Gå til innhold

Jeg skal gifte meg og eksen er nå veldig rask med levering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg publiserte at jeg skal gifte meg, har eksen min vært ekstremt «rask» ved levering og snakker ikke noe til meg eller noe slikt. Han ignorerer meg, noe han ikke har gjort tidligere. Noen som har erfaringer rundt slikt? 

Anonymkode: 72275...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet? Så lenge levering går bra, så er vel alt good. 

Anonymkode: 18a0f...bc5

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er problemet? Så lenge levering går bra, så er vel alt good. 

Anonymkode: 18a0f...bc5

Han ser stygt på meg i tillegg og barnet oppfatter det. Det som er problemet.

Skrevet

Han mistenker kanskje en overlapping da.

Anonymkode: a6a28...4b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han mistenker kanskje en overlapping da.

Anonymkode: a6a28...4b6

Ehm, jeg troooor nok eksen har fått med at hun er i er forhold med noen før nå, hvis de er kommet så langt at de skal gifte seg😅 

Velger du en totalt usannsynlig årsak for å sverte TS? /kvinner? 

Han er åpenbart sjalu. Be han skjerpe seg så ikke barnet blir utsatt for det. 

Anonymkode: 260e0...752

• Liker 1
Skrevet

Han er vel litt sjalu da, du "vant" jo om du er første til å gifte deg 😂 Kanskje han føler ekstra på det om han ikke er over deg, eller om han ikke har funnet noen nye.

Bare si det til han, ikke pek på at han er sjalu for da blir han vel bare enda mer irritert, men ta opp det med at barnet oppfatter at det er noe dårlig stemning i luften. Si at dere skylder barnet å klistre på smilet og snakke godt om hverandre og ha gode overleveringer uansett om man skulle ha en dårlig dag.

Anonymkode: 3a47a...aed

Skrevet

Kanskje det er vondt for han å innse at du gifter deg med en annen? Du vil jo alltid være mor til hans barn… 

Anonymkode: 9af19...b30

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Siden jeg publiserte at jeg skal gifte meg, har eksen min vært ekstremt «rask» ved levering og snakker ikke noe til meg eller noe slikt. Han ignorerer meg, noe han ikke har gjort tidligere. Noen som har erfaringer rundt slikt? 

Kanskje han alltid har vært rask og lite pratsom, men du har ikke lagt merke til det før? Nå er du ekstra navlebeskuende pga giftemål, og legger merke til dette? Bare det at du bruker ordbruken "publisere" får det jo nærmest til å fremstå som en førstesides nyhetssak.

Eller - du vil at han skal være sjalu, og vektlegger dette mer enn det fortjener? Sårt å bli "ignorerte"?

Eller - han har et liv utenom deg, og har ikke tid til å stå og prate med deg? Kanskje han har en ny i sitt liv og? Dere er ikke sammen, så hva som var tidligere teller ikke lengre.

Alt trenger ikke å handle om deg, og hvis du ikke gjør en stor greie ut av det, så merker nok neppe ungene dine til det.

Anonymkode: 311bd...cb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han ser stygt på meg i tillegg og barnet oppfatter det. Det som er problemet.

👆

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kanskje han alltid har vært rask og lite pratsom, men du har ikke lagt merke til det før? Nå er du ekstra navlebeskuende pga giftemål, og legger merke til dette? Bare det at du bruker ordbruken "publisere" får det jo nærmest til å fremstå som en førstesides nyhetssak.

Eller - du vil at han skal være sjalu, og vektlegger dette mer enn det fortjener? Sårt å bli "ignorerte"?

Eller - han har et liv utenom deg, og har ikke tid til å stå og prate med deg? Kanskje han har en ny i sitt liv og? Dere er ikke sammen, så hva som var tidligere teller ikke lengre.

Alt trenger ikke å handle om deg, og hvis du ikke gjør en stor greie ut av det, så merker nok neppe ungene dine til det.

Anonymkode: 311bd...cb1

Kanskje du skal lese tråden 

Anonymkode: 260e0...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...