Gå til innhold

Kvinner som får orgasme av å knipe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut fra svarene på en onanitråd ser jeg at vi er flere som kan oppnå orgasme uten ytre stimuli, men ved å stramme bekkenbunnen. Jeg får til dette, men må rotere hoftene samtidig for å få stimulert godt. Har dere som får til dette alltid gjort det, oppdaget dere det tilfeldig eller øvde dere? Jeg var nærmere 30 og hadde en periode hvor jeg hadde en stor trang til å eksperimentere og nyte både alene og med partner, så da bestemte jeg meg for å aktivt prøve å få det til og etter litt prøving gikk det. Nå går det ganske lett så lenge jeg er kåt nok.

Tilleggsspørsmål da jeg tror det kan være en sammenheng; får dere også orgasme ved penetrering og trener dere bekkenbunnen aktivt?

Anonymkode: 70538...6e5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk orgasme første gang ved kniping da jeg var 17-18 år og satt på bussen på vei til skolen. 😅

Får orgasme også ved penetrering, trener egentlig ikke bekkenbunn aktivt, det ender alltid med orgasme.

Anonymkode: cfaa3...d31

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Fikk orgasme første gang ved kniping da jeg var 17-18 år og satt på bussen på vei til skolen. 😅

Får orgasme også ved penetrering, trener egentlig ikke bekkenbunn aktivt, det ender alltid med orgasme.

Anonymkode: cfaa3...d31

Jeg kjenner at det trigger når jeg trener bekkenbunnen, men ikke nok til orgasme. Jeg må røre på hoftene (ikke nødvendigvis mye, men ikke være helt i ro) samt at jeg må være kåt (dette gjelder alle typer orgasmer). 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tilleggsspørsmål da jeg tror det kan være en sammenheng; får dere også orgasme ved penetrering og trener dere bekkenbunnen aktivt?

Mann her. Jeg legger merke til at kjæresten bruker den samme knipingen når hun får orgasmer under samleie, så sånn sett føler jeg at det er mer tilfeldig om hun blir penetrert eller ikke.  For meg er det hot uansett.  

Anonymkode: 2ed97...def

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant det ut som barn, våknet av orgasme og skjønte ikke hva det var. Fått det flere ganger siden og det er ganske intenst. Klarer å knipe meg til orgasme men praktiserer det ikke så mye. Jeg elsker å bli penetrert av mannen min og kommer lett hvis han støter sakte og dypt. Trener ikke bekkenbunn aktivt.

Anonymkode: 0ab52...1a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg fant det ut som barn, våknet av orgasme og skjønte ikke hva det var. Fått det flere ganger siden og det er ganske intenst. Klarer å knipe meg til orgasme men praktiserer det ikke så mye. Jeg elsker å bli penetrert av mannen min og kommer lett hvis han støter sakte og dypt. Trener ikke bekkenbunn aktivt.

Anonymkode: 0ab52...1a5

Jeg har også våknet av orgasme siden jeg var ung, men hadde aldri forsøkt (eller tenkt at det gikk an) å knipe meg til orgasme. Her er også rolig og dypt tingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...