AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Etter jeg sluttet å amme sønnen min på to og et halvt har jeg slitet med en del hodepine. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng siden jeg ikke ammet noe oftere enn litt på kvelden og litt på morgenen. Men jeg sliter en del med hodepine for tiden og det skal så ekstremt lite til. Sliten, for mye søvn, for lite søvn, for lite drikke, feil drikke etc..syklus.. Idk. Det er sånn foran i panna, og den er ekstra plagsom. Hva kan hjelpe? Føler ikke paracet hjelper og jeg tar fulle doser av det og ibux.. Anonymkode: 4861e...f92
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 Start med en synstest. Anonymkode: 766b8...c8d
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Det kan også være migrene uten alle andre symptomer, slik det er hos meg. Anonymkode: c76e5...98e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Start med en synstest. Anonymkode: 766b8...c8d Jeg bruker briller, og merker det hjelper noen ganger, men ikke alltid. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan også være migrene uten alle andre symptomer, slik det er hos meg. Anonymkode: c76e5...98e Jeg har hatt migreneanfall noen ganger med oppkast og hetetokter. Jeg pleier å ta på briller, ta smertestillende og masse drikke om jeg merker det kommer, og er jeg heldig slipper jeg kun unna med kvalme, svetting og plagsom hodepine. Anonymkode: 4861e...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå