hverandre. Anonymkode: e6850...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 22. september 2023 #40 Del Skrevet 22. september 2023 min erfaring er at norske menn er bedre i senga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå