AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Et spørsmål først og fremst til menn, men damer kan selvfølgelig også svare. Etter hvor lenge innså du at du elsket kjæresten din? Og husker du øyeblikket du tenkte "oi, wow, jeg elsker henne!"? Tok det lang tid før du valgte/turte å si det til henne? Har noen opplevd å kjæresteforholdet ikke utvikler seg til å elske? Anonymkode: 52856...f92
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et spørsmål først og fremst til menn, men damer kan selvfølgelig også svare. Etter hvor lenge innså du at du elsket kjæresten din? Og husker du øyeblikket du tenkte "oi, wow, jeg elsker henne!"? Tok det lang tid før du valgte/turte å si det til henne? Har noen opplevd å kjæresteforholdet ikke utvikler seg til å elske? Anonymkode: 52856...f92 Noen måneder! Hun hadde en fantastisk personlighet, noen felles interesser og jeg følte at sammen med henne så hadde jeg det helt nydelig! Var nok ikke forelsket fra første dag heller ikke over litt tid. Men så fikk jeg bare følelser for henne, og jeg kunne si at jeg elsket henne uten å lyge. Anonymkode: b93b4...a1c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Noen måneder! Hun hadde en fantastisk personlighet, noen felles interesser og jeg følte at sammen med henne så hadde jeg det helt nydelig! Var nok ikke forelsket fra første dag heller ikke over litt tid. Men så fikk jeg bare følelser for henne, og jeg kunne si at jeg elsket henne uten å lyge. Anonymkode: b93b4...a1c Så koselig 🥰 Men, "hadde"? Anonymkode: 52856...f92
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 (endret) ☀️ Endret 8. november 2023 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Viste det da jeg våknet opp i sengen hennes dagen derpå. Et ONS som varer ennå etter 12 år 🥰 Anonymkode: ec918...853 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 Så dere elsket vedkommende så tidlig? Når fortalte dere det til henne da? Anonymkode: 52856...f92 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Skrevet 17. september 2023 Det tok vel omtrent et halvt år før jeg forsiktig uttrykte at jeg elsket han. Heldigvis var det likt for han - og nå 20 år senere er ordene flittig i bruk. Anonymkode: fe97d...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8 Skrevet 18. september 2023 Etter gjensidig god hemningsløs sex. Hun er uerstattelig og kjemien gjør at det er noe unikt og helt særegent med henne. Post nut bare love syndrome edition, du får aldri nok av jenta. Anonymkode: 3bb33...62c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #9 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Viste det da jeg våknet opp i sengen hennes dagen derpå. Et ONS som varer ennå etter 12 år 🥰 Anonymkode: ec918...853 Samme her. Hun var så pen og deilig at jeg ble forelsket fra første sekund, og har vært det siden. Personligheten var heldigvis helt grei, helt vanlig. Anonymkode: dbc7a...c33
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #10 Skrevet 18. september 2023 For meg (kvinne) tok det vel ca 1 år. Litt usikker på når mannen innså det, men sa der ikke før 1,5 år ca. Han har aldri sagt det til noen før så han sa på forhånd han ikke kom til å bare kaste det ut, men si det når han så for seg barn og giftemål. Anonymkode: 14247...63b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå