AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jeg kjenner ham, og føler ikke at det er noen "røde flagg" i den forstand at han er ustabil. Men veldig sjenert. Kommer sikkert en del kommentarer om at det må være noe "galt", men håper å slippe det. Tingen er at jeg liker ham godt. Er allikevel veldig usikker om jeg skal prøve å ta det lenger, kanskje prøve på en date. Har noen som har tatt steget med en voksen uerfaren mann, noen tips? Anonymkode: 4ed48...655 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Trenger da ikke å være noe galt selv om han ikke har ligget rundt. Go for it, høres digg ut med en ubrukt mann med null bagasje 🥰 Anonymkode: 221c4...d8f 13 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trenger da ikke å være noe galt selv om han ikke har ligget rundt. Go for it, høres digg ut med en ubrukt mann med null bagasje 🥰 Anonymkode: 221c4...d8f Nei, selvfølgelig ingenting galt… Ingen snakker om å «ligge rundt», men å være en 40 (!) år gammel jomfru er IKKE normalt Anonymkode: 28c52...6be 2 3
megda Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 Det er så mange ulike grunner til at folk er jomfru at jeg ville ikke brukt det som en indikator på at noe er spesielt galt. Det kan hende at det henger sammen med selvbildet, som gjør han mer sjenert enn gjennomsnittet, som igjen gjør at det er mindre sannsynlig at han i løpet av livet har beveget seg utenfor egen komfortsone. 7
Yodas Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Kjør på! Om du har en date med ham, hva har du å tape? 10
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 Ja, jeg synes absolutt du burde gi det en sjangs dersom du liker han! Det er så mye dill i dag om alt mulig, normalt ditt og unormal datt. Drit i det, han er et helt eget individ med sine gode og dårlige sider, ingen som ikke kjenner akkuratt han personlig kan ikke vite noenting. Lykke til ❤️❤️ Anonymkode: e9126...e20 10 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Skrevet 17. september 2023 Om det ikke blir dere, så kan du jo godt gjøre ham tjenesten med å bli kvitt det seksuelle stigmaet. megda skrev (Akkurat nå): Det kan hende at det henger sammen med selvbildet, som gjør han mer sjenert enn gjennomsnittet, som igjen gjør at det er mindre sannsynlig at han i løpet av livet har beveget seg utenfor egen komfortsone Nettopp. Jeg var der selv, men heldigvis ikke lenger enn til 28. Disse trekkene kan jo gi flere utslag enn det seksuelle, men det må ts vurdere. Anonymkode: cb2a0...704 2 1
Gjest jessop Skrevet 17. september 2023 #8 Skrevet 17. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen snakker om å «ligge rundt», men å være en 40 (!) år gammel jomfru er IKKE normalt Anonymkode: 28c52...6be Nei, kanskje ikke. Men den snilleste dama jeg har hatt forhold til, var nesten 40 år og jomfru. Er lei meg fordi det ikke funket helt mellom oss.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #9 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kjenner ham, og føler ikke at det er noen "røde flagg" i den forstand at han er ustabil. Men veldig sjenert. Kommer sikkert en del kommentarer om at det må være noe "galt", men håper å slippe det. Tingen er at jeg liker ham godt. Er allikevel veldig usikker om jeg skal prøve å ta det lenger, kanskje prøve på en date. Har noen som har tatt steget med en voksen uerfaren mann, noen tips? Anonymkode: 4ed48...655 Tenk da at opplevelsen med den første er noe man husker til evig tid. Det er jo fint. Sjansen er der for at har blitt sær men sjansen er også der for at han virkelig vet hvilke verdier han står for. Anonymkode: 67ee9...a50 2
Flintis Skrevet 17. september 2023 #10 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg kjenner ham, og føler ikke at det er noen "røde flagg" i den forstand at han er ustabil. Men veldig sjenert. Kommer sikkert en del kommentarer om at det må være noe "galt", men håper å slippe det. Tingen er at jeg liker ham godt. Er allikevel veldig usikker om jeg skal prøve å ta det lenger, kanskje prøve på en date. Har noen som har tatt steget med en voksen uerfaren mann, noen tips? Anonymkode: 4ed48...655 Hvordan vet du at han er jomfru? 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #11 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, selvfølgelig ingenting galt… Ingen snakker om å «ligge rundt», men å være en 40 (!) år gammel jomfru er IKKE normalt Anonymkode: 28c52...6be Det et ikke "normalt", men har skjønt noen av grunnene, og vet at han er godhjertet. Anonymkode: 4ed48...655 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #12 Skrevet 17. september 2023 Flintis skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du at han er jomfru? Har kjent ham lenge. Selvfølgelig vet jeg ikke alto om ham. Men er ganske sikker Anonymkode: 4ed48...655 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #13 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenk da at opplevelsen med den første er noe man husker til evig tid. Det er jo fint. Sjansen er der for at har blitt sær men sjansen er også der for at han virkelig vet hvilke verdier han står for. Anonymkode: 67ee9...a50 Kanskje han er"sær", i noe forstand. Men snill og morsom. Veldig behagelig å være rundt. Anonymkode: 4ed48...655 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #14 Skrevet 17. september 2023 Hvorfor skulle du ikke prøve? Det er jo ikke noen grunn til å la være? Drit i fordommer og folkesnakk! Gjør det du føler for selv. Date han, kyss han og gjør hva du vil. Du angrer bare på de tingene du ikke turte 😉 Anonymkode: 820d0...156 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #15 Skrevet 17. september 2023 Hvis han er sjenert og har lav selvtillit så trenger det jo virkelig ikke å være noe mer "galt" enn det. Det er nok mer vanlig enn mange tror. 1 av 4 menn over 40 år er faktisk enslige. Det betyr likevel ikke at de er ravende gale øksemordere. Anonymkode: 221c4...d8f 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #16 Skrevet 17. september 2023 Yodas skrev (13 minutter siden): Kjør på! Om du har en date med ham, hva har du å tape? Et vennskap! Anonymkode: ba40d...982 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #17 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om det ikke blir dere, så kan du jo godt gjøre ham tjenesten med å bli kvitt det seksuelle stigmaet. Har vært inne på tanken. Kanskje litt umodent med en friend with benefits greie, så er litt usikker Anonymkode: 4ed48...655 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #18 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et vennskap! Anonymkode: ba40d...982 Ikke nødvendigvis. Jeg er venner med flere jeg tidligere har hatt sex med. Null problem! 😊 Anonymkode: 820d0...156 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #19 Skrevet 17. september 2023 Jeg traff mannen min for snart 5 år siden, han var da nesten 30 og jomfru. Joda det var noen som mente jeg ikke burde gi han en sjanse pga det, men sånt hører jeg ikke på. Og gla er jeg for det. Ikke dukket opp noe som tilsier noen røde flagg seinere heller. Jeg forventer ikke at menn skal være perfekte, ha mange venner og hatt sex tidligere. Hadde ikke jeg sjekket han opp, kunne han vel vært jomfru og 40 også for alt vi vet. Han tenkte vel at han nok ikke ville finne seg noen, pga han ikke har mot til og sjekke opp noen Anonymkode: 6ad56...fe6 1 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. september 2023 #20 Skrevet 17. september 2023 Har hatt sex med en 32 år gammel jomfru, vi ble sammen etterpå og han var en flott mann, så kjør på ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå