AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #41 Skrevet 18. september 2023 Aldri i livet om jeg ville hatt en jomfrumann på 40🙈 Anonymkode: 83a3f...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #42 Skrevet 18. september 2023 Det er jo et vanskelig tema.Tror mange ville valgt bort en mann på 40, som er uten erfaring. Kanskje det at de føler han kommer til å ha for mye baggasje eller rett og slett ha en som allerede kan "sakene" sine. Det forstår jeg. Når det er sagt. Min kjæreste var 35 år uten erfaring, og vi har det utrolig godt sammen i dag. Anonymkode: bc9de...844 2
Akkarogg Skrevet 18. september 2023 #43 Skrevet 18. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Aldri i livet om jeg ville hatt en jomfrumann på 40🙈 Anonymkode: 83a3f...a3e
jabx Skrevet 19. september 2023 #44 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 9.46): Aldri i livet om jeg ville hatt en jomfrumann på 40🙈 Anonymkode: 83a3f...a3e Han kan jo læres opp fra bunnen til å bli den perfekte elsker! 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #45 Skrevet 19. september 2023 jabx skrev (37 minutter siden): Han kan jo læres opp fra bunnen til å bli den perfekte elsker! Så da skal man altså sette sin egen nytelse på vent på ubestemt tid for å «lære opp» en voksen mann som aldri har tatt i et kvinnfolk før, hvor man potensielt sett aldri vil få et bra sexliv? Denne «opplæringen» skulle han hatt fra 20-årene. Ikke noe en kvinne på 40 skal måtte ta seg av… Anonymkode: 87ba2...57d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #46 Skrevet 20. september 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Så da skal man altså sette sin egen nytelse på vent på ubestemt tid for å «lære opp» en voksen mann som aldri har tatt i et kvinnfolk før, hvor man potensielt sett aldri vil få et bra sexliv? Denne «opplæringen» skulle han hatt fra 20-årene. Ikke noe en kvinne på 40 skal måtte ta seg av… Anonymkode: 87ba2...57d 😞 Anonymkode: 735b0...c08
megda Skrevet 20. september 2023 #47 Skrevet 20. september 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Så da skal man altså sette sin egen nytelse på vent på ubestemt tid for å «lære opp» en voksen mann som aldri har tatt i et kvinnfolk før, hvor man potensielt sett aldri vil få et bra sexliv? Denne «opplæringen» skulle han hatt fra 20-årene. Ikke noe en kvinne på 40 skal måtte ta seg av… Anonymkode: 87ba2...57d hvor mange kvinner er det ikke som klager på menn som driver med å kjøre inn og ut her på forumet uten å tenke på hennes nytelse? Det man burde gjøre i alle intime forhold med andre mennesker er å gi uttrykk for sine egne behov i sexlivet. Å lære noen andre å kjenne i senga tar uansett litt tid i alle forhold da folk er forskjellige, men det er jo ikke rocketscience å drive med opplæring av uerfarne elskere. 1
Mariehøna Skrevet 20. september 2023 #48 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 20.33): Jeg kjenner ham, og føler ikke at det er noen "røde flagg" i den forstand at han er ustabil. Men veldig sjenert. Kommer sikkert en del kommentarer om at det må være noe "galt", men håper å slippe det. Tingen er at jeg liker ham godt. Er allikevel veldig usikker om jeg skal prøve å ta det lenger, kanskje prøve på en date. Har noen som har tatt steget med en voksen uerfaren mann, noen tips? Anonymkode: 4ed48...655 Høres ut som en flott kar, og du liker ham godt så jeg sier go for it! 😊 1
Isambard Skrevet 21. september 2023 #49 Skrevet 21. september 2023 Det er normalt å være jomfru til man nærmer seg 40. Det er akkuat like normalt som å ha hatt 40 partnere. Det er mer juicy for media å skrive om ar ungdommen velter i sex og debuterer tidlig. Det kan være mange grunner, blant annet at han er sjenert. Si hva dere vil, men sex kommer ikke av seg selv til en sjenert mann, selv om han har gode holdninger og er oppegående. Årene kan fort gå forbi. Jeg debuterte ikke sent selv, men har noen kompiser som var sent ute. Ett av problemene er ar noen er så gentleman og veloppdragen at det aldri skjer noe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå