Gjest Forvirret gutt Skrevet 5. november 2002 #1 Del Skrevet 5. november 2002 Hva er egentlig det beste for jentene, at gutten kommer fort eller sent? Jeg lurer fordi samboeren min av og til virker utålmodig på at jeg skal komme, men jeg vil gjerne holde på en stund, i hvertfall en halvtimes tid. Har prøvd å spørre henne, men svarene er vage. For meg virker det som hun vil bli ferdig så fort som mulig, bortsett fra når jeg slikker henne. Da kan jeg holde på i det uendelige, men jeg liker det også så det er ikke noe problem. Er jenter sånn at dere vil slutte avhengig av om dere liker stillingen eller ikke? Er litt forvirret..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 5. november 2002 #2 Del Skrevet 5. november 2002 hei forvirret gutt kan kun sige hvad jeg selv føler, først synes jeg det er vigtigt at dig og samboeren kan snakke om det, sex er en vigtig del af samlivet. jeg kan nok godt li det begge veje jeg, avhæger jo af stemningen, nogen gange vil man bare ha sex 1 2 3 og andre gange trække det ud så længe som muligt og nyde det, når jeg og samboeren elsker og han måske ikke lige er der hvor jeg vil ha ham så må man give et lille vink om at måske flytte stilling, ellers bliver det jo ubehageligt og så vil man jo gerne blive færdig i en fart, men når man har fast partner så burde man kunne snakke om det, har nu godt lagt mærke til at mange har svært ved det, har nok noget med opdragelsen at gøre at vi tøsser skal være små og søde og ikke være frække eller vulgære men vi har faktisk lige så frække tanker som mænd. håber du kan få snakket ud med kæresten lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #3 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har det slik at jeg kan holde på ganske lenge, sist drev vi på i 45 minutter, uten at jeg kom.. Er det normalt? Jeg tror selv at siden jeg bruker kondom så mister jeg veldig mye følsomthet.. Jeg vil veldig gjerne komme tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. november 2002 #4 Del Skrevet 5. november 2002 Dette er helt individuelt fra par til par, situasjon til situasjon - noen ganger er det godt med et kjapt knull på to minutter - andre ganger kan man elske i timesvis. Noen menn kommer fort, andre kan holde seg lenge. Noen jenter liker sex og vil holde på lenge - noen er ikke så nøye, men setter mer pris på kosen før og etter, (og det er jo i og for seg også sex, men nå tenker jeg konkret på selve samleiet). Det er dere som må kommunisere og finne ut hva som er bra for dere. Klarer hun ikke å si hva hun ønsker, må du hjelpe henne og så utvikler dere etterhvert en egen trygghet og en egen måte å kommunisere på som passer for dere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. november 2002 #5 Del Skrevet 5. november 2002 Kommer helt an på humøret.....Noen ganger er det deilig å holde det gående leeenge, og andre ganger er en "kjappis" nok liksom.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 5. november 2002 #6 Del Skrevet 5. november 2002 Dersom det hadde gått for meg ganske fort - noe det vanligvis gjør - så tror jeg at jeg hadde vært nokså lei hvis kjærsten min hadde holdt på i en halv time, og drøyd det ut med vilje. Det blir ganske sårt der nede av sånt! Av og til kan en halv time være bra, men for meg blir nok det i lengste laget, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå