AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jeg er så lei. Har slitt i flere dager nå med vondt i hodet og at jeg må tisse hele tiden. Jeg har konstante hosteanfall etter en forkjølelse og nå er jeg så lei for hver gang jeg hoster får jeg vondt. Jeg har ikke lege i denne kommunen pga flytting og dette er sikkert ikke alvorlig nok til å dra på legevakta for er nok helt uskyldig. Men jeg trenger noen råd til hva som kan hjelpe. Anonymkode: 29b56...400
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Om du har mye hoste kan du prøve Noskapin tabletter for hoste, fåes kjøpt reseptfritt på apoteket. De funket bra når jeg hadde Corona med veldig hosteanfall. Ellers så er Cosylan effektivt mot hoste men det krever resept fra lege. Det kan godt hende hosteanfallene gjør at du har hodepine eller at du har ett virus som sitter godt i og at du ikke er helt frisk ennå. Vanskelig å si hva som gjør at du tisser mye, men hosteanfall kan trigge tissetrang. Drikker du mer en du pleier? Du kan også få kjøpt tester for urinveisinfeksjon på apoteket nå, kanskje du kan sjekke deg for det? Anonymkode: 865e3...3fc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 er du mye tørst? Har du vært slik lenge? Jeg tenker at det kan være lurt å sjekke seg for diabetes. Både hodepine og hyppig tissing kan begge være et symptom på det. Trenger selvfølgelig ikke være det, men greit å ha i bakhodet Anonymkode: ac392...440
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du har mye hoste kan du prøve Noskapin tabletter for hoste, fåes kjøpt reseptfritt på apoteket. De funket bra når jeg hadde Corona med veldig hosteanfall. Ellers så er Cosylan effektivt mot hoste men det krever resept fra lege. Det kan godt hende hosteanfallene gjør at du har hodepine eller at du har ett virus som sitter godt i og at du ikke er helt frisk ennå. Vanskelig å si hva som gjør at du tisser mye, men hosteanfall kan trigge tissetrang. Drikker du mer en du pleier? Du kan også få kjøpt tester for urinveisinfeksjon på apoteket nå, kanskje du kan sjekke deg for det? Anonymkode: 865e3...3fc Skal kjøpe noskapin i morgen, takk for tipset 😊 jeg drikker en del pepsi max, men ikke hver dag liksom. Føler jeg må mye tisse uavhengig av hvor mye jeg drikker. Tror uansett ikke jeg er helt frisk enda for jeg hoster og fryser litt på kveldene.. AnonymBruker skrev (1 time siden): er du mye tørst? Har du vært slik lenge? Jeg tenker at det kan være lurt å sjekke seg for diabetes. Både hodepine og hyppig tissing kan begge være et symptom på det. Trenger selvfølgelig ikke være det, men greit å ha i bakhodet Anonymkode: ac392...440 Ja og ja, men det går litt opp og ned også.. Det må jeg kanskje gjøre ja, takk for rådet.. ❤️ Anonymkode: 29b56...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå